Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Black Sails

Vitesse88

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 95
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Zeer sweat einde van het seizoen, nu alleen wel wachten tot 2015 voordat het weer begint. Dat is minder fraai maar ja. Genoten van deze serie. Trouwens geeft IMDB aan dat Billy nog in de slotaflevering zit maar ik heb hem niet gezien :cab:

bewerkt door Vitesse88
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spoiler [MENTION=412]Vitesse88[/MENTION]; [tekst] Niet iedereen weet dat Billy dood gaat.[/tekst]...

En ik vond het kut dat [tekst]Mr. Gates dood ging, maar wel een goede wending van het verhaal dat hij niet gespaard[/tekst] bleef.

Zeker mee eens (y)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor het vermelden! Vond seizoen 1 echt heel erg relaxt :D.

Poeh, ik heb vanmiddag de 1e aflevering gezien. Kleine tip is dat het wel handig is om de laatste aflevering van vorig jaar terug te kijken. Ik had echt een paar keer zo'n moment: 'what the fuck?! Waar gaat dit over?! :-D'. Toffe aflevering trouwens :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Poeh, ik heb vanmiddag de 1e aflevering gezien. Kleine tip is dat het wel handig is om de laatste aflevering van vorig jaar terug te kijken. Ik had echt een paar keer zo'n moment: 'what the fuck?! Waar gaat dit over?! :-D'. Toffe aflevering trouwens :)

Net ook Ep.1 gekeken. Vond het eigenlijk wel mee vallen met de dingen die ik niet begreep. Er zitten wel echt bazige characters in deze serie man :<. Vane, Flint, die nieuwe Ned Low. En die twee dames zijn ook prima te doen. Elaenor (Hannah New) en Max (Jessica Parker Kennedy).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net ook Ep.1 gekeken. Vond het eigenlijk wel mee vallen met de dingen die ik niet begreep. Er zitten wel echt bazige characters in deze serie man :<. Vane, Flint, die nieuwe Ned Low. En die twee dames zijn ook prima te doen. Elaenor (Hannah New) en Max (Jessica Parker Kennedy).

Vind die Max echt een enorm irritant persoon haha. Maar inderdaad, Vane en Flint zijn baas. Low heeft ook een zieke scene in aflevering 3 volgens mij. Toffe serie iig!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=412]Vitesse88[/MENTION]; Moet je me even helpen? Welke scène bedoel je precies?

[spoiler=spoiler]Bedoel je dat hij de eerste keer kwam 'kennismaken' in die bar van haar of? Dat hij allemaal van die verkapte dreigementen uitte? :p

[spoiler=spoiler]Aflevering 2 was dat trouwens, dat die 2 gasten afslacht (geloof eentje van z'n eigen crew) in het huis van Eleanor. Vond het dan ook jammer dat die zo snel uit de serie is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites