Mathi Geplaatst 9 december 2015 Share Geplaatst 9 december 2015 Seizoen 2 staat ook gewoon op Netflix hoor? Heb ze beide namelijk gekeken. http://prntscr.com/9c57r2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 9 december 2015 Share Geplaatst 9 december 2015 Wat raar, bij mij staat er echt alleen seizoen 1. Heb s2 gedownload dus is verder ook niet zo'n groot probleem maar wel raar. Vind het een toffe serie trouwens :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bazoer Geplaatst 23 januari 2016 Share Geplaatst 23 januari 2016 Ben ook begonnen met deze serie. Heb nu t/m aflevering 5 gekeken. Maar ligt het aan mij of is het nogal onrealistisch dat die Reddington niet is opgesloten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 23 januari 2016 Share Geplaatst 23 januari 2016 Heb je bij momenten liggen pitten? :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bazoer Geplaatst 23 januari 2016 Share Geplaatst 23 januari 2016 Heb je bij momenten liggen pitten? :cab: Eerste afleveringen en zo wel. Maar zie hem de laatste een tot twee afleveringen enkel in een hotel kamer of huis. Of moet dat zijn cel voorstellen? ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 januari 2016 Share Geplaatst 23 januari 2016 Eerste afleveringen en zo wel. Maar zie hem de laatste een tot twee afleveringen enkel in een hotel kamer of huis. Of moet dat zijn cel voorstellen? ;c Uhum jij snapt niks van.. :cab: Hij is informant voor FBI en zit vanaf E2 al niet meer in een cel :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bazoer Geplaatst 24 januari 2016 Share Geplaatst 24 januari 2016 Nu is hij enkel informant? Dacht nog steeds dat hij daarnaast gevangene was. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 24 januari 2016 Share Geplaatst 24 januari 2016 S03E11, die info in de laatste paar minuten :| Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 januari 2016 Share Geplaatst 24 januari 2016 Nu is hij enkel informant? Dacht nog steeds dat hij daarnaast gevangene was. ;c ;e Mischien moet je geen anderen dingen doen als je kijkt? :r S03E11, die info in de laatste paar minuten :| Ja ziek he Michael. Pff :xd: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 30 januari 2016 Share Geplaatst 30 januari 2016 Lekkere ep. weer hoor :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 7 maart 2016 Share Geplaatst 7 maart 2016 Lekkere ep. weer hoor :D Hoe volg jij het? Ik kan het niet via internet vinden, dus ik volg dit seizoen via RTL5 maar dat loopt een heel stuk achter. Net aflevering 10 gezien (slot met de directeur). Heerlijk seizoen tot nu toe :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 23 maart 2016 Share Geplaatst 23 maart 2016 Zo ik ben weer bij, echt een tof seizoen tot nu toe. Tom blijft onvoorspelbaar. Raar dat er een maand geen afleveringen zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 11 april 2016 Share Geplaatst 11 april 2016 - E17 gezien? Wat wordt dat donderdagnacht een heerlijke aflevering zeg :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 11 april 2016 Share Geplaatst 11 april 2016 E17 gezien? Wat wordt dat donderdagnacht een heerlijke aflevering zeg :< Zeker! Was weer smullen natuurlijk :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 15 april 2016 Share Geplaatst 15 april 2016 Ik denk dat het einde van de aflevering een dikke mindfuck is. Het lijkt me niet dat zonder die gene door gaan met deze serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 16 april 2016 Share Geplaatst 16 april 2016 Ik denk dat het einde van de aflevering een dikke mindfuck is. Het lijkt me niet dat zonder die gene door gaan met deze serie. [spoiler=S03E18]Zo, dit is ff een heftig eind zeg. Ik heb ook zo mijn twijfels, maar 't zag er toch wel redelijk definitief uit. Nu is Megan Boone (Liz) in real life wel zwanger/net bevallen. Dus het zou een manier kunnen zijn om haar (tijdelijk) uit de serie te kunnen schrijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 24 april 2016 Share Geplaatst 24 april 2016 [MENTION=412]Vitesse88[/MENTION]; Nieuwe aflevering al gezien? Echt een bizar goede acteur is die James Spader zeg :<. Ep. had een hele andere stijl, maar vond het eigenlijk wel heel goed passen na de vorige aflevering. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 26 april 2016 Share Geplaatst 26 april 2016 Ja ik heb hem net gekeken, zeer goede aflevering. Erg vet dat de aflevering volledig aan hem gewijd was. En een aflevering zonder de task-force was ook wel even fijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 29 april 2016 Share Geplaatst 29 april 2016 [spoiler=S3E20]Denk niet dat zij Katarina Rostova is, ze mag er wel op lijken maar de promo van E21 doet anders vermoeden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 2 mei 2016 Share Geplaatst 2 mei 2016 Lekkere ep hoor, ben echt benieuwd waar dit seizoen heen gaat. Deze week dus Famke Janssen : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 2 mei 2016 Share Geplaatst 2 mei 2016 Ah fuck, moeilijk om die spoiler niet te lezen hoor. Net ep 3.18 gezien :shhh: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 2 mei 2016 Share Geplaatst 2 mei 2016 Lekkere ep hoor, ben echt benieuwd waar dit seizoen heen gaat. Deze week dus Famke Janssen :< Ze moeten die spin-off inderdaad wel eerst een beetje body geven :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 2 mei 2016 Share Geplaatst 2 mei 2016 Ja ik heb hem net gekeken, zeer goede aflevering. Erg vet dat de aflevering volledig aan hem gewijd was. En een aflevering zonder de task-force was ook wel even fijn. Fijne aflevering idd. Vond al dat de serie een beetje in een sleur begon te raken, met elke week een crimineel die gepakt werd. Alleen die laatste twee minuten van deze aflevering snapte ik helemaal niets van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 8 mei 2016 Share Geplaatst 8 mei 2016 Gaat weer een season finale worden hoor :<. Gek genoeg heb ik [tekst]Liz[/tekst] nog nauwelijks gemist. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 10 mei 2016 Share Geplaatst 10 mei 2016 Gaat weer een season finale worden hoor :<. Gek genoeg heb ik [tekst]Liz[/tekst] nog nauwelijks gemist. Juist beter zo lijkt mij maar zal denk ik niet voor lang zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten