Geplaatst 24 januari 201411 jr. Na 2-2 thuis te hebben gespeeld heb ik met een andere tactiek de uitwedstrijd aangepakt, eigenlijk hele wedstrijd beter en hopelijk nu wel de finale winnen :-)
Geplaatst 24 januari 201411 jr. Netjes hoor. Guidetti nog wel hehe. Welke skin is dat? [MENTION=31327]De_Kromme[/MENTION];
Geplaatst 24 januari 201411 jr. Netjes hoor. Guidetti nog wel hehe. Welke skin is dat? [MENTION=31327]De_Kromme[/MENTION]; http://sortitoutsi.net/downloads/view/8868/fm14-released-alavanja-14-pervection-skin-instant-result Deze!
Geplaatst 25 januari 201411 jr. Knotsgekke wedstrijd, om de heren van Fox Sports maar te citeren. Eerst na 3 minuten op 1-0 achter doordat Martins Indi een bal te kort terugkopt, daarna schiet Suarez hem op de paal en tikt Umtiti hem in eigen doel. Daarna ramp Sandro vanaf eigen helft een bal naar voren, die Sirigu zomaar laat glippen en staat het 0-2. Daarna krijgt Pepe (goh) gelukkig rood en komen we terug. Mede dankzij Ramos die een bal te kort terug speelt waardoor Cavani de 2-2 binnen kan tikken.
Geplaatst 25 januari 201411 jr. Wedstrijd tegen een directe concurrent, ik stond momenteel tweede (3 punten achterstand maar nog een wedstrijd te goed) en Twente derde.
Geplaatst 25 januari 201411 jr. Auteur Laat ik het erop houden dat beide verdedigingen niet goed stonden.
Geplaatst 25 januari 201411 jr. Welkom in het Uruguayaanse voetbal. Mijn debuut bij Peñarol tegen direct tegen een rivaal.
Geplaatst 26 januari 201411 jr. Wel de week van Kalinic, maakt drie dagen voor deze wedstrijd vijf goals tegen Volendam ;e Niet tegen de spelen. Wel mooi dat Jansen een hattrick scoort, jochie van 17. :-D
Geplaatst 28 januari 201411 jr. Belangrijke winst in de Copa, nu blijven we meedoen voor de volgende ronde.
Geplaatst 28 januari 201411 jr. Auteur Had na een speelronde of 25 elf punten voorsprong op de concurrentie. Toen kwam er een flinke dip, in de speelrondes 30 t/m 33 pakte ik slechts twee punten. Gevolg: slechts één punt voorsprong op nummer twee Groningen. Restte nog de bekerfinale tegen Ajax (na een belabberde eerste seizoenshelft hebben ze in de tweede helft pas twee wedstrijden niet gewonnen) en de kampioenswedstrijd tegen Vitesse. Gelukkig kwamen we net op tijd weer op stoom, waardoor de eerste twee prijzen binnen zijn.
Geplaatst 29 januari 201411 jr. Man Citeh - Man Utd 0-1 Rooney 63' 17 gespeeld, 16 gewonnen, 1 gelijk, 43 voor, 5 tegen ;e.
Geplaatst 29 januari 201411 jr. Man Citeh - Man Utd 0-1 Rooney 63' 17 gespeeld, 16 gewonnen, 1 gelijk, 43 voor, 5 tegen ;e. Goh vrij moeilijk met zo'n ploegske.
Geplaatst 29 januari 201411 jr. Het is me met andere teams ook al gelukt. Zonder spits spelen, drie of meer AMC's opstellen en de AI heeft geen antwoord. Beetje de flaw van deze FM.
Geplaatst 29 januari 201411 jr. Het is me met andere teams ook al gelukt. Zonder spits spelen, drie of meer AMC's opstellen en de AI heeft geen antwoord. Beetje de flaw van deze FM. 1 is bij mij ook genoeg hoor ;) 2 of 3 cm's erachter en lekker 5 man achterin.