Hurricane Geplaatst 3 maart 2014 Share Geplaatst 3 maart 2014 Lord Lhus - Rare Demos & Collabs mixtape eens opsmijten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 5 maart 2014 Share Geplaatst 5 maart 2014 Gohhhhhhhhhh. Apollo'tje Brown weer hoor :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 6 maart 2014 Share Geplaatst 6 maart 2014 Kan niet wachten tot MadGibbs lekt. :< Release staat voor de 18e, mijn geduld begint op te raken, mensen die hem al geluisterd hebben zeggen dat hij opleeft naar de hype. :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 8 maart 2014 Share Geplaatst 8 maart 2014 [video=youtube;BiP-h4KYnHY] Goeroe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 8 maart 2014 Share Geplaatst 8 maart 2014 kh0dYvc6sAY Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 9 maart 2014 Share Geplaatst 9 maart 2014 http://bigghostlimited.com/the-oxymoron-review/ Big Ghost nahmean Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 10 maart 2014 Share Geplaatst 10 maart 2014 Outkast naar Pukkulpop :dance: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 10 maart 2014 Share Geplaatst 10 maart 2014 En daar ga je naartoe (neem ik aan)? Vrijdag naar Earl Sweatshirt in Index, begin mei naar ScHoolboy Q in Melkweg :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 10 maart 2014 Share Geplaatst 10 maart 2014 Jezus zeg dat Schoolboy Q album is nog slechter dan ik dacht, wat een meuk. :-D Black Milk trouwens weer een EP uit, fucking fire. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 12 maart 2014 Share Geplaatst 12 maart 2014 MadGibbs is gelekt, PM als je wil. Kan hem helaas pas vanavond luisteren zelf, maar help graag anderen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 12 maart 2014 Share Geplaatst 12 maart 2014 (bewerkt) Thnks Jordi (y) Straks ff luisteren Omdat ik vrijdag na Earl Sweatshirt alle featuring tracks met hem ff checken. Deze kende ik bijvoorbeeld nog niet (jammer genoeg) [video=youtube;9xnq-4vjovk]https://www.youtube.com/watch?v=9xnq-4vjovk 12 maart 2014 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 12 maart 2014 Share Geplaatst 12 maart 2014 Soof weet wel het kaf van het koren te scheiden :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 12 maart 2014 Share Geplaatst 12 maart 2014 Dit is de nieuwe Madvillainy. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 12 maart 2014 Share Geplaatst 12 maart 2014 Hier zijn de eerste indrukken ook fantastisch. Alles is zoooo smooth, Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 13 maart 2014 Share Geplaatst 13 maart 2014 Nu 4 volle spins gehad, denk dat ik wel kan zeggen dat ik dit een van de beste Hip Hop albums ooit gemaakt vind. De productie is zelfs beter dan een hoop van mijn favoriete Hip Hop albums. Amazing. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 13 maart 2014 Share Geplaatst 13 maart 2014 Nieuwe Madvillainy zegt ie :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 13 maart 2014 Share Geplaatst 13 maart 2014 Achja, die jongen is hype he ;c Maar het is wel een steengoed album hoor. Natuurlijk tijd nodig om te laten bezinken, maar zou me verbazen als hier nog iemand over gaat dit jaar. Toch geniaal hoe Madlib die beats precies op maat gemaakt heeft voor Fredje terwijl het tegelijk toch gewoon Madlib blijft. Zonder de verdienste van Gibbs te minimaliseren want zijn flow is gewoon top notch op elke track. De chemistry tussen de 2 is echt perfect, dus in die optiek is de vergelijking met Madvillainy wel terecht. Albums zijn ook niet te vergelijken verder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 13 maart 2014 Share Geplaatst 13 maart 2014 https://www.youtube.com/watch?v=6Y4f_zuGs3A&feature=kp [MENTION=6236]Sophomore[/MENTION]; :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 13 maart 2014 Share Geplaatst 13 maart 2014 Eckte shit hoor Oké zit voor het eerst Pinata te luisteren, komt de laatste track op [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; http://www.youtube.com/watch?v=Q58pTRbMx88 Ik hoor de eerste paar seconden van die beat, gelijk 'Bundy sinds puur heb ik alles op slot' :D Zelfde beat, al weet ik niet van wie het origineel is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 13 maart 2014 Share Geplaatst 13 maart 2014 (bewerkt) Zelfde sample, gebeurt wel vaker. ;) kYaks8MylMA Overigens moet ik weer enorm lachen om die Ab-Soul op dit album, die gozert gooit er even een van de slechtste verses die ik ooit gehoord heb eruit, lijkt net een interview ;e Mja zelfs dat kan dit album niet verneuken. 13 maart 2014 bewerkt door The Kerfts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 13 maart 2014 Share Geplaatst 13 maart 2014 Haha thnks voor het origineel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 13 maart 2014 Share Geplaatst 13 maart 2014 Haha thnks voor het origineel http://www.whosampled.com ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 13 maart 2014 Share Geplaatst 13 maart 2014 Toffe site ja. Ziek hoe sommige samples gevonden zijn. Zoals die van Represent van Nas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 15 maart 2014 Auteur Share Geplaatst 15 maart 2014 XK_7yQquBAY 9P81eqDpdp8 (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 15 maart 2014 Share Geplaatst 15 maart 2014 Hebben ze in IJsland eigenlijk hip-hop ;c . Show van Earl Sweatshirt gister was een grap, waren denk 50 mensen ofso haha. Kijken of nog kaartjes te krijgen zijn voor show in A'dam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten