vinnypassy Geplaatst 10 februari 2014 Share Geplaatst 10 februari 2014 “Just when I thought I was out, they pull me back in.” Ik dacht dat de put met toernooitjes wel was bereikt, maar niets is minder waar. Wij serieliefhebbers van MU hebben nog nooit een serie mogen verkiezen tot Beste Serie, dus daar moet ik verandering in brengen. En waarom dan die quote, zul je misschien denken? Nou, hierom. G29DXfcdhBg Een van de beste films citeren in een van de beste series, wat is er mooier dan dat? Subjectief, prima, maar The Sopranos is toch een van de kanshebbers voor de titel Beste Serie. Maar hoe gaan we nu uiteindelijk komen tot die winnaar? Simpel: geen knock-outrondes, maar een lijstjesverkiezing. Zo kan iedereen meedoen en kunnen we lekker discussiëren over elkanders lijstjes. Easypeasy. Om het overzichtelijk te houden vraag ik om een maximum aantal van 25 series in je lijst. De nummer één krijgt vervolgens 25 punten, de nummer twee 24, de nummer drie 24, etc. Hierdoor mag je net zoveel films in je lijst zetten, tot een maximum van 25 (meer mag, Makkelijk toch? Verdere regels: • Alle series zijn toegestaan: van komedie tot drama en animatie, maar ook miniseries; • Het gaat hier echter niet om programma’s als Eigen Huis En Tuin, Top Gear en RTL Boulevard, maar om series: het gaat dus om geschreven fictie; • Wijzigen in je lijst mag, maar meldt dit via een nieuwe post of PM aan mij; • De manier van presenteren mag je zelf invullen. Met plaatjes, zonder plaatjes, stukje tekst erbij: alles mag! • De deadline stel ik voorlopig in op 8 maart. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 10 februari 2014 Auteur Share Geplaatst 10 februari 2014 “Just when I thought I was out, they pull me back in.” Ik dacht dat de put met toernooitjes wel was bereikt, maar niets is minder waar. Wij serieliefhebbers van MU hebben nog nooit een serie mogen verkiezen tot Beste Serie, dus daar moet ik verandering in brengen. En waarom dan die quote, zul je misschien denken? Nou, hierom. G29DXfcdhBg Een van de beste films citeren in een van de beste series, wat is er mooier dan dat? Subjectief, prima, maar The Sopranos is toch een van de kanshebbers voor de titel Beste Serie. Maar hoe gaan we nu uiteindelijk komen tot die winnaar? Simpel: geen knock-outrondes, maar een lijstjesverkiezing. Zo kan iedereen meedoen en kunnen we lekker discussiëren over elkanders lijstjes. Easypeasy. Om het overzichtelijk te houden vraag ik om een maximum aantal van 25 series in je lijst. De nummer één krijgt vervolgens 25 punten, de nummer twee 24, de nummer drie 24, etc. Hierdoor mag je net zoveel films in je lijst zetten, tot een maximum van 25 (meer mag, Makkelijk toch? Verdere regels: • Alle series zijn toegestaan: van komedie tot drama en animatie, maar ook miniseries; • Het gaat hier echter niet om programma’s als Eigen Huis En Tuin, Top Gear en RTL Boulevard, maar om series: het gaat dus om geschreven fictie; • Wijzigen in je lijst mag, maar meldt dit via een nieuwe post of PM aan mij; • De manier van presenteren mag je zelf invullen. Met plaatjes, zonder plaatjes, stukje tekst erbij: alles mag! • De deadline stel ik voorlopig in op 8 maart. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 10 februari 2014 Share Geplaatst 10 februari 2014 Tof dat je dit doet! :) Ik ga voor een top 20 denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 10 februari 2014 Auteur Share Geplaatst 10 februari 2014 Maak het topic gelijk even sticky en promoot deze shit ff. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 10 februari 2014 Share Geplaatst 10 februari 2014 Ik dacht dat de put met toernooitjes wel was bereikt, maar niets is minder waar. Wij serieliefhebbers van MU hebben nog nooit een serie mogen verkiezen tot Beste Serie, dus daar moet ik verandering in brengen. Geen officiële verkiezing, maar wel een topic waarin je je favorieten kon aangeven. Hierdoor mag je net zoveel films in je lijst zetten, tot een maximum van 25 (meer mag, Makkelijk toch? Een maximum van 25, maar meer mag? Ik vind het toch niet zo makkelijk ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 10 februari 2014 Share Geplaatst 10 februari 2014 Maak het topic gelijk even sticky en promoot deze shit ff. ;c Done. En tja promotie, is dat niet jouw werk? ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DubbelFris Geplaatst 10 februari 2014 Share Geplaatst 10 februari 2014 copy paste error Hierdoor mag je net zoveel films in je lijst zetten, tot een maximum van 25 (meer mag, Makkelijk toch? Keb er weer zin in :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 10 februari 2014 Auteur Share Geplaatst 10 februari 2014 Ohja. Ik werd even afgeleid en maakte de zin daarna niet meer af. :) Meer mag, maar ik weet niet of we hier dan tot een kwalitatieve top komen, dus dan moet ik even over de puntentelling gaan nadenken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 10 februari 2014 Share Geplaatst 10 februari 2014 Yes, tournaments! ;c 1. The Wire 2. Twin Peaks 3. The O.C. 4. The Office US 5. It's Always Sunny in Philadelphia 6. One Tree Hill 7. Weeds 8. Breaking Bad 9. BoB 10. The League Wellicht nog eentje vergeten [MENTION=9675]vinnypassy[/MENTION]; dus neem hem nog maar niet op. Meer dan een top 10 wordt het niet though. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 10 februari 2014 Share Geplaatst 10 februari 2014 X-Files, Twin Peaks en obscure Japanse animeseries propagandaleider aanwezig! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 10 februari 2014 Share Geplaatst 10 februari 2014 Ik heb getwijfeld over Death Note [MENTION=13248]Hansje[/MENTION]; ;) En dat doe ik nog steeds, maar ik heb toch meer plezier gehad van de top 10 die ik nu heb gezet.. aan de andere kant was het echt een speciale serie.. Heb jij complete X-Files gezien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 10 februari 2014 Auteur Share Geplaatst 10 februari 2014 Yes, tournaments! ;c 1. The Wire 2. Twin Peaks 3. The O.C. 4. The Office US 5. It's Always Sunny in Philadelphia 6. One Tree Hill 7. Weeds 8. Breaking Bad 9. BoB 10. The League Wellicht nog eentje vergeten [MENTION=9675]vinnypassy[/MENTION]; dus neem hem nog maar niet op. Meer dan een top 10 wordt het niet though. Ik neem hem toch over, voor het geval je hem vergeet bij te werken. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DubbelFris Geplaatst 10 februari 2014 Share Geplaatst 10 februari 2014 (bewerkt) Een early draft van mijn lijstje. Vinny, kun je een paar dagen voor de deadline nog ff een mention de deur uit doen? bvd Het is nog wat te vroeg om wat lopende series er tussen te zetten, maar ik denk dat over een paar jaar True Detective, House of Cards en Utopia hier wel tussen zullen staan. p.s. handige site om nummers aan textregels toe te voegen http://textmechanic.com/Number-Each-Line.html 01. The Wire 02. The Sopranos 03. Black Adder 04. X-Files 05. Monty Python 06. Carnivale 07. Breaking Bad 08. Ren & Stimpy 09. Game of Thrones 10. Outer Limits 11. FireFly 12. Band of Brothers 13. Twin Peaks 14. Southpark 15. Transformers 16. Miami Vice 17. Sherlock 18. Cheers 19. Cowboy Bebop 20. Police Squad 21. Red Dwarf 22. The A-Team 23. Batman: The Animated Series 24. Farscape 25. Married With Children 14 februari 2014 bewerkt door DubbelFris Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 10 februari 2014 Auteur Share Geplaatst 10 februari 2014 Dat mentionen komt goed [MENTION=17614]DubbelFris[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 10 februari 2014 Share Geplaatst 10 februari 2014 Lijstjes!(h) Ik ben nooit de grootste serievolger geweest, dus ik houd het bij een kwaliteitslijstje van 10. Moet nog wel even nadenken over de volgorde, want ik heb geen uitgesproken favoriet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 10 februari 2014 Share Geplaatst 10 februari 2014 O, hehe, lees net pas dat het een ranglijst wordt. Dan nog maar eens goed nadenken voordat ik mijn lijstje inlever. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 11 februari 2014 Share Geplaatst 11 februari 2014 (bewerkt) Top initiatief vinny. Even een vraagje: Mag Planet Earth ook worden genomineerd? EDIT: Bij een lijstje van 10 krijgt de nummer 1 10 punten, de nummer 2 9 punten etc.? 11 februari 2014 bewerkt door sirkeith Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 11 februari 2014 Auteur Share Geplaatst 11 februari 2014 Top initiatief vinny. Even een vraagje: Mag Planet Earth ook worden genomineerd? EDIT: Bij een lijstje van 10 krijgt de nummer 1 10 punten, de nummer 2 9 punten etc.? Planet Earth mag inderdaad ook, is een miniserie en die mogen meedoen. Alle nummers 1 krijgen 25 punten, iedere plek daaronder krijgt steeds een punt minder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 februari 2014 Share Geplaatst 11 februari 2014 1) Sopranos 2) Six Feet Under 3) Carnivale 4) The Wire 5) Battlestar Gallatica 6) Twin Peaks 7) Breaking Bad 8 ) The Shield 9) Mad Men 10)Boardwalk Empire 11)Death Note 12)Band of Brothers 13)Firefly 14)Deadwood 15)Planet Earth 16)Friday Night Lights 17)Arrested Development 18)Damages 19) Forbrydelsen 20)Borgen 21)Sons of Anarchy 22)Dexter 23)Dollhouse 24)Game of Thrones 25) True Detective Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 11 februari 2014 Share Geplaatst 11 februari 2014 1. Arrow 2. Game of Thrones 3. Sherlock 4. Nikita 5. Rome 6. Planet Earth 7. The Borgias 8. Revolution 9. Vikings 10. Under the Dome Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 11 februari 2014 Share Geplaatst 11 februari 2014 Heb jij complete X-Files gezien? Yes, twee keer volledig en af en toe eens een losse aflevering. Objectief niet mijn beste serie ooit, maar wel diegene die me het nauwst aan het hart ligt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 11 februari 2014 Share Geplaatst 11 februari 2014 1. Game Of Thrones 2. Californication 3. How I Met Your Mother 4. Breaking Bad 5. True Detective Kijk niet zoveel series (vooralsnog) ;c ga geen pokemon en dragonball z erbij zetten alleen om het lijstje langer te maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 11 februari 2014 Share Geplaatst 11 februari 2014 1. The Wire 2. The Sopranos 3. The Shield 4. Californication 5. Scrubs 6. Band of Brothers 7. Extras 8. Game of Thrones 9. Boardwalk Empire 10. Entourage 11. Friends 12. Sons of Anarchy 13. Community 14. Happy Endings Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 11 februari 2014 Share Geplaatst 11 februari 2014 (bewerkt) 01 | Band of Brothers 02 | Carnivàle 03 | Arrested Development 04 | Sherlock 05 | Rome 06 | Friends 07 | Extras 08 | The Office (UK) 09 | Freaks and Geeks 10 | Entourage 11 | Community 12 | The Pacific 13 | It's Always Sunny in Philadelphia 14 | The Office (US) 15 | Game of Thrones 11 februari 2014 bewerkt door Starálfur Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 11 februari 2014 Share Geplaatst 11 februari 2014 It's Always Sunny in Philadelphia, echt? Zie dat zo nu en dan los voorbijkomen op Comedy Central en vind het echt intens vervelend :o Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten