Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Xbox topic

Stefan

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 226
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja dat bedoelde ik. Is een game gemaakt op de xbox 360 en wordt gewoon geported naar nieuwe xbox maar de graphics etc. kunnen ze natuurlijk nooit meer next-gen maken.

Gewoon via Marketplace / Xbox Arcade neem ik aan?

Jep

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja dat bedoelde ik. Is een game gemaakt op de xbox 360 en wordt gewoon geported naar nieuwe xbox maar de graphics etc. kunnen ze natuurlijk nooit meer next-gen maken.
Die graphics zijn niet eens Xbox 1(de originele dan) waardig.

Een enkele bron stelt dan ook dat Microsoft heeft besloten om de kloksnelheid van de Xbox One terug te schroeven, zodat de grafische kaart nog slechts 800 a 900 Gigaflops (Floating Point Operations per second, een manier om de rekensnelheid vast te stellen) in plaats van 1.2 Teraflops oplevert. In dat geval zou de Xbox One slechts 50% van de theoretische rekenkracht van de Playstation 4 kunnen leveren.

http://www.gamer.nl/overig/426576/technische-productieproblemen-voor-de-xbox-one

Het zal allemaal wel een beetje overdreven zijn, maar toch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben een fanboy. Maar weet iemand wat Xbox Live gaat kosten? Hoorde eerst 15e per maand??

Ben een kleine fanboy, heb een xbox 360 staan maar dit is totaal niet vernieuwend wat ze hebben laten zien. Graphics doe ik het niet meer voor, vernieuwing in gameplay wil ik zien. Originaliteit.

Als ie in de aanbieding gaat of een leuke package misschien halen.

Live zal denk ik niet in prijs veranderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Titanfall is Crysis-Call of Halo. Lijkt me geen leuke gameplay. Wel goede exclusives, gelukkig vind ik niks super. Hoop op Sony.

Dat ze beweren dat ze Indie supporten met als voorbeeld Minecraft is echt om je DOOD te lachen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Console: 500,-

Xbox Live Gold: 60

Fifa 14: 60

GTA 5: 60

COD Ghosts: 60

740,-. Wordt een duur maandje voor me. :r

Titanfall is ook een heerlijke titel, maar eens. Dure maand hahah.

Ben een kleine fanboy, heb een xbox 360 staan maar dit is totaal niet vernieuwend wat ze hebben laten zien. Graphics doe ik het niet meer voor, vernieuwing in gameplay wil ik zien. Originaliteit.

Als ie in de aanbieding gaat of een leuke package misschien halen.

Live zal denk ik niet in prijs veranderen.

Als iemand vernieuwend is, is het Xbox wel. Zeker met Smartglass, opname shit en die mega snelle wisseling van games. Ben wel erg benieuwd wat Sony er tegenover zet. Crossplay met Vita is natuurlijk onzin, want daar moet je zo'n duur ding voor hebben..

Titanfall is Crysis-Call of Halo. Lijkt me geen leuke gameplay. Wel goede exclusives, gelukkig vind ik niks super. Hoop op Sony.

Dat ze beweren dat ze Indie supporten met als voorbeeld Minecraft is echt om je DOOD te lachen.

Nogmaals, speel je nu zoveel indies op je xbox en/of ps3? Ik namelijk echt niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Titanfall is ook

Als iemand vernieuwend is, is het Xbox wel. Zeker met Smartglass, opname shit en die mega snelle wisseling van games. Ben wel erg benieuwd wat Sony er tegenover zet. Crossplay met Vita is natuurlijk onzin, want daar moet je zo'n duur ding voor hebben..

Technologisch doen ze idd zeer leuke dingen maar had het voornamelijk over games en dan gameplay. Smartglass, leuk maar ga ik niet gebruiken. Opname shit leuk, maar ga ik niet gebruiken. Wisseling games, leuk maar ga ik niet gebruiken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Technologisch doen ze idd zeer leuke dingen maar had het voornamelijk over games en dan gameplay. Smartglass, leuk maar ga ik niet gebruiken. Opname shit leuk, maar ga ik niet gebruiken. Wisseling games, leuk maar ga ik niet gebruiken.

Niet? Ik heb wel vaak dat iemand me uitnodigt voor een game die ik op dat moment niet aan het spelen ben. Nu kan ik gelijk switchen. Zelfde als Smartglass, gewoon een gratis app voor je telefoon.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet? Ik heb wel vaak dat iemand me uitnodigt voor een game die ik op dat moment niet aan het spelen ben. Nu kan ik gelijk switchen. Zelfde als Smartglass, gewoon een gratis app voor je telefoon.

Smartglass is potentieel idd wel iets wat nuttig kan zijn maar als ik game heb ik geen tijd om op mijn mobiel te kijken ofzo. Switchen is handig maar om daar nou een nieuwe console voor te gaan kopen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan niet echt warm worden van de exclusives die nu zijn getoond voor de Xbox One, tofste wat ze voor mij hebben laten zien is The Witcher III en die komt ook gewoon naar de PS4. Had stiekem nog gehoopt op een nieuwe game van Rare (Banjo & Kazooie), maar helaas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Xbox One

Console: 500,-

Xbox Live Gold: 60

Fifa 14: 60

GTA 5: 60

COD Ghosts: 60

740,-. Wordt een duur maandje voor me. :r

Betaal je altijd zoveel voor spellen en xbl? Voor xbl nog nooit meer dan 36 betaald (jaar lang) en voor games leg ik uberhaupt nooit meer dan 50 (ex add ons etc) voor neer :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites