Spring naar bijdragen

NFL

Mvdv

Aanbevolen berichten

Ik kijk ook, Raiders. Goede interception net van Woodson en iets later TD :) Ben benieuwd of ze 't vol ikunnen houden.

Hoeveel pauze zit er trouwens tussen de Quarters? En hoe gaan ze verder, weer die bal naar voren schoppen? Of waar ze net gebleven waren?

bewerkt door Dost
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had je gezien dat ie een vriend opbelde uit Nederland? Wat een gast joh, verstond er dus gewoon helemaal niets van. Wel echt prachtig inderdaad die docu-serie.

Zou sowieso vaker willen kijken en dan even ergens wat zoeken voor die regels, of misschien dat iemand me door kan linken hier.

Haha ja, geweldig stukje. Kon sommige dingen wel begrijpen, maar was veelal straattaal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kijk ook, Raiders. Goede interception net van Woodson en iets later TD :) Ben benieuwd of ze 't vol ikunnen houden.

Hoeveel pauze zit er trouwens tussen de Quarters? En hoe gaan ze verder, weer die bal naar voren schoppen? Of waar ze net gebleven waren?

Tussen het eerste en tweede kwart en derde en vierde kwart is het maar een korte break, waarschijnlijk voor reclame. Tussen het tweede en derde kwart is het gewoon 'rust' zoals bij ons voetbal, dan beginnen ze bij het begin van het derde kwart weer opnieuw. Anders gaan ze gewoon verder waar ze gebleven waren aan het einde van het kwart.

Allen Hurns, die man is aan het beesten. In je eerste pro wedstrijd al twee touchdowns en 100 yards in nog niet eens de eerste helft. Andere opmerkelijke rookie: Chiefs kicker Cairo Santos uit Brazilië, heeft allebei zijn field goal pogingen op de paal weten te krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook maar eems kijken :)

Wat is een leuke wedstrijd?

Saints @ Falcons, Patriots @ Dolphins of Bills @ Bears zijn nu bezig en zijn door de teams en het scoreverloop nu wel spannend om naar te kijken. Straks om 10 uur spelen de Cowboys en 49ers tegen elkaar, dat lijkt mij een hele goede wedstrijd als je nog nooit iets van de NFL gezien hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaat niet best bij de Jets, achterlijk veel penalties zeg. Offense loopt wel lekker, minus 2 turnovers van Geno ;e Komt wel goed dit denk ik. Carr doet t prima wel, al had ie wel geluk dat Calvin Pryor een potentiele pick six dropte.

Jets zijn wel sterker ja, liepen er bij de TD vrij rap doorheen. (ik kijk net, kan ook zijn dat dat niet klopt, mar kwamen heel snel verder voor m'n gevoel). Wel echt een leuke sport. Ga in het begin Raiders en 49'ers nog aanhouden, op een gegeven moment zie ik wel waar m'n voorkeur naar uitgaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jets zijn wel sterker ja, liepen er bij de TD vrij rap doorheen. (ik kijk net, kan ook zijn dat dat niet klopt, mar kwamen heel snel verder voor m'n gevoel). Wel echt een leuke sport. Ga in het begin Raiders en 49'ers nog aanhouden, op een gegeven moment zie ik wel waar m'n voorkeur naar uitgaat.

Goed gezien ja. Sowieso al 3 prima drives gezien met goede passing plays. Het blijven de Raiders natuurlijk maar Geno ziet er echt goed uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die tweede helft :r

Maargoed, eerste helft zeker onthouden. Als iedereen fit blijft kan het wel nog een leuk seizoen worden, redelijk wat (jong) geweld op defense. Big Ben ziet er ook wat scherper uit

Kaep :< Lekker hoor. Wedstrijden van Cowboys worden een must watch dit seizoen met die defense :r

En het is weer bingo :r Romo weer even retard momentje :r Weer lekker balletje vol in coverage gooien.

bewerkt door Scifo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit is exact wat de 49ers nodig hadden na al de drama in het preseason, de score gaat hier echt heel hoog uitvallen. De Cowboys hebben een slechtere defense dan het gemiddelde college team en als Romo dan nog zo gaat spelen. Al gaat die zich nog wel herpakken voor een poging tot een comeback, die offense moet gewoon 30 punten kunnen scoren iedere wedstrijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had voor deze wedstrijd nog de hoop dat Dez Bryant een sloot aan punten voor mijn fantasy kon binnenhalen, maar Tony denkt daar dus duidelijk anders over. Nu is Romo sowieso heel streaky, maar ik heb hem nog nooit zo beroerd zien staan gooien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat geniet ik toch weer dat het begonnen is, mooiste sport om naar te kijken. Falcons bewijzen dat aanval de beste verdediging is. Zonde dat alle elite RB's en WR's kaka waren.

Romo is wel echt weer slecht bezig, wel zonde omdat hun offense best goed is maar dat hun secondary het natuurlijk niet weet vast te houden.

Merk ook dat steeds meer mensen hier kijken, hoop dat het in Nederland ook wat bekender wordt.

karatesteeler.0.gif

Edit: de regels zijn inderdaad wel een stuk strenger geworden, zonde.

bewerkt door Chris.tiaan
Link naar opmerking
Deel via andere websites