Pieter Geplaatst 12 oktober 2014 Share Geplaatst 12 oktober 2014 Allemaal kijken. Meesterlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 12 oktober 2014 Auteur Share Geplaatst 12 oktober 2014 Allemaal kijken. Meesterlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 12 oktober 2014 Share Geplaatst 12 oktober 2014 Ik ga hier vanavond eens een beginnetje mee maken, leek me al een tijd een goede serie. En Silvio Dante. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 12 oktober 2014 Auteur Share Geplaatst 12 oktober 2014 Het is echt gaaf man, de sfeer, muziek, van Zandt. Het is redelijk absurd, maar ook wel weer zo'n makkelijk wegkijkende Netflixproductie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 13 oktober 2014 Share Geplaatst 13 oktober 2014 Het is dat ik nog zoveel te kijken heb, maar deze serie wil ik ook ooit nog aan beginnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 13 oktober 2014 Share Geplaatst 13 oktober 2014 Ik vond het op een gegeven moment wel heel overdreven en nep. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 21 oktober 2014 Share Geplaatst 21 oktober 2014 Inderdaad een fijne serie dit. Niet te zware kost, gewoon lekker genieten van de muziek, Van Zandt en die Torgeir en z'n broer. :D Het is inderdaad redelijk absurd, maar dat geeft het ook wel een bepaalde charme. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vuurtjih Geplaatst 26 januari 2015 Share Geplaatst 26 januari 2015 Trailer gezien, ziet er zo op het eerste gezicht uit als een leuke serie :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mathieu026 Geplaatst 28 januari 2015 Share Geplaatst 28 januari 2015 Iemand die het derde seizoen al gezien heeft? Het tweede seizoen vond ik iets te veel een herhaling van zetten, waardoor het iets minder werd is dit minder in het derde seizoen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 30 januari 2015 Share Geplaatst 30 januari 2015 Sil :D Als ik klaar ben met The Sopranos hier maar aan beginnen, kan dat natuurlijk niet tegelijk kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 30 januari 2015 Share Geplaatst 30 januari 2015 Sil :D Als ik klaar ben met The Sopranos hier maar aan beginnen, kan dat natuurlijk niet tegelijk kijken. Niet doen. Was exact mijn gedachte, maar het acteerwerk van letterlijk iedereen om hem heen is dramatisch. :-D Hij had wel ergens in de eerste aflevering een typische zin van Silvio: 'Whatta ya hear, whatta ya say'. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 30 januari 2015 Share Geplaatst 30 januari 2015 Niet doen. Was exact mijn gedachte, maar het acteerwerk van letterlijk iedereen om hem heen is dramatisch. :-D Hij had wel ergens in de eerste aflevering een typische zin van Silvio: 'Whatta ya hear, whatta ya say'. :D Wat niet doen? Kijken, of tegelijk kijken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 30 januari 2015 Share Geplaatst 30 januari 2015 Kijken. Het acteerwerk is tenenkrommend. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vuurtjih Geplaatst 3 februari 2015 Share Geplaatst 3 februari 2015 Ik vind het intro muziekje wel vet trouwens : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 3 februari 2015 Share Geplaatst 3 februari 2015 Ik vind de complete serie wel aardig, gewoon niet te zware kost en door het absurde erin soms nog best wel grappig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten