Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Hip-Hop

Richarð.

Aanbevolen berichten

Achja, die jongen is hype he ;c Maar het is wel een steengoed album hoor. Natuurlijk tijd nodig om te laten bezinken, maar zou me verbazen als hier nog iemand over gaat dit jaar. Toch geniaal hoe Madlib die beats precies op maat gemaakt heeft voor Fredje terwijl het tegelijk toch gewoon Madlib blijft. Zonder de verdienste van Gibbs te minimaliseren want zijn flow is gewoon top notch op elke track. De chemistry tussen de 2 is echt perfect, dus in die optiek is de vergelijking met Madvillainy wel terecht. Albums zijn ook niet te vergelijken verder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eckte shit hoor

Oké zit voor het eerst Pinata te luisteren, komt de laatste track op [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION];

http://www.youtube.com/watch?v=Q58pTRbMx88

Ik hoor de eerste paar seconden van die beat, gelijk 'Bundy sinds puur heb ik alles op slot' :D

Zelfde beat, al weet ik niet van wie het origineel is

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zelfde sample, gebeurt wel vaker. ;)

kYaks8MylMA

Overigens moet ik weer enorm lachen om die Ab-Soul op dit album, die gozert gooit er even een van de slechtste verses die ik ooit gehoord heb eruit, lijkt net een interview ;e

Mja zelfs dat kan dit album niet verneuken.

bewerkt door The Kerfts
Link naar opmerking
Deel via andere websites