Chimpa Geplaatst 25 juli 2014 Auteur Share Geplaatst 25 juli 2014 (bewerkt) Afsluiting: Ook editie #8 is officieel afgesloten. Voor een derde keer dat een Scandinavisch land er met de eindzege vandoor gaat. Na Noorwegen en Zweden is het nu Denemarken dat zich winnaar van het MU Worldvisionsongfestival mag noemen. Aangezien ik dat zelf ben kan ik natuurlijk niet anders dan heel erg blij zijn! Echter was QuaLyon zéééér dichtbij en wordt je zo op een lullige manier tweede. Alsnog de felicitaties aan QuaLyon en ook aan The Kerfts, die zich na een aantal mindere edities weer helemaal op de kaart heeft gezet. Afrika is een lastig continent dus vandoor ook alle lof dat je een Afrikaans land zo hoog op kunnen laten eindigen. Voor de rest ook de felicitaties aan alle top-tien noteringen aangezien dat natuurlijk ook mooie plekken zijn. Zoals jullie weten gaan deze allemaal mee in de statistieken dus alle personen die hierbinnen vallen zullen zeer waarschijnlijk stijgen. Opnieuw dank naar alle deelnemers. Leuk om te zien dat zowel trouwe- als nieuwe deelnemers enthousiast mee hebben gedaan. Er hebben af en toe wat pauzes tussen de update's plaatsgevonden door omstandigheden (studie, reizen). Ik ben zelf een aantal weken genieten van vakanties in andere Praag en West-Frankrijk maar hoop jullie allemaal in editie negen weer terug te zien. Zeer waarschijnlijk dat deze volgende maandag online zal komen dus houd het allemaal in de gaten. Opnieuw weer een geslaagde en spannende editie. Ter afsluiting, nog één keer de winnaar van het MU Worldvisionsongfestival #8: Rasmus Seebach - Øde Ø Chimpa [video=youtube_share;6zG065wmI1U]http://youtu.be/6zG065wmI1U [spoiler=Mentions] [MENTION=17851]QuaLyon[/MENTION][/MENTION]; [MENTION=7711]Richarð.[/MENTION]; [MENTION=28518]Grote Ree[/MENTION]; [MENTION=15750]bas2204[/MENTION]; [MENTION=2328]King XVI[/MENTION]; [MENTION=19010]Tomas.[/MENTION]; [MENTION=17205]Viva La Vida[/MENTION]; [MENTION=1026]himan[/MENTION]; [MENTION=9770]Miz[/MENTION]; [MENTION=6764]Kelvin[/MENTION]; [MENTION=12196]Lazvic[/MENTION]; [MENTION=23545]woutertwente[/MENTION]; [MENTION=26726]Yves[/MENTION]; [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; [MENTION=14139]steijns[/MENTION]; [MENTION=26516]Lars990[/MENTION]; [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION]; [MENTION=5906]Coen[/MENTION]; [MENTION=21836]Platina32[/MENTION]; [MENTION=18323]koperij[/MENTION]; 25 juli 2014 bewerkt door Chimpa Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomas. Geplaatst 25 juli 2014 Share Geplaatst 25 juli 2014 Denemarken, Chimpa gefeliciteerd! Heb ik het toch goed gezien ;) Zelf had ik een vierde plaats nooit verwacht. :D Heb je volgens mij weinig punten gegeven maar je nummer had meer verdiend. Staat nu hoog in mijn playlist! Gefeliciteerd Chimpa! Ook mijn eerste keuze. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 25 juli 2014 Share Geplaatst 25 juli 2014 Bedankt en proficiat Chimpa. Zelf ook tevreden met mijn gedeelde vijfde stek zonder ook maar een ronde te winnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 25 juli 2014 Share Geplaatst 25 juli 2014 Gefeliciteerd Chimpa, erg aanstekelijk nummer. :D Zelf blij met m'n 5de plek, wel jammer van die stomme [MENTION=15750]bas2204[/MENTION] :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yves Geplaatst 25 juli 2014 Share Geplaatst 25 juli 2014 Leuk dat je 'm zelf won, een mooie beloning voor al je inspanningen. Felicitaties :clap: en opnieuw bedankt om dit leuke, verslavende spelletje zo consequent en duidelijk neer te zetten. Editie 9 ben ik opnieuw van de partij, waarsch ergens vanonder :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viva La Vida Geplaatst 26 juli 2014 Share Geplaatst 26 juli 2014 Chimpa, ook bedankt voor het organiseren van dit spel! :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
koperij Geplaatst 27 juli 2014 Share Geplaatst 27 juli 2014 Beste chimpa, Fantastisch georganiseerd en een goede overwinning. Ik heb het zeer spannend gemaakt tot aan het eind. Groet Koperij Ben zeer blij met me plekje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 27 juli 2014 Share Geplaatst 27 juli 2014 Merci [MENTION=2877]Chimpa[/MENTION]; ! Geen goede editie van mij, volgende keer revanche nemen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 27 juli 2014 Share Geplaatst 27 juli 2014 Helaasch nog wat afgezakt gedurende de laatste spelronden maar na zo'n opmerkelijke opmars kan ik alleen maar tevreden zijn. :] Uiteraard weer een goede organisatie, maar ik had ook niet anders verwacht.. :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 28 juli 2014 Share Geplaatst 28 juli 2014 (Y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 28 juli 2014 Share Geplaatst 28 juli 2014 Ziet er goed uit [MENTION=2877]Chimpa[/MENTION]; wellicht doe ik de volgende keer ook mee! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 29 juli 2014 Auteur Share Geplaatst 29 juli 2014 Bedankt voor alle positieve berichten jongens! Erg leuk om te lezen. Aankomende maandag zal ik de inschrijving voor editie nummer 9 online zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten