Wesley Geplaatst 24 juni 2014 Share Geplaatst 24 juni 2014 Ja dat laatste gevoel overheerst bij mij ook vooral, heb hem nog niet eerder live gezien. En dat hij een afkeer zou hebben tegen blanken vind ik weinig verbazend gezien zijn teksten en uitspraken. ;) Kan er ergens wel om lachen, omdat er toch voor een deel wel waarheid in zit, maar aan de andere kant wel jammer ja. Maar om dat soort dingen zou ik mij echt niet druk maken hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 25 juni 2014 Share Geplaatst 25 juni 2014 Cuz no one caaaares Kan wel janken na die track met Rick Ross en die track daarna :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 25 juni 2014 Share Geplaatst 25 juni 2014 Kan wel janken na die track met Rick Ross en die track daarna :r Heb gehoord dat zelfs de Ab-Soul fans hem kut vonden, dan moet ie wel heel slecht zijn. :-D Bijv dit: ("Me and she sittin' in a tree/K-I-S-S-I-N-G/First comes love, then comes marriage/Fuck that, I'm just tryin' to get up in your panties" being one of the worst lines I've heard all year.) Is dit serieus? :D Aan de ene kant wil ik het wel luisteren voor beeldvorming en lekker lage rating te geven, maar aan de andere kant wil ik er geen 90 min aan verspillen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 25 juni 2014 Share Geplaatst 25 juni 2014 Heb gehoord dat zelfs de Ab-Soul fans hem kut vonden, dan moet ie wel heel slecht zijn. :-D Op dat Kanye forum weer wel veel goeie reacties. Heb 'em nog niet volledig kunnen luisteren helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 26 juni 2014 Share Geplaatst 26 juni 2014 (bewerkt) [MENTION=21251]Ilias.[/MENTION]; [MENTION=8505]Scifo[/MENTION]; Wat vinden jullie van These Days... ? Heb 'em nu één keer goed beluisterd, de eerste helft ofso wel wat vaker + de singles natuurlijk. Heb er een matig tot slecht gevoel bij over gehouden. Terwijl de eerste twee tracks, Stigmata, Closure, Drive Slow me best bevallen. [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; The Drive In Theatre van Curren$y gecheckt? Één van de betere mixtapes dit jaar en er komt nog een deel twee (vandaag, gister, morgen ofso) 26 juni 2014 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 26 juni 2014 Share Geplaatst 26 juni 2014 @Ilias,; [MENTION=8505]Scifo[/MENTION]; Wat vinden jullie van These Days... ? Heb 'em nu één keer goed beluisterd, de eerste helft ofso wel wat vaker + de singles natuurlijk. Heb er een matig tot slecht gevoel bij over gehouden. Terwijl de eerste twee tracks, Stigmata, Closure, Drive Slow me best bevallen. [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; The Drive In Theatre van Curren$y gecheckt? Één van de betere mixtapes dit jaar en er komt nog een deel twee (vandaag, gister, morgen ofso) Drive In Theatre was cool ja. Een van de betere projecten dit jaar, vond Curren$y de laatste jaren maar weinig vet spul uitbrengen, maar dit was het beste sinds Covert Coup. Deel 2 wordt ook vet dan, always love me some Curren$y. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 26 juni 2014 Share Geplaatst 26 juni 2014 Drive In Theatre was cool ja. Een van de betere projecten dit jaar, vond Curren$y de laatste jaren maar weinig vet spul uitbrengen, maar dit was het beste sinds Covert Coup. Deel 2 wordt ook vet dan, always love me some Curren$y. Toevallig laatst een paar tracks van Covert Coup tegen gekomen bij een shuffle sessie :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 27 juni 2014 Share Geplaatst 27 juni 2014 http://www.nytimes.com/2014/06/29/magazine/kendrick-lamar-hip-hops-newest-old-school-star.html?_r=3 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 27 juni 2014 Share Geplaatst 27 juni 2014 Iemand die weet wat de lyrics zijn van die sample in Fancy Clown van Madvillain? ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 27 juni 2014 Share Geplaatst 27 juni 2014 Iemand die weet wat de lyrics zijn van die sample in Fancy Clown van Madvillain? ;c I hear you in the background, whenever I phone Telling your brother, to say you’re gone You’ve been tripping around the town, wooing some fancy clown Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 27 juni 2014 Share Geplaatst 27 juni 2014 Baas! Kwam dus toch in de buurt, huhu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 28 juni 2014 Share Geplaatst 28 juni 2014 Waarom kende ik deze track niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 3 juli 2014 Share Geplaatst 3 juli 2014 Death Grips zijn gestopt. Heel het internet is geëxplodeerd. :o Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 3 juli 2014 Share Geplaatst 3 juli 2014 [YOUTUBE]YhOG0s-qWfs[/YOUTUBE] :<:< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 3 juli 2014 Share Geplaatst 3 juli 2014 [YOUTUBE]32qDv1StnAM[/YOUTUBE] harrrrd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 3 juli 2014 Share Geplaatst 3 juli 2014 https://www.youtube.com/watch?v=BJ8lfNd_ZCU wat vinden jullie hiervan jongens? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 3 juli 2014 Share Geplaatst 3 juli 2014 Niet geluisterd maar Mac Miller is sowieso -1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 3 juli 2014 Share Geplaatst 3 juli 2014 Die mening deel ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 3 juli 2014 Share Geplaatst 3 juli 2014 Mac Miller ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 3 juli 2014 Share Geplaatst 3 juli 2014 Waarom dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 3 juli 2014 Share Geplaatst 3 juli 2014 Irritante stem, slechte lyrics, beats die die pakt niet mijn stijl, te 'mainstream'. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 3 juli 2014 Share Geplaatst 3 juli 2014 Bovendien al mijn respect verloren na het jatten van deze beat: [YOUTUBE]UnAbszcy3bs[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 3 juli 2014 Share Geplaatst 3 juli 2014 Haha ja moet eerlijk zeggen dat dat me helemaal niks uitmaakt, zo lang het maar chil klinkt vind ik het best. En dat liedje vind ik sowieso ook niet heel sick hoor maarja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 3 juli 2014 Share Geplaatst 3 juli 2014 Lord Finesse heeft die beat geproduceerd en Mac Miller ging dat doodleuk even ontkennen. Hij heeft zelfs de rechtzaak gewonnen tegen Lord Finesse. Samplen en beats 'lenen' is normaal in de rap wereld, maar dan word er normaal gesproken wel toestemming voor gegeven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 4 juli 2014 Share Geplaatst 4 juli 2014 Mainstream? Sorry maar ga niet praten over dingen die je niet gecheckt heb https://www.youtube.com/watch?v=BJ8lfNd_ZCU wat vinden jullie hiervan jongens? Fantastisch, erg goed, vermakelijk (y) Ja Mac Miller was zo wack als Overzeas broeken, al kan ik niet ontkennen dat al die catchy tunes zoals op KIDS (ga die movie checken btw) en al die andere tapes wel aanstekelijk waren. Maar sinds 'ie zwaar aan de drugs heeft gezeten en hangt met TDE, Earl, Tyler, Action Bronson etc is hij echt dope geworden. Watching Movies vind ik echt een heel chill album, zijn featurings zijn on point, zijn alter ego's zijn beetje vaag maar op zich wel oké Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten