Dysproz Geplaatst 25 juli 2019 Share Geplaatst 25 juli 2019 5 minuten geleden zei Pino: Ik hoop toch meer op Kruijswijk hoor. Ik zou het ook zeker niet erg winnen als Kruijswijk wint. Leuke renner. Maar momenteel heb ik een lichte voorkeur voor Pinot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 25 juli 2019 Share Geplaatst 25 juli 2019 2 minuten geleden zei Dysproz: Maar momenteel heb ik een lichte voorkeur voor Pinot. Waarom? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 25 juli 2019 Share Geplaatst 25 juli 2019 6 minuten geleden zei Pino: Waarom? Omdat hij uit de huidige top 5 mijn favoriete renner is. Ook omdat hij veel heeft aangevallen deze tour. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 25 juli 2019 Share Geplaatst 25 juli 2019 Zojuist zei Dysproz: Omdat hij uit de huidige top 5 mijn favoriete renner is. Ook omdat hij veel heeft aangevallen deze tour. En het feit dat een Nederlander na 180 jaar de tour kan winnen trekt jou minder? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tdogg16 Geplaatst 25 juli 2019 Share Geplaatst 25 juli 2019 1 uur geleden zei Pino: Yates zit er inderdaad weer bij, ik lees op Twitter dat veel Pinot als winnaar hebben, maar die man kan toch helemaal niet dalen, ik denk echt dat Pinot in de laatste afdaling tijd gaat verliezen. Volgens mij zit Adam er deze keer bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 25 juli 2019 Share Geplaatst 25 juli 2019 5 minuten geleden zei Pino: En het feit dat een Nederlander na 180 jaar de tour kan winnen trekt jou minder? Inderdaad Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 25 juli 2019 Share Geplaatst 25 juli 2019 1 minuut geleden zei tdogg16: Volgens mij zit Adam er deze keer bij. Ja maar toen ik postte was het Simon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 25 juli 2019 Share Geplaatst 25 juli 2019 3 minuten geleden zei Pino: En het feit dat een Nederlander na 180 jaar de tour kan winnen trekt jou minder? Jou zal het wel erg trekken dat Buchmann nog steeds kans maakt op Tourwinst, of niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 25 juli 2019 Share Geplaatst 25 juli 2019 Zojuist zei 007mark: Jou zal het wel erg trekken dat Buchmann nog steeds kans maakt op Tourwinst, of niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tdogg16 Geplaatst 25 juli 2019 Share Geplaatst 25 juli 2019 1 minuut geleden zei Pino: Ja maar toen ik postte was het Simon. Ah oke zag op PCS - de liveticker - Adam staan, vandaar. Benieuwd of hij het af kan maken vandaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 25 juli 2019 Share Geplaatst 25 juli 2019 5 minuten geleden zei tdogg16: Ah oke zag op PCS - de liveticker - Adam staan, vandaar. Benieuwd of hij het af kan maken vandaag. Welke liveticker is dat? Hebben Pinot en Buchman mannen in de kopgroep zitten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 25 juli 2019 Share Geplaatst 25 juli 2019 3 minuten geleden zei Pino: Welke liveticker is dat? Hebben Pinot en Buchman mannen in de kopgroep zitten? Het is inderdaad nu A. Yates. Pinot: Alleen Ladagnous Buchmann: Niemand Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tdogg16 Geplaatst 25 juli 2019 Share Geplaatst 25 juli 2019 13 minuten geleden zei Pino: Welke liveticker is dat? https://www.procyclingstats.com/race/tour-de-france/2019/stage-18/today/situation Ik vind hem heel fijn, hij is ook altijd vrij accuraat qua namen in de kopgroep. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 25 juli 2019 Share Geplaatst 25 juli 2019 5 minuten geleden zei tdogg16: https://www.procyclingstats.com/race/tour-de-france/2019/stage-18/today/situation Ik vind hem heel fijn, hij is ook altijd vrij accuraat qua namen in de kopgroep. Thanks, heb ik wel nodig vandaag en morgen omdat ik niet alles mee kan krijgen. Al staat mijn 2e scherm uiteraard wel de hele dag op NPO 1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 25 juli 2019 Share Geplaatst 25 juli 2019 Stef Clement is echt een zeer irritante commentator. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 25 juli 2019 Share Geplaatst 25 juli 2019 8 minuten geleden zei Dysproz: Stef Clement is echt een zeer irritante commentator. Waarom? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 25 juli 2019 Share Geplaatst 25 juli 2019 12 minuten geleden zei Pino: Waarom? Irritante stem en praat continue over zichzelf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 25 juli 2019 Share Geplaatst 25 juli 2019 1 minuut geleden zei Dysproz: en praat continue over zichzelf. Vind ik best meevallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 25 juli 2019 Share Geplaatst 25 juli 2019 De redenen van Dysproz vind ik meevallen, maar is ook niet mijn favoriete commentator. Beetje de toon waarop hij praat irriteert mij wel. Lijkt net alsof hij alles beter weet en als ploegleider al 5 Tourwinnaars heeft afgeleverd ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 25 juli 2019 Share Geplaatst 25 juli 2019 Mooi de meeting die ik van 15:00-16:00 had gaat niet door Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 25 juli 2019 Share Geplaatst 25 juli 2019 https://www.ad.nl/tour-de-france/kruijswijk-de-plus-en-bennett-krijgen-vlak-voor-start-dopingcontrole-bizar~aea3d2f7/ Lekker de voorbereiding verpesten. Zo kort voor de start?! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 25 juli 2019 Share Geplaatst 25 juli 2019 5 minuten geleden zei MisterX: https://www.ad.nl/tour-de-france/kruijswijk-de-plus-en-bennett-krijgen-vlak-voor-start-dopingcontrole-bizar~aea3d2f7/ Lekker de voorbereiding verpesten. Zo kort voor de start?! Valt allemaal wel mee lijkt me. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 25 juli 2019 Share Geplaatst 25 juli 2019 Mooie rit van Quintana hoor, maar wel ongelofelijk dat andere ploegen hem zoveel minuten terug laten komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 25 juli 2019 Share Geplaatst 25 juli 2019 3 minuten geleden zei 007mark: Mooie rit van Quintana hoor, maar wel ongelofelijk dat andere ploegen hem zoveel minuten terug laten komen. Ja dat snap ik ook niet. Bardet ook heel netjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 25 juli 2019 Share Geplaatst 25 juli 2019 Niet heel veel vuurwerk maar toch wel een heerlijke etappe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten