Geplaatst 23 maart 201411 jr. [MENTION=11733]Thierryvane[/MENTION]; Na één seizoen al de finale gehaald??!! Met Ajax is dit alles behalve moeilijk. Had 'm moeten winnen ook.
Geplaatst 23 maart 201411 jr. Met Ajax is dit alles behalve moeilijk. Had 'm moeten winnen ook. Wat voor tactiek gebruik je dan?
Geplaatst 23 maart 201411 jr. Nou terecht. Real _O_ Motherfuckers. Elke kopbal winnen ze, en als ik zo'n lange bal diagonaal richting Bale zie weet ik al hoe laat het is. Dat word leuk volgend seizoen in de Primera. Ik ga wrs alles dichtgooien en op 0-0 spelen, zelfde tegen Barca. Maar dat is mijn moederclub. Verhuren tot nu toe enkel 3e rangs talenten uit Barca B, heb er twee gehad, de ene wilde niet meer komen en dan andere is wel een degelijke keeper voor de Liga Adelante. Deze > http://nl.wikipedia.org/wiki/Oier_Olaz%C3%A1bal
Geplaatst 24 maart 201411 jr. Een aantal dagen geen FM spelen, je game openen en dan beginnen met onderstaande uitslag :D!
Geplaatst 24 maart 201411 jr. Winst was tweede plaats in een poule met Arsenal, Lyon en Leverkusen en verlies was vierde plaats: Mijn muis is door de kamer gevlogen..
Geplaatst 25 maart 201411 jr. Winst op onze aartsrivaal, waardoor het verschil in de competitie oploopt naar vijf punten.
Geplaatst 25 maart 201411 jr. Dortmund is de voornaamste uitdager voor de titel dit seizoen. De afgelopen seizoenen werden zij twee keer kampioen en Schalke 1x. Na de eerste 8 wedstrijden bleek dit ook zo te zijn. Ik had 24 punten en zij 21 punten. Ik verwachtte een lastige wedstrijd...
Geplaatst 26 maart 201411 jr. Na de 3-4 nederlaag in eigen huis zag ik het somber in. Uiteindelijk toch verdiend naar de finale en zo houden we uitzicht op de treble! EDIT: Moeizaam, maar winst! 26 maart 201411 jr. bewerkt door Reinoud
Geplaatst 26 maart 201411 jr. Nice (y) Die Bjedov ofso waar je naar vroeg is volgens mij een regen, geen hits op google en zit niet in mijn game [MENTION=3239]Reinoud[/MENTION];
Geplaatst 26 maart 201411 jr. Het is geen regen, volgens deze website bestaat Vid Bjedov wel! [MENTION=6236]Sophomore[/MENTION];