jj1 Geplaatst 8 juni 2015 Share Geplaatst 8 juni 2015 Haha lekker :D Ook probleem gozer toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 8 juni 2015 Share Geplaatst 8 juni 2015 Ja maar ook goede voetballer (in het kampioensjaar) , past btw geheel in het technisch beleid van hun een oude speler en een probleemkind. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 8 juni 2015 Share Geplaatst 8 juni 2015 Waarom is die ruzie er dan tussen Haarlem en Wageningen supps? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 8 juni 2015 Share Geplaatst 8 juni 2015 Waarom is die ruzie er dan tussen Haarlem en Wageningen supps? Bij 'ons' heb je van oudsher veel Feyenoord sympathisanten. Na het faillissement begin jaren negentig hebben er veel een seizoenkaart daar genomen (of meer lokaal, vooral NEC). Nu is er de laatste jaren een Ajax 'firm' ontstaan, inmiddels bekenden van Jarno hier. Mijn vermoeden is dat die twee groeperingen het met elkaar aan de stok kregen (i.c.m. alle Ajacieden van Haarlem) en hun vriendjes uit het land er bij hebben geroepen. In principe dus niets met die twee failliete clubs te maken. Verbeter me maar als ik er compleet naast zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 8 juni 2015 Share Geplaatst 8 juni 2015 JA het is sowieso beetje vaag. Want die gasten vanuit Wageningen rellen als Ajax speelt gewoon met die gasten van Haarlem (die bij 4/5th zitten). Verder weet ik niet precies wie er allemaal van beide groepen echt betrokken zijn bij dat gevecht en of het dus met Ajax-Feyenoord te maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 11 juni 2015 Share Geplaatst 11 juni 2015 Gisteren was er wel een optocht naar de Berg, veel ME aanwezig van wat ik heb gelezen/gezien op Facebook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 13 juni 2015 Share Geplaatst 13 juni 2015 Ziet er vet uit soof. Zo kaart voor de benefietwedstrijd van volgende week ook binnen, hoorde dingen over onze groep, QBF, SCF, F-side enzo die komen wordt nog leuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 20 juni 2015 Share Geplaatst 20 juni 2015 Nou katwijk 1-0 verloren en oud feyenoord ook met 4-3 konden winnen maar het zat niet mee. Ook mooi de vrouw van Coentje had de aftrap verricht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 1 juli 2015 Share Geplaatst 1 juli 2015 Nou beginnen met Veenendaal uit ;e ;e ;e huilen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 22 juli 2015 Share Geplaatst 22 juli 2015 Definitieve samenstelling Topklasse De Topklassen worden vanaf volgend seizoen (2016/2017) uitgebreid van 16 naar 18 ploegen. Deze 18 teams komen als volgt tot stand: – De nummers 8 t/m 14 van de eindrangschikking in het seizoen 2015/2016 (7 teams) – De kampioenen uit de Hoofdklasse (3 teams) – Clubs die promoveren en/of handhaven via nacompetitie (5 teams) – Beloftenelftallen (3 teams) Degraderen kan zowat niet meer dus dat is wel lekker, Denk eerlijk gezegd dat qb het zelfs niet lukt met zulke makkelijke promotie regels. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 22 juli 2015 Share Geplaatst 22 juli 2015 (bewerkt) oeps 22 juli 2015 bewerkt door lennard95 dubbeltje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 25 juli 2015 Share Geplaatst 25 juli 2015 Goh 6dubbelpost [MENTION=8869]Tomasson[/MENTION]; hoe kan je het beste naar het Telstar stadion als met de trein gaat? dinsdag namelijk daar oefenen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 25 juli 2015 Share Geplaatst 25 juli 2015 Goh 6dubbelpost [MENTION=8869]Tomasson[/MENTION]; hoe kan je het beste naar het Telstar stadion als met de trein gaat? dinsdag namelijk daar oefenen. Uitstappen op station Driehuis, dan is het nog 10 minuten lopen ofzo. Misschien kom ik je wel even een paar tikken geven. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 25 juli 2015 Share Geplaatst 25 juli 2015 Uitstappen op station Driehuis, dan is het nog 10 minuten lopen ofzo. Misschien kom ik je wel even een paar tikken geven. :D Prima krijg je er een paar terug. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 25 juli 2015 Share Geplaatst 25 juli 2015 Bij mij was het snelste om in Haarlem uit te stappen, toen ik naar Telstar - Jong PSV ging, en daar de bus te pakken. Dan is het nog een minuut of vijf lopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 25 juli 2015 Share Geplaatst 25 juli 2015 Bij mij was het snelste om in Haarlem uit te stappen, toen ik naar Telstar - Jong PSV ging, en daar de bus te pakken. Dan is het nog een minuut of vijf lopen. Lopen maakt mij niet zoveel uit eigenlijk, [MENTION=8869]Tomasson[/MENTION]; app me maar waar je zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 25 juli 2015 Share Geplaatst 25 juli 2015 Kan niet appen, mijn telefoon heeft 1 van mijn nachtelijke escapades niet overleefd helaas. Dus het is even overleven tot ik mag verlengen (wat binnenkort het geval is). ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 8 augustus 2015 Share Geplaatst 8 augustus 2015 [twitter]630023593053847553[/twitter] :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 22 augustus 2015 Share Geplaatst 22 augustus 2015 1-1 tegen Gvvv blij dat de eerste 7 het doel is van het seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 29 augustus 2015 Share Geplaatst 29 augustus 2015 Manmanman drama vandaag Ijselmeervogels wel anti voetbal zeg . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefanos Geplaatst 30 augustus 2015 Share Geplaatst 30 augustus 2015 Manmanman drama vandaag Ijselmeervogels wel anti voetbal zeg . Resultaat is het enige wat telt:LO: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 30 augustus 2015 Share Geplaatst 30 augustus 2015 Resultaat is het enige wat telt:LO: Ach ja gelukkig doen wij het nog steeds beter dan GPC6 :LO: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefanos Geplaatst 30 augustus 2015 Share Geplaatst 30 augustus 2015 Ach ja gelukkig doen wij het nog steeds beter dan GPC6 :LO: Gelukkig hebben wij ook niet als doestelling top 6 eindigen:huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 12 september 2015 Share Geplaatst 12 september 2015 Hoppa 7 uit 4 op naar Scheveningen ! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefanos Geplaatst 13 september 2015 Share Geplaatst 13 september 2015 SHO gaat lekker, na vorig seizoen gedegradeerd te zijn uit de hoofdklasse. Nu 6 uit 2, en 2 punten los. De cijfers liegen er niet om. 9-0 en 0-5 gewonnen:huhu:. Volgend jaar dus gewoon weer SHO-Katwijk [MENTION=28281]lennard95[/MENTION]; [TABLE=width: 600] [TR] [TD=align: center]1[/TD] [TD]SHO[/TD] [TD=align: center]2[/TD] [TD=align: center]2[/TD] [TD=align: center]0[/TD] [TD=align: center]0[/TD] [TD=align: center]6[/TD] [TD=align: center]14[/TD] [TD=align: center]0[/TD] [/TR] [TR] [TD=align: center]2[/TD] [TD]Brielle[/TD] [TD=align: center]2[/TD] [TD=align: center]1[/TD] [TD=align: center]1[/TD] [TD=align: center]0[/TD] [TD=align: center]4[/TD] [TD=align: center]6[/TD] [TD=align: center]2[/TD] [/TR] [TR] [TD=align: center]3[/TD] [TD]Smitshoek[/TD] [TD=align: center]2[/TD] [TD=align: center]1[/TD] [TD=align: center]1[/TD] [TD=align: center]0[/TD] [TD=align: center]4[/TD] [TD=align: center]5[/TD] [TD=align: center]2[/TD] [/TR] [TR] [TD=align: center]4[/TD] [TD]Oude Maas[/TD] [TD=align: center]2[/TD] [TD=align: center]1[/TD] [TD=align: center]1[/TD] [TD=align: center]0[/TD] [TD=align: center]4[/TD] [TD=align: center]4[/TD] [TD=align: center]1[/TD] [/TR] [TR] [TD=align: center]5[/TD] [TD]Zuidland[/TD] [TD=align: center]2[/TD] [TD=align: center]1[/TD] [TD=align: center]0[/TD] [TD=align: center]1[/TD] [TD=align: center]3[/TD] [TD=align: center]5[/TD] [TD=align: center]3[/TD] [/TR] [TR] [TD=align: center]6[/TD] [TD]Bruse Boys[/TD] [TD=align: center]2[/TD] [TD=align: center]1[/TD] [TD=align: center]0[/TD] [TD=align: center]1[/TD] [TD=align: center]3[/TD] [TD=align: center]5[/TD] [TD=align: center]4[/TD] [/TR] [TR] [TD=align: center]7[/TD] [TD]Heerjansdam[/TD] [TD=align: center]2[/TD] [TD=align: center]1[/TD] [TD=align: center]0[/TD] [TD=align: center]1[/TD] [TD=align: center]3[/TD] [TD=align: center]4[/TD] [TD=align: center]4[/TD] [/TR] [TR] [TD=align: center]8[/TD] [TD]Rijsoord[/TD] [TD=align: center]2[/TD] [TD=align: center]1[/TD] [TD=align: center]0[/TD] [TD=align: center]1[/TD] [TD=align: center]3[/TD] [TD=align: center]6[/TD] [TD=align: center]9[/TD] [/TR] [TR] [TD=align: center]9[/TD] [TD]Oranje Wit[/TD] [TD=align: center]2[/TD] [TD=align: center]1[/TD] [TD=align: center]0[/TD] [TD=align: center]1[/TD] [TD=align: center]3[/TD] [TD=align: center]3[/TD] [TD=align: center]6[/TD] [/TR] [TR] [TD=align: center]10[/TD] [TD]Nieuw Lekkerland[/TD] [TD=align: center]2[/TD] [TD=align: center]1[/TD] [TD=align: center]0[/TD] [TD=align: center]1[/TD] [TD=align: center]3[/TD] [TD=align: center]3[/TD] [TD=align: center]7[/TD] [/TR] [TR] [TD=align: center]11[/TD] [TD]Pelikaan[/TD] [TD=align: center]2[/TD] [TD=align: center]1[/TD] [TD=align: center]0[/TD] [TD=align: center]1[/TD] [TD=align: center]3[/TD] [TD=align: center]1[/TD] [TD=align: center]6[/TD] [/TR] [TR] [TD=align: center]12[/TD] [TD]VVGZ[/TD] [TD=align: center]2[/TD] [TD=align: center]0[/TD] [TD=align: center]1[/TD] [TD=align: center]1[/TD] [TD=align: center]1[/TD] [TD=align: center]1[/TD] [TD=align: center]4[/TD] [/TR] [TR] [TD=align: center]13[/TD] [TD]Prinsenland[/TD] [TD=align: center]2[/TD] [TD=align: center]0[/TD] [TD=align: center]0[/TD] [TD=align: center]2[/TD] [TD=align: center]0[/TD] [TD=align: center]0[/TD] [TD=align: center]4[/TD] [/TR] [TR] [TD=align: center]14[/TD] [TD]vv Kloetinge[/TD] [TD=align: center]2[/TD] [TD=align: center]0[/TD] [TD=align: center]0[/TD] [TD=align: center]2[/TD] [TD=align: center]0[/TD] [TD=align: center]2[/TD] [TD=align: center]7[/TD] [/TR] [/TABLE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten