Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Hip-Hop

Richarð.

Aanbevolen berichten

Die laatste is een classic en zo blij dat ik door jullie (ofjah denk Jordi) Gibbs al vrij vroeg kende (voor mijn doen).

Daarom vond ik dat artikel met The Ringer ook zo enorm tof. Misschien wel de beste in de game op dit moment.

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 uur geleden zei Sophomore:

Die laatste is een classic en zo blij dat ik door jullie (ofjah denk Jordi) Gibbs al vrij vroeg kende (voor mijn doen).

Daarom vond ik dat artikel met The Ringer ook zo enorm tof. Misschien wel de beste in de game op dit moment.

Cool artikel, net even gelezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij ooit door @Hakaigaan luisteren. Mooi om een kijkje achter de (amateuristische) schermen te krijgen.

Moet er ff klikken om de thread te bekijken. 

Kan nog precies die zonnige voorjaarsdag van de release tien jaar terug voor mij halen. Met mijn Blackberry op de fiets rijdende deze draaien. 

Haha zelf een speciale live stream

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 10-5-2021 om 19:24 zei Rensationeel.:

Ben wel erg benieuwd naar de nieuwe Isaiah Rashad, al vind ik deze single wat minder

van Neerlandsche bodem :)

De eerste keer vond ik de single kut, maar nu ik het origineel heb gecheckt kan ik 'em wat beter plaatsen ofso.

Haha wtf, dat zijn een hoop bekende gezichten. Wel een jaartje ouder geworden zo te zien. 

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 15-4-2021 om 19:48 zei Sophomore:

Volgens mij ooit door @Hakaigaan luisteren. Mooi om een kijkje achter de (amateuristische) schermen te krijgen.

Moet er ff klikken om de thread te bekijken. 

Kan nog precies die zonnige voorjaarsdag van de release tien jaar terug voor mij halen. Met mijn Blackberry op de fiets rijdende deze draaien. 

Haha zelf een speciale live stream

Haha ik vond mooi dat hij terug is en ook al wel vreemd om te zien hoe dicht die scheidingslijn tussen succes en falen in de muziek zit. Al zijn generatiegenoten zoals Big Sean, Wiz, J. Cole, Kendrick, Wale etc zijn miljonair geworden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zijn jullie nog een beetje benieuwd naar het nieuwe album van Kanye? Als die hem tenminste ooit gaat uitbrengen natuurlijk ?. Jesus is King vond ik niks, Ye was ik ook niet zo super lovend over, maar toch heb ik het idee dat dit weer van het niveau MBDTF gaat worden. Al is dat vooral ook wat ik hoop. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites