Alessandro Geplaatst 15 mei 2014 Share Geplaatst 15 mei 2014 Na The Green Arrow (en zijn serie Arrow) is DC comics nog lang niet klaar met geld verdienen. Gelukkig voor ons lijdt dit tot een nieuwe serie! Deze keer over The Flash: [YOUTUBE]Yj0l7iGKh8g[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 15 mei 2014 Auteur Share Geplaatst 15 mei 2014 Na The Green Arrow (en zijn serie Arrow) is DC comics nog lang niet klaar met geld verdienen. Gelukkig voor ons lijdt dit tot een nieuwe serie! Deze keer over The Flash: [YOUTUBE]Yj0l7iGKh8g[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 15 mei 2014 Share Geplaatst 15 mei 2014 Al bekend wanneer dit van start gaat? Ga het sowieso wel een kans geven, ik vind het superhelden thema wel leuk altijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 15 mei 2014 Share Geplaatst 15 mei 2014 Ga het ook een kans geven. Hopen dat het beter is dan Arrow, wat een pure bagger is dat zeg ;e. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 15 mei 2014 Share Geplaatst 15 mei 2014 Ga het ook een kans geven. Hopen dat het beter is dan Arrow, wat een pure bagger is dat zeg ;e. Arrow _O_ Weet nog niet of ik dit ga kijken. Seizoenen van 2 van de 3 series die ik volg zijn afgelopen (Castle en Arrow), derde finale komt er ook aan binnenkort (serie die ik laatste tijd stukken minder volg, Revenge). Wil Person of Interest en True Detective ook nog zien, daarna kijk ik wel of ik deze ga volgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 15 oktober 2014 Auteur Share Geplaatst 15 oktober 2014 Tot nu toe echt een toffe serie! Lekker ook die special effects. Dat mis ik wel een beetje bij Arrow. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 16 oktober 2014 Share Geplaatst 16 oktober 2014 Bevalt mij ook wel tot nu toe, gewoon lekker makkelijk vermaak. Beetje humor, beetje superheldenactie, paar leuke vrouwen, prima om nog even te kijken voor het slapen gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 19 oktober 2014 Share Geplaatst 19 oktober 2014 Heb de eerste aflevering ook op schijf staan nu, binnenkort maar eens even bekijken :). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 10 december 2014 Share Geplaatst 10 december 2014 Heerlijke mid season finale zeg. Sowieso vind ik The Flash wel toffer dan Arrow, alleen Iris is wel een minpuntje. Ben ook benieuwd hoe het in elkaar zit, zit wel met een paar vragen door dat einde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 11 december 2014 Auteur Share Geplaatst 11 december 2014 Heerlijke mid season finale zeg. Sowieso vind ik The Flash wel toffer dan Arrow, alleen Iris is wel een minpuntje. Ben ook benieuwd hoe het in elkaar zit, zit wel met een paar vragen door dat einde. Bereid je maar voor, want het gaat echt opletten worden. Als je wil weten hoe het zit, kan je pmen;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 17 januari 2015 Share Geplaatst 17 januari 2015 Ik ben weer helemaal bij! Heerlijke serie hoor, misschien nog wel toffer dan Arrow. Verhaallijn is interessant, maar ik ben wel benieuwd hoe het verder gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 18 februari 2015 Auteur Share Geplaatst 18 februari 2015 Mensen die het nog volgen? Ik heb heel erg genoten van de verhaallijn met Firestorm. Flash wordt beter en beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 18 februari 2015 Share Geplaatst 18 februari 2015 Mensen die het nog volgen? Ik heb heel erg genoten van de verhaallijn met Firestorm. Flash wordt beter en beter. Ik! Ik ga nu net beginnen met S01E10. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 18 februari 2015 Share Geplaatst 18 februari 2015 Ik ook! Vind het wel leuke ontspanning. En ik heb het wel voor Caitlin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 18 februari 2015 Share Geplaatst 18 februari 2015 [MENTION=31408]TomFsoccer[/MENTION]; Caitlin is wel lief ja :oops::checkit: [spoiler=S01E10 & S01E11]Zojuist aflevering 10 & 11 gekeken. Blijft toch een erg prettige serie hoor. De onderwerpen per aflevering zijn tot op heden nog steeds interessant en ook het grotere achterliggende verhaal wordt steeds duidelijker. De mid-season finale liet al zien dat Dr. Wells de 'Reversed Flash' is en dat werd in deze afleveringen nog eens verduidelijkt. De grote vraag blijft natuurlijk nog wel óf hij degene is die Nora Allen vermoordde. En zo ja, waarom? Erg interessant allemaal! Heb aflevering 12, 13 en 14 ook al. Maar de NL subs laten voor deze serie (13 & 14) de laatste tijd vaak vrij lang op zich wachten. Ik heb ze niet per sé nodig, maar het kijkt gewoon wat lekkerder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 18 februari 2015 Share Geplaatst 18 februari 2015 [MENTION=31408]TomFsoccer[/MENTION]; Caitlin is wel lief ja :oops::checkit: [spoiler=S01E10 & S01E11]Zojuist aflevering 10 & 11 gekeken. Blijft toch een erg prettige serie hoor. De onderwerpen per aflevering zijn tot op heden nog steeds interessant en ook het grotere achterliggende verhaal wordt steeds duidelijker. De mid-season finale liet al zien dat Dr. Wells de 'Reversed Flash' is en dat werd in deze afleveringen nog eens verduidelijkt. De grote vraag blijft natuurlijk nog wel óf hij degene is die Nora Allen vermoordde. En zo ja, waarom? Erg interessant allemaal! Heb aflevering 12, 13 en 14 ook al. Maar de NL subs laten voor deze serie (13 & 14) de laatste tijd vaak vrij lang op zich wachten. Ik heb ze niet per sé nodig, maar het kijkt gewoon wat lekkerder. Je gaat nog wat onderwerpen voorgeschoteld krijgen in volgende afleveringen hoor, ik zou niet te lang wachten :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 22 februari 2015 Auteur Share Geplaatst 22 februari 2015 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 23 februari 2015 Share Geplaatst 23 februari 2015 [spoiler=S01E13]Leuke aflevering weer. Dat Firestorm/Ronnie verhaal was best interessant. Nu wel afgerond aangezien zowel Ronnie als Martin Stein nu definitief dood lijken te zijn. Al leek dat einde niet helemaal definitief. De makers weten het trouwens wel voor elkaar te krijgen om ook hier dat liefdes gebeuren een beetje irritant te maken :r. Bij Arrow doen ze dat tussen Oliver en Felicity en hier tussen Barry en Iris. Barry wil Iris, Iris weet dit niet, Barry vertelt het, Iris gaat door met die agent. Barry gaat daten met een chick en ineens wil Iris hem toch wel ;e. Verder niets dan lof voor deze serie tot nu toe (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 19 maart 2015 Auteur Share Geplaatst 19 maart 2015 Wauw, die nieuwe ep is echt baas:D Lekkere mindfuck ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 21 maart 2015 Share Geplaatst 21 maart 2015 Die nieuwste aflevering, what the hell! : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 29 maart 2015 Share Geplaatst 29 maart 2015 Wauw, die nieuwe ep is echt baas:D Lekkere mindfuck ook. Ik denk dat je het hier over S01E15 had? Ik heb hem net ook gezien, major mindfuck inderdaad :| [spoiler=S01E15]Damn wat een mindfuck aflevering was dit zeg. Eerst die hele onthulling dat Cisco erachter komt dat Wells Eobard Thawne blijkt te zijn. Vervolgens de dood van Cisco, wat ik overigens super jammer vind. Daarna komen Barry en Iris eindelijk bij elkaar en dan ineens gaat alles toch blijkbaar terug in de tijd. Wel een lekkere manier om Cisco weer in leven te laten zijn. Ik ben wel echt heel erg benieuwd hoe het nu allemaal verder gaat hoor :<. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 29 maart 2015 Auteur Share Geplaatst 29 maart 2015 Ik denk dat je het hier over S01E15 had? Ik heb hem net ook gezien, major mindfuck inderdaad :| [spoiler=S01E15]Damn wat een mindfuck aflevering was dit zeg. Eerst die hele onthulling dat Cisco erachter komt dat Wells Eobard Thawne blijkt te zijn. Vervolgens de dood van Cisco, wat ik overigens super jammer vind. Daarna komen Barry en Iris eindelijk bij elkaar en dan ineens gaat alles toch blijkbaar terug in de tijd. Wel een lekkere manier om Cisco weer in leven te laten zijn. Ik ben wel echt heel erg benieuwd hoe het nu allemaal verder gaat hoor :<. Klopt, over die aflevering had ik het. Echt tof. Hoort echt bij The Flash. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 30 maart 2015 Share Geplaatst 30 maart 2015 Ik denk dat je het hier over S01E15 had? Ik heb hem net ook gezien, major mindfuck inderdaad :| [spoiler=S01E15]Damn wat een mindfuck aflevering was dit zeg. Eerst die hele onthulling dat Cisco erachter komt dat Wells Eobard Thawne blijkt te zijn. Vervolgens de dood van Cisco, wat ik overigens super jammer vind. Daarna komen Barry en Iris eindelijk bij elkaar en dan ineens gaat alles toch blijkbaar terug in de tijd. Wel een lekkere manier om Cisco weer in leven te laten zijn. Ik ben wel echt heel erg benieuwd hoe het nu allemaal verder gaat hoor :<. [spoiler=S01E15]Wow ja, was dat even vergeten van Cisco! Met dat The Flash terug ging in de tijd ws ik zo gefocust op het feit dat Barry en Iris niets meer zullen worden, dat ik vergat dat hierdoor Cisco levend blijft. Nice gedaan dus wel. Ze doden een belangrijk figuur in de serie zonder hem eigenlijk te verliezen, doordat ze die 'terug gaan in de tijd' gebruiken. Erg mooi! Maar volgens mij gaan de anderen ook bijna te weten komen wie Wells echt is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 1 april 2015 Auteur Share Geplaatst 1 april 2015 OH MY GOD. [spoiler=S1E17]Oh mijn god wat creepy met Harrisson Wells:-D Hij wordt gewoon gebruikt als een soort vlees jas:cab: Mooiste moment: I'm your father van Luke Skywalker:-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 6 april 2015 Share Geplaatst 6 april 2015 OH MY GOD. [spoiler=S1E17]Oh mijn god wat creepy met Harrisson Wells:-D Hij wordt gewoon gebruikt als een soort vlees jas:cab: Mooiste moment: I'm your father van Luke Skywalker:-D Echt ziek hé :|. Dit had ik dus weer totaal niet aan zien komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten