Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Utopia

Stefan

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 61
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik kijk het ook, en iedere dag vraag ik me weer af waarom ik het kijk. Voornamelijk om de nachten te vullen ;e.

Erg zonde dat Emil eruit ging. Gozer die zorgde dat veel dingen goed verliepen & bovendien ook echt verdomd slim volgens mij. En had wel humor. Heb een vriendin die het ook kijkt, en we zaten gister iedereen op een rijtje te zetten wie er eigenlijk wel uit zou mogen, en dat was vrijwel iedereen :huhu:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ivan _O_ Fucking beest _O_ Trek die Patrick de kop van die romp dan :D Wat een naar mannetje die Patrick zeg, was blij dat Charlotte er uit ging en nu komt die fucking Willie Wortel al 3 weken moeilijk doen ;e

Hier hetzelfde hoor. Was ook blij dat Charlotte weg ging, zo een verwend mens dat alleen maar zat te zeiken voor haar geld, bah. Die Patrick kwam zo positief binnen, maar daar is echt helemaal niets van overgebleven. Die hele soap met Colinda ook ;e Vond ook wel mooi in het centraal het verhaal van Ivan over zijn verleden, dat Patrick daar niks over mocht zeggen (y)

Link naar opmerking
Deel via andere websites