Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Hip-Hop

Richarð.

Aanbevolen berichten

Hebben we de Midnight Marauders vs. The Low End Theory niet al een keer of twintig gevoerd?

Zou zelf overigens voor de eerste gaan, al staat mijn favoriete track op Low End Theory ("Buggin Out"). "I Left My Wallet in el Segundo" is zeker niet hun beste track, maar de eerste die ik van ze kende dus die heeft ook altijd een speciale plaats.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat het dan voor sommige mensen zoiets wordt van, Pharcyde? Say whut? Bij wijze van, ik bedoel... Het is geen supergroep, hebben 2 leuke albums gemaakt. Dat is het wel zo'n beetje, maar neemt niet weg dat het wel leuk is. Hoop dat iemand hier binnenkort weer een hiphoprelated verkiezing houdt, dat zou pas echt happy happy joy joy zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een troep zeg, door dit soort onzin groei ik steeds meer uit Hip-Hop. Heb nog nooit zo'n irritante delivery gehoord als die van die Kendrick.

King Kendrick bedoel je. :mrg: :love: 11 grammy nominations voor TPAB. Eentje minder dan het record van Michael Jackson met het album Thriller. Legend. Swek swek swek. #noukomtdehaat

#stan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je iemand niet kent of begrijpt, dan is dat geen reden om te zeggen dat hij slecht is, het is veeleer een bewijs van je onwetendheid.

Omdat iets commercieel aantrekkelijk is wil nog niet zeggen dat het goed is, ik wil het niet beter kennen dan ik nu al ken. Heb er genoeg van gehoord om een oordeel te kunnen vormen. Onwetendheid? Mja, dan ben ik liever onwetend dan dat ik met de meute meeloop en roep oh die Kendrick is zo briljant. Ga eens nadenken manGzz.

Link naar opmerking
Deel via andere websites