Scifo Geplaatst 3 februari 2014 Share Geplaatst 3 februari 2014 Offense wins games, defense wins Championships zeggen ze altijd, maar ik ga toch voor de Broncos ;c 27-20 ofzo kenner Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 3 februari 2014 Share Geplaatst 3 februari 2014 kenner ik had toch een betje moeten aangaan met je :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jebus4life Geplaatst 3 februari 2014 Share Geplaatst 3 februari 2014 Komt Denver even goed weg, anders was het helemaal erg geweest :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 3 februari 2014 Share Geplaatst 3 februari 2014 Trap dan een FG, ben je tenminste al van die 0 af :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 3 februari 2014 Share Geplaatst 3 februari 2014 NFL #2 Gegokt en verloren. Bijna weer een interception. In de herhaling zag je trouwens iemand compleet vrij in het midden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 3 februari 2014 Share Geplaatst 3 februari 2014 Even voor de rust nog een score pakken als de Seahawks en dan na de rust de laatste nagel in de kist van de Bronco's slaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jebus4life Geplaatst 3 februari 2014 Share Geplaatst 3 februari 2014 Denver kan een poging wagen om hun "record" uit 89 scherper te stellen: grootste super bowl verlies :D 55 - 10 toen, dus SeaHawks moeten gewoon doorgaan op dit elan :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 3 februari 2014 Share Geplaatst 3 februari 2014 Verleiding om nu te gaan pitten is wel groot, maar ik wil geen epic comeback missen ofzo :cab: dilemma Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bully Geplaatst 3 februari 2014 Share Geplaatst 3 februari 2014 Had eigenlijk op een spannendere Super Bowl gehoopt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bully Geplaatst 3 februari 2014 Share Geplaatst 3 februari 2014 Verleiding om nu te gaan pitten is wel groot, maar ik wil geen epic comeback missen ofzo :cab: dilemma Same here, spanning is er toch al vanaf Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 3 februari 2014 Share Geplaatst 3 februari 2014 De rest opnemen en nog een paar uurtjes extra pakken dan maar, en hopen dat Seattle het niet meer weggeeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 3 februari 2014 Share Geplaatst 3 februari 2014 Vorig jaar was het voor rust toch ook behoorlijk eenzijdig? Hopen dat het nog een beetje spannend gaat worden hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 3 februari 2014 Share Geplaatst 3 februari 2014 NFL #2 Wel te hopen. Ok. Dus zo ziet Bruna Mars er dus uit. Lijkt wel wat op Nani en dus Michael Jackson. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 3 februari 2014 Share Geplaatst 3 februari 2014 Die bruno mars is echt geen flikker aan kennen ze niet snel doorgaan met andere act's . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 3 februari 2014 Share Geplaatst 3 februari 2014 NFL #2 Over en uit! Touchdown Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 3 februari 2014 Share Geplaatst 3 februari 2014 Really? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 3 februari 2014 Share Geplaatst 3 februari 2014 :r :r :r Gaat nergens meer over Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 3 februari 2014 Share Geplaatst 3 februari 2014 It ain't over till the fat lady sings. Al moeten de Broncos dan wel echt wat veranderen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 3 februari 2014 Share Geplaatst 3 februari 2014 Praktisch het hele seizoen speelt hij niet en nu laat Harvin zien wat hij allemaal wel niet kan. Hoop toch op 43-0 Seahawks hoor :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 3 februari 2014 Share Geplaatst 3 februari 2014 NFL #2 Die gaan echt geen 29 punten pakken hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 3 februari 2014 Share Geplaatst 3 februari 2014 YAWK YAWK YAWK! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
El Blanquito Geplaatst 3 februari 2014 Share Geplaatst 3 februari 2014 WTF... Kom net thuis, staat het 22-0 en zie ik meteen Harvin een touchdown scoren. :cab: Ik dacht nog ff een leuke 2de helft mee te pikken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 3 februari 2014 Share Geplaatst 3 februari 2014 Sherman down. Mocht hij eruit moeten zou dat toch hetgeen zijndat de Broncos terug kan helpen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 3 februari 2014 Share Geplaatst 3 februari 2014 Ben er ook keer voor gaan zitten, krijg je dit.. Manning heeft zijn goede vorm en rechterhand thuis gelaten vannacht? :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 3 februari 2014 Share Geplaatst 3 februari 2014 Ik ben bang dat als ik nu ga slapen ze met een ongelofelijke comeback nog weten te winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten