Michaelinho* Geplaatst 13 mei 2015 Share Geplaatst 13 mei 2015 Ep.21 :<. Wat een heerlijke twist. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 mei 2015 Share Geplaatst 13 mei 2015 Erg gaaf dit seizoen. Alleen blijkbaar alles gezien behalve E17 haha. Dus nog maar 1 ep en het is voorbij dit seizoen :( ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 14 mei 2015 Share Geplaatst 14 mei 2015 Erg gaaf dit seizoen. Alleen blijkbaar alles gezien behalve E17 haha. Dus nog maar 1 ep en het is voorbij dit seizoen :( ? Ja, seizoen 3 begint rond oktober weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 15 mei 2015 Share Geplaatst 15 mei 2015 Goh, zwaar goede episode. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 15 mei 2015 Share Geplaatst 15 mei 2015 Goh, zwaar goede episode. Echt hè : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 15 mei 2015 Share Geplaatst 15 mei 2015 Echt hè : Sfeer gaat behoorlijk oplopen ja, huhu, Katya kom er maar in :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 15 mei 2015 Share Geplaatst 15 mei 2015 Heerlijke verhaallijnen, echt top :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 15 mei 2015 Share Geplaatst 15 mei 2015 Heerlijke slotaflevering; vanaf minuut 1 spanning. Dit wordt een tof seizoen 3 : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 17 september 2015 Share Geplaatst 17 september 2015 Heads up! Donderdag 1 oktober begint het nieuwe seizoen :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 19 september 2015 Share Geplaatst 19 september 2015 Yeah! (h) Zin in! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 2 oktober 2015 Share Geplaatst 2 oktober 2015 Nooit durven denken dat deze serie zo wendbaar zou zijn, imo super goede verhaallijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 3 oktober 2015 Share Geplaatst 3 oktober 2015 Lekkere eerste ep. hoor :D. Begon en verliep heel anders dan ik verwacht had na het einde van S2. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maurice' Geplaatst 14 oktober 2015 Auteur Share Geplaatst 14 oktober 2015 Weet iemand toevallig wanneer RTL het weer gaat uitzenden? Ben namelijk van plan om het maar eens RTL te volgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 30 oktober 2015 Share Geplaatst 30 oktober 2015 Eerste 4 afleveringen van het nieuwste seizoen nu gezien. Lekker hoor : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 8 november 2015 Share Geplaatst 8 november 2015 Wat een heerlijk seizoen tot nu toe : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 12 november 2015 Share Geplaatst 12 november 2015 Heerlijke serie vind ik dit zeg :< Bijna klaar met seizoen 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 12 november 2015 Share Geplaatst 12 november 2015 Heerlijke serie vind ik dit zeg :< Bijna klaar met seizoen 1 En een van de weinige die alleen maar beter wordt tot nu toe (y) Morgen dacht ik herftfinale, spannunndd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 22 november 2015 Share Geplaatst 22 november 2015 Op z'n minst een interessante autumn finale. Benieuwd hoe ze verder gaan in januari :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ADG-Vincent Geplaatst 22 november 2015 Share Geplaatst 22 november 2015 Zeer interessant ja... [spoiler=Spoilert]Ze moeten Liz nu wel vrijspreken van alles lijkt me, dit omdat de FBI ook het cruciale koffertje in bezit heeft :p Maar ben ook erg benieuwd hoe Raymond hierop gaat reageren ^^ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 november 2015 Share Geplaatst 22 november 2015 (bewerkt) Ik vind dit een goede serie zeker al 3 seizoenen... Maar ik heb eigenlijk nog amper echt memorable momenten meegemaakt. Zeker de eerste 2 seizoenen was elke aflevering echt een standaard Riedeltje "Oh we zijn als FBI na 15x nog steeds verbaasd dat Raymond Reddington zijn eigen agenda heeft en ons naait" 24 november 2015 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 24 november 2015 Share Geplaatst 24 november 2015 Kan je alsjeblieft oprotten met je spoilers ;e [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 3 december 2015 Share Geplaatst 3 december 2015 Wat een kutzooi, zo'n 'herfstfinale', oprotten joh. Ik wil door : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ADG-Vincent Geplaatst 3 december 2015 Share Geplaatst 3 december 2015 Wat een kutzooi, zo'n 'herfstfinale', oprotten joh. Ik wil door :< haha Zoooo herkenbaar ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 8 december 2015 Share Geplaatst 8 december 2015 (bewerkt) Waarom staat alleen season 1 hiervan op Netflix? - Heb het al gevonden. Season 2 komt waarschijnlijk pas in het voorjaar erop. Daar kan ik niet op wachten... 8 december 2015 bewerkt door Denny Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geert Geplaatst 9 december 2015 Share Geplaatst 9 december 2015 VPN gebruiken en op Amerikaanse Netflix kijken, daar staat die wel op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten