Luke. Geplaatst 22 januari 2014 Share Geplaatst 22 januari 2014 De vraag is wel of de Feyenoorders dan niet alsnog de thuisvakken gepakt hadden. Het is nu wel duidelijk dat je alleen gaat als je problemen zoekt. Laten we eerlijk zijn Kevin, wij zouden ook gewoon het uitvak aantikken normaal gesproken. Weet wel zeker dat de jongens zonder stadionverbod gewoon het uitvak hadden gepakt. Wil je liever 1000 Feyenoorders verspreid over een heel stadion of 2000 in 1 uitvak wat je van top tot teen kan beveiligen? Maargoed, na vandaag kan Aboutaleb zn spullen pakken, en ik vrees vd Laan ook. Als t een bloedbad wordt is t hun verantwoordelijkheid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 22 januari 2014 Share Geplaatst 22 januari 2014 Als t een bloedbad wordt is t hun verantwoordelijkheid. Ja want degene die dat bloedbad veroorzaken, kunnen er natuurlijk hélemaal niks aan doen.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 22 januari 2014 Share Geplaatst 22 januari 2014 Laten we eerlijk zijn Kevin, wij zouden ook gewoon het uitvak aantikken normaal gesproken. Weet wel zeker dat de jongens zonder stadionverbod gewoon het uitvak hadden gepakt. Wil je liever 1000 Feyenoorders verspreid over een heel stadion of 2000 in 1 uitvak wat je van top tot teen kan beveiligen? Maargoed, na vandaag kan Aboutaleb zn spullen pakken, en ik vrees vd Laan ook. Als t een bloedbad wordt is t hun verantwoordelijkheid. Politie bewaakt huis Aboutaleb na dreiging Het huis van de Rotterdamse burgemeester Ahmed Aboutaleb wordt extra bewaakt. Er is dinsdagavond een dreiging binnengekomen bij de politie. Die wordt ''uiterst serieus'' genomen. Dat bevestigt een politiewoordvoerder na een bericht van RTV Rijnmond. De politie kan niets zeggen over de achtergrond van de dreiging. ''We doen onderzoek'', zegt de woordvoerder. Over de precieze beveiligingsmaatregelen doet de politie geen mededelingen. Het is niet bekend of er iemand is opgepakt. http://www.nu.nl/binnenland/3681541/politie-bewaakt-huis-aboutaleb-dreiging.html Gaat wel erg ver allemaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 22 januari 2014 Share Geplaatst 22 januari 2014 En dan maar afvragen waarom er geen uitsupporters mogen komen.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 22 januari 2014 Share Geplaatst 22 januari 2014 Re: KNVB Beker #5 Ik zal eerlijk zijn: ik heb al lang geen zin meer in die wedstrijd vanavond. Maakt me eigenlijk geen reet meer uit wie er wint, zo lang t maar rustig blijft, zowel in Amsterdam als in Rotterdam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 22 januari 2014 Share Geplaatst 22 januari 2014 Meh, winnen is wel noodzakelijk natuurlijk. ;c Maar van een Klassieker spreek ik allang niet meer. Hopen dat het gezond verstand zegeviert vanavond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martijn Geplaatst 22 januari 2014 Share Geplaatst 22 januari 2014 http://www.nu.nl/binnenland/3681541/politie-bewaakt-huis-aboutaleb-dreiging.html Gaat wel erg ver allemaal. Hoor net op de radio dat dit geen reet voorstelt. Helemaal niets aan het handje en in anderhalf uur was er één keer politieauto langsgereden. Behoorlijk opgeblazen dus weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Luke. Geplaatst 22 januari 2014 Share Geplaatst 22 januari 2014 Ja want degene die dat bloedbad veroorzaken, kunnen er natuurlijk hélemaal niks aan doen.... Degene die het bloedbad veroorzaken kwamen met het plan om gewoon een uitvak te genereren zodat dit soort praktijken voorkomen worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 22 januari 2014 Share Geplaatst 22 januari 2014 Degene die het bloedbad veroorzaken kwamen met het plan om gewoon een uitvak te genereren zodat dit soort praktijken voorkomen worden. Die lieve jongens zullen inderdaad helemaal niet komen om herrie te schoppen. Die zullen voor de wedstrijd wel lekker bloemetjes gaan plukken om de ArenA te versieren.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Luke. Geplaatst 22 januari 2014 Share Geplaatst 22 januari 2014 Die lieve jongens zullen inderdaad helemaal niet komen om herrie te schoppen. Die zullen voor de wedstrijd wel lekker bloemetjes gaan plukken om de ArenA te versieren.... Ga je handen wassen, want je typt nu echt alleen maar bullshit. Je weet dat dit gaat gebeuren, want het is al 2 jaar lang feest op de losse vakken. Nee laten we een 4:1 verkoop doen zonder uitvak. En maar huilen over de mongolen die dan aan kaarten komen. Vind ik niet heel gek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 22 januari 2014 Share Geplaatst 22 januari 2014 Degene die herrie schoppen zijn toch zeker de hoofdschuldigen? Zij zijn toch de oorzaak dat er geen uitsupporters mogen komen. Zo moeilijk lijkt het me niet om je gewoon te gedragen in een voetbalstadion. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Luke. Geplaatst 22 januari 2014 Share Geplaatst 22 januari 2014 Degene die herrie schoppen zijn toch zeker de hoofdschuldigen? Zij zijn toch de oorzaak dat er geen uitsupporters mogen komen. Zo moeilijk lijkt het me niet om je gewoon te gedragen in een voetbalstadion. Jep, daar heb je ook gelijk in. Maar je mag kiezen: 1000 mongolen over een heel stadion verspreid of 2000 in een uitvak wat je kan beveiligen van alle kanten. Laten we het vooral volhouden dat we geen 'Hamas hamas' mogen roepen, maar er bij de 1-0 wel door 50.000 ajacieden 'Joden, Joden' wordt gescandeerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 22 januari 2014 Share Geplaatst 22 januari 2014 Ja vreselijk erg inderdaad dat er geuzennamen worden gescandeerd en belachelijk dat er geen referenties mogen worden gemaakt naar een van de grootste massamoorden in de geschiedenis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 22 januari 2014 Share Geplaatst 22 januari 2014 Degene die herrie schoppen zijn toch zeker de hoofdschuldigen? Zij zijn toch de oorzaak dat er geen uitsupporters mogen komen. Zo moeilijk lijkt het me niet om je gewoon te gedragen in een voetbalstadion. Pino, de basis is inderdaad dat iedereen zich gewoon dient te gedragen. Echter is er een groot gedeelte van de grote groep Feyenoorders die inderdaad gewoon in het uitvak was gaan zitten. Dat scheelt een hoop ellende. Nu zitten ze namelijk verspreid over het stadion, en dat valt niet te beveiligen. Hoe graag ze het ook willen. Met een uitvak was de damage control veel minder geweest, aangezien er nu nog steeds beveiliging moet zijn voor 1000 man. Ze kon ook al van mijlen ver aan zien komen dat Feyenoorders zouden komen. In Rotterdam is het overigens veel beter geregeld rondom dit soort wedstrijden. Clubkaart verplicht 1:1 voor dit soort wedstrijden. Geen Ajacieden in onze vakken is het resultaat. Stuk strakker geregeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Luke. Geplaatst 22 januari 2014 Share Geplaatst 22 januari 2014 Pino, de basis is inderdaad dat iedereen zich gewoon dient te gedragen. Echter is er een groot gedeelte van de grote groep Feyenoorders die inderdaad gewoon in het uitvak was gaan zitten. Dat scheelt een hoop ellende. Nu zitten ze namelijk verspreid over het stadion, en dat valt niet te beveiligen. Hoe graag ze het ook willen. Met een uitvak was de damage control veel minder geweest, aangezien er nu nog steeds beveiliging moet zijn voor 1000 man. Ze kon ook al van mijlen ver aan zien komen dat Feyenoorders zouden komen. In Rotterdam is het overigens veel beter geregeld rondom dit soort wedstrijden. Clubkaart verplicht 1:1 voor dit soort wedstrijden. Geen Ajacieden in onze vakken is het resultaat. Stuk strakker geregeld. Anders krijgen ze t nooit vol. Zo leren eerdere bekerwedstrijden in de ArenA tegen bijv. AZ. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 22 januari 2014 Share Geplaatst 22 januari 2014 Ik verbaas me er ook over dat ze niet gewoon clubkaart 1:1 hebben gedaan voor deze wedstrijd. Maar ik vind het altijd zo raar dat er overal heen wordt gewezen, behalve naar die idioten zelf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Luke. Geplaatst 22 januari 2014 Share Geplaatst 22 januari 2014 Update: Ik liep net over Rotterdam Centraal, en er komen nu langzaam ook foto's van op twitter en Facebook: Je wordt van top tot teen gescanned als je een trein in wilt stappen naar Amsterdam. Wat een schande voor dit land dat volgens zeggen sinds 1945 vrij te zijn. Je mag je niet in die trein begeven als je voor Feyenoord bent, en ik toevallig die trein moet hebben om thuis te komen. Shame! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 22 januari 2014 Share Geplaatst 22 januari 2014 Want jij gaat in je Feyenoord shirt op pad naar je werk/school? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 22 januari 2014 Share Geplaatst 22 januari 2014 KNVB Beker #5 Luke joh, zet die eierschaal van je hoofd en ga buiten spelen. Calimero. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 22 januari 2014 Share Geplaatst 22 januari 2014 (bewerkt) Hahahahahahaha jezus christus die Luke. O wacht nu z'n laatste post pas gelezen (d) tsja, als je er echt niet inkomt zou dat wel apart zijn, maar dan doe je maar ff alsof je voor Sparta bent. Zou het zelf eigenlijk terecht vinden mocht je gewoon de trein niet in, hebben die anderen het voor je verziekt maar gewoon ff een zero tolerance momentje hoor. Krijg de touwtyfus maar met je kaarten op het thuisvak en je dreigementjes. Mafketels. Dan iedereen maar gedupeerd, krijg je ook niet van die ganzen die het dan nog enigszins goed proberen te praten en het wel grappig vinden allemaal 22 januari 2014 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 22 januari 2014 Share Geplaatst 22 januari 2014 Ik verbaas me er ook over dat ze niet gewoon clubkaart 1:1 hebben gedaan voor deze wedstrijd. Maar ik vind het altijd zo raar dat er overal heen wordt gewezen, behalve naar die idioten zelf. Groot gelijk heb je. Dat is ook raar. Alleen is het natuurlijk wel zo dat dit soort dingen voorkomen moeten worden of in ieder geval ingeperkt door de overheid en clubs. De idioten blijf je toch houden, je moet het ze alleen zo moeilijk mogelijk houden zonder de situatie uit te klauwen te laten lopen zoals nu. Waar iedere steen op Rotterdam centraal wordt omgedraaid en mensen worden uitgekleed om Feyenoorders te spotten. Gewoon enorm de plank misgeslagen door de mensen die dit moeten managen. Jongens, [MENTION=3677]Luke.[/MENTION]; heeft dit waarschijnlijk van internet af. Ik lees nergens iets over hekken klimmen en Zeefuik, dus waarschijnlijk niet van hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 22 januari 2014 Share Geplaatst 22 januari 2014 Groot gelijk heb je. Dat is ook raar. Alleen is het natuurlijk wel zo dat dit soort dingen voorkomen moeten worden of in ieder geval ingeperkt door de overheid en clubs. De idioten blijf je toch houden, je moet het ze alleen zo moeilijk mogelijk houden zonder de situatie uit te klauwen te laten lopen zoals nu. Waar iedere steen op Rotterdam centraal wordt omgedraaid en mensen worden uitgekleed om Feyenoorders te spotten. Gewoon enorm de plank misgeslagen door de mensen die dit moeten managen. Jongens, [MENTION=3677]Luke.[/MENTION]; heeft dit waarschijnlijk van internet af. Ik lees nergens iets over hekken klimmen en Zeefuik, dus waarschijnlijk niet van hem. :D denk er serieus over na om m'n oude Feyenoordboxer weer eens aan te doen en dan ff naar CS te gaan. Ben wel benieuwd hoe ze met je omgaan als je 0.0 kwaad in de zin hebt. :) Ik gok op 12 keer een wapenstok in m'n nek en 2 trappen in m'n buik, wat jullie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martijn Geplaatst 22 januari 2014 Share Geplaatst 22 januari 2014 Gescand in welke zin? Waar letten ze dan op? Net alsof de mensen met een Feyenoordshirt en vol getatoeëerde armen met allerlei Feyenoordzaken zo de trein in stappen. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Luke. Geplaatst 22 januari 2014 Share Geplaatst 22 januari 2014 [MENTION=3870]Martijn[/MENTION]; Groepen worden er tussen uit gepikt. Ook mensen die ook maar enige Feyenoord kleding dragen worden geweigerd. Luke joh, zet die eierschaal van je hoofd en ga buiten spelen. Calimero. Oke. Bedankt voor je nuttige opmerking in deze discussie. Want jij gaat in je Feyenoord shirt op pad naar je werk/school? Vandaag wel ja (d)(d) Groot gelijk heb je. Dat is ook raar. Alleen is het natuurlijk wel zo dat dit soort dingen voorkomen moeten worden of in ieder geval ingeperkt door de overheid en clubs. De idioten blijf je toch houden, je moet het ze alleen zo moeilijk mogelijk houden zonder de situatie uit te klauwen te laten lopen zoals nu. Waar iedere steen op Rotterdam centraal wordt omgedraaid en mensen worden uitgekleed om Feyenoorders te spotten. Gewoon enorm de plank misgeslagen door de mensen die dit moeten managen. Jongens, [MENTION=3677]Luke.[/MENTION]; heeft dit waarschijnlijk van internet af. Ik lees nergens iets over hekken klimmen en Zeefuik, dus waarschijnlijk niet van hem. Kevin kop dicht en ga werken met je luie zak. Klootviool. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martijn Geplaatst 22 januari 2014 Share Geplaatst 22 januari 2014 [MENTION=3870]Martijn[/MENTION]; Groepen worden er tussen uit gepikt. Ook mensen die ook maar enige Feyenoord kleding dragen worden geweigerd. Dus als ik later op de dag met drie studiegenoten de trein richting Amsterdam Zuid pak, die ook in Bijlmer stopt, dan loop ik het risico om tegengehouden te worden? Stap dan weliswaar in Utrecht in. En dan staat ´Rotterdam´ ook nog als geboorteplaats op m´n legitimatie omdat ik daar toevallig in ´t ziekenhuis geboren ben :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten