Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Hip-Hop

Richarð.

Aanbevolen berichten

Kanye gaat van het najaar voor het eerst in vijf jaar weer als solo-artiest toeren, in Amerika neemt hij iig Kendrick Lamar mee.

Yeezus Tour idd, Kanye x Kendrick. Jammer dat het alleen in Amerika is, hopen dat ie in Europa ook Kendrick of een andere favo rapper van me meeneemt, dan heb ik er wel 80 euro voor over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[YOUTUBE]xv4R7zcZbYQ[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]YRkeKkTM4j8[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]1J_VuXKZWkM[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]xfAYaaCHOdk[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]gAD0wpbUfrA[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]LK_uUCxJhsM[/YOUTUBE]

Als een ekte fanboy moet ik herhaaldelijk tracks van ze blijven plaatsen. Ze waren laatst ook in Doetinchem, echt een dik optreden! _O_

Viva La Resistance!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die Drake vind ik echt zo'n chille gozer in interviews etc he, maar wat een kutmuziek jongens niet normaal :cab: Dat Wu Tang Forever nummer nu ook :r

Eind deze maand komt Old van Danny Brown, daar kijk ik wel naar uit. The Roots droppen ook een album deze maand toch? Altijd top natuurlijk.

6nL-wi41wp4

Heerlijke versie dit hoor, Charlie Wilson damn. Die kilt blijft wel, euh, apart :cab:

bewerkt door Scifo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die nieuwe John Legend was wel leuk trouwens, niks bijzonders maar wel leuk. Rest ga ik ook niet doen nee. Misschien The Weeknd maar heb ik nu geen zin in.

Oktober wordt hoogstwaarschijnlijk beste maand dit jaar, Deltron Event II en de nieuwe Black Milk. :<

bewerkt door The Kerfts
Link naar opmerking
Deel via andere websites