Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Post hier al jouw resultaten die je met de rest wilt delen. Van simpele overwinningen tot kampioenswedstrijden, alles is hier welkom.

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 733
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

Post hier al jouw resultaten die je met de rest wilt delen. Van simpele overwinningen tot kampioenswedstrijden, alles is hier welkom.

Geplaatst
  • Auteur

Eerste wedstrijd werd 1-1 op bezoek bij Crystal Palace, nu een prima overwinning.

29bhc3t.png

Geplaatst

Zojuist tegen NAC Breda gespeeld, 4-1 na een 3-0 overwinning in de kwalificatie van de Champions (Cup ;e) League.

Uq9DaUS.jpg

Geplaatst
Zojuist tegen NAC Breda gespeeld, 4-1 na een 3-0 overwinning in de kwalificatie van de Champions (Cup ;e) League.

Uq9DaUS.jpg

Als ik je wedstrijdstatistieken zie voor een thuiswedstrijd tegen NAC, zou ik me toch wat meer zorgen maken :p

Geplaatst
ac5or7.png

En dan moet Suárez nog terugkeren van zijn schorsing :<

Wat voor tactiek heb jij joh. :cab: Ik heb namelijk nog geen idee met deze opzet..

Geplaatst
  • Auteur
Wat voor tactiek heb jij joh. :cab: Ik heb namelijk nog geen idee met deze opzet..

4-3-3 in een kommetje. Opkomende backs, Gerrard als regista op VM, een dynamische middenvelder, een aanvallend ingestelde centrale middenvelder, een hangende vleugelspits, een spelmaker op de vleugel en een complete spits. Verder speel ik aanvallend, vloeiend, en de teaminstructies zijn gericht op het voetballend tot kansen komen en veel druk zetten.

24vipzt.png

tumblr_ly0xp1b34i1qcb1qao1_r1_250.gif

Geplaatst

ohm6C.jpg

Die uitgelezen kansen ook echt :r :r jaaaaaa hoor. Hun benutten 100% van ccc en ik maar 50%. Jazeker.

Geplaatst

Weet niet of ik hier blij mee moet zijn, 4 - 0 voor bij rust en dan 5 - 4. :cab:

1z5g.png

Geplaatst

Is toch wel een heerlijk resultaat :P Hier moet je elftal zich echt diep voor schamen, vooral voor de tweede helft met die twee eigen doelpunten!

Geplaatst
5 schoten, 4 doelpunten. Was ik maar zo effectief. :r

5 schoten twee doelpunten he, De Vrij en Martins Indi kopten hem zelf maar even binnen :-D

Geplaatst

En Narsingh begint al aan zijn derde blessure en we zijn nog maar net 3 maanden onderweg... ;e

Geplaatst
5 schoten twee doelpunten he, De Vrij en Martins Indi kopten hem zelf maar even binnen :-D

Goedemorgen zeg, drong niet tot me door. Nog erger. :r:r

Geplaatst

Watford - Birmingham.

Eindelijk een goede tactiek gevonden voor Birmingham en Zigic scoort ineens aan de lopende band...