Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

[Tournament] Beste tv-serie

vinnypassy

Aanbevolen berichten

Z8tgAqI.jpg

Just when I thought I was out, they pull me back in.

Ik dacht dat de put met toernooitjes wel was bereikt, maar niets is minder waar. Wij serieliefhebbers van MU hebben nog nooit een serie mogen verkiezen tot Beste Serie, dus daar moet ik verandering in brengen.

En waarom dan die quote, zul je misschien denken? Nou, hierom.

G29DXfcdhBg

Een van de beste films citeren in een van de beste series, wat is er mooier dan dat? Subjectief, prima, maar The Sopranos is toch een van de kanshebbers voor de titel Beste Serie. Maar hoe gaan we nu uiteindelijk komen tot die winnaar?

Simpel: geen knock-outrondes, maar een lijstjesverkiezing. Zo kan iedereen meedoen en kunnen we lekker discussiëren over elkanders lijstjes. Easypeasy. Om het overzichtelijk te houden vraag ik om een maximum aantal van 25 series in je lijst. De nummer één krijgt vervolgens 25 punten, de nummer twee 24, de nummer drie 24, etc. Hierdoor mag je net zoveel films in je lijst zetten, tot een maximum van 25 (meer mag, Makkelijk toch?

Verdere regels:

• Alle series zijn toegestaan: van komedie tot drama en animatie, maar ook miniseries;

• Het gaat hier echter niet om programma’s als Eigen Huis En Tuin, Top Gear en RTL Boulevard, maar om series: het gaat dus om geschreven fictie;

• Wijzigen in je lijst mag, maar meldt dit via een nieuwe post of PM aan mij;

• De manier van presenteren mag je zelf invullen. Met plaatjes, zonder plaatjes, stukje tekst erbij: alles mag!

• De deadline stel ik voorlopig in op 8 maart.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 261
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Z8tgAqI.jpg

Just when I thought I was out, they pull me back in.

Ik dacht dat de put met toernooitjes wel was bereikt, maar niets is minder waar. Wij serieliefhebbers van MU hebben nog nooit een serie mogen verkiezen tot Beste Serie, dus daar moet ik verandering in brengen.

En waarom dan die quote, zul je misschien denken? Nou, hierom.

G29DXfcdhBg

Een van de beste films citeren in een van de beste series, wat is er mooier dan dat? Subjectief, prima, maar The Sopranos is toch een van de kanshebbers voor de titel Beste Serie. Maar hoe gaan we nu uiteindelijk komen tot die winnaar?

Simpel: geen knock-outrondes, maar een lijstjesverkiezing. Zo kan iedereen meedoen en kunnen we lekker discussiëren over elkanders lijstjes. Easypeasy. Om het overzichtelijk te houden vraag ik om een maximum aantal van 25 series in je lijst. De nummer één krijgt vervolgens 25 punten, de nummer twee 24, de nummer drie 24, etc. Hierdoor mag je net zoveel films in je lijst zetten, tot een maximum van 25 (meer mag, Makkelijk toch?

Verdere regels:

• Alle series zijn toegestaan: van komedie tot drama en animatie, maar ook miniseries;

• Het gaat hier echter niet om programma’s als Eigen Huis En Tuin, Top Gear en RTL Boulevard, maar om series: het gaat dus om geschreven fictie;

• Wijzigen in je lijst mag, maar meldt dit via een nieuwe post of PM aan mij;

• De manier van presenteren mag je zelf invullen. Met plaatjes, zonder plaatjes, stukje tekst erbij: alles mag!

• De deadline stel ik voorlopig in op 8 maart.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen officiële verkiezing, maar wel een topic waarin je je favorieten kon aangeven.

Hierdoor mag je net zoveel films in je lijst zetten, tot een maximum van 25 (meer mag, Makkelijk toch?

Een maximum van 25, maar meer mag? Ik vind het toch niet zo makkelijk ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yes, tournaments! ;c

1. The Wire

2. Twin Peaks

3. The O.C.

4. The Office US

5. It's Always Sunny in Philadelphia

6. One Tree Hill

7. Weeds

8. Breaking Bad

9. BoB

10. The League

Wellicht nog eentje vergeten [MENTION=9675]vinnypassy[/MENTION]; dus neem hem nog maar niet op. Meer dan een top 10 wordt het niet though.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yes, tournaments! ;c

1. The Wire

2. Twin Peaks

3. The O.C.

4. The Office US

5. It's Always Sunny in Philadelphia

6. One Tree Hill

7. Weeds

8. Breaking Bad

9. BoB

10. The League

Wellicht nog eentje vergeten [MENTION=9675]vinnypassy[/MENTION]; dus neem hem nog maar niet op. Meer dan een top 10 wordt het niet though.

Ik neem hem toch over, voor het geval je hem vergeet bij te werken. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een early draft van mijn lijstje.

Vinny, kun je een paar dagen voor de deadline nog ff een mention de deur uit doen?

bvd

Het is nog wat te vroeg om wat lopende series er tussen te zetten, maar ik denk dat over een paar jaar True Detective, House of Cards en Utopia hier wel tussen zullen staan.

p.s. handige site om nummers aan textregels toe te voegen http://textmechanic.com/Number-Each-Line.html

01. The Wire

02. The Sopranos

03. Black Adder

04. X-Files

05. Monty Python

06. Carnivale

07. Breaking Bad

08. Ren & Stimpy

09. Game of Thrones

10. Outer Limits

11. FireFly

12. Band of Brothers

13. Twin Peaks

14. Southpark

15. Transformers

16. Miami Vice

17. Sherlock

18. Cheers

19. Cowboy Bebop

20. Police Squad

21. Red Dwarf

22. The A-Team

23. Batman: The Animated Series

24. Farscape

25. Married With Children

bewerkt door DubbelFris
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Top initiatief vinny. Even een vraagje: Mag Planet Earth ook worden genomineerd?

EDIT: Bij een lijstje van 10 krijgt de nummer 1 10 punten, de nummer 2 9 punten etc.?

Planet Earth mag inderdaad ook, is een miniserie en die mogen meedoen.

Alle nummers 1 krijgen 25 punten, iedere plek daaronder krijgt steeds een punt minder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1) Sopranos

2) Six Feet Under

3) Carnivale

4) The Wire

5) Battlestar Gallatica

6) Twin Peaks

7) Breaking Bad

8 ) The Shield

9) Mad Men

10)Boardwalk Empire