Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Wielrennen - Algemeen

Moser

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Pino:

Yates zit er inderdaad weer bij, ik lees op Twitter dat veel Pinot als winnaar hebben, maar die man kan toch helemaal niet dalen, ik denk echt dat Pinot in de laatste afdaling tijd gaat verliezen.

Volgens mij zit Adam er deze keer bij. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Pino:

En het feit dat een Nederlander na 180 jaar de tour kan winnen trekt jou minder?

Jou zal het wel erg trekken dat Buchmann nog steeds kans maakt op Tourwinst, of niet ;) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei tdogg16:

Ah oke ;) zag op PCS - de liveticker - Adam staan, vandaar.  Benieuwd of hij het af kan maken vandaag. 

Welke liveticker is dat?

Hebben Pinot en Buchman mannen in de kopgroep zitten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei tdogg16:

https://www.procyclingstats.com/race/tour-de-france/2019/stage-18/today/situation 

Ik vind hem heel fijn, hij is ook altijd vrij accuraat qua namen in de kopgroep. 

Thanks, heb ik wel nodig vandaag en morgen omdat ik niet alles mee kan krijgen. Al staat mijn 2e scherm uiteraard wel de hele dag op NPO 1.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De redenen van Dysproz vind ik meevallen, maar is ook niet mijn favoriete commentator. Beetje de toon waarop hij praat irriteert mij wel. Lijkt net alsof hij alles beter weet en als ploegleider al 5 Tourwinnaars heeft afgeleverd ofzo. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites