Le Saux Geplaatst 27 mei 2013 Share Geplaatst 27 mei 2013 Fabelachtige techniek heeft die jongen _O_ Wat dat betreft hoort ie wat mij betreft bij de besten in Eredivisie. Sprak overigens gisteren in de Kick Off nog met Lebedynski, die aangaf te willen vertrekken mocht Brood trainer blijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 27 mei 2013 Share Geplaatst 27 mei 2013 Wat dat betreft hoort ie wat mij betreft bij de besten in Eredivisie. Sprak overigens gisteren in de Kick Off nog met Lebedynski, die aangaf te willen vertrekken mocht Brood trainer blijven. Absoluut, alleen is hij zo traag als een slak haha ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 27 mei 2013 Share Geplaatst 27 mei 2013 Absoluut, alleen is hij zo traag als een slak haha ;c Ook dat klopt ja ;e [MENTION=2395]Pino[/MENTION]; Schroyen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 27 mei 2013 Share Geplaatst 27 mei 2013 Ook dat klopt ja ;e [MENTION=2395]Pino[/MENTION]; Schroyen? Linksback van Fortuna, leuk spelertje. Ze moeten sowieso in de Eerste Divisie gaan scouten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 27 mei 2013 Share Geplaatst 27 mei 2013 Beste speler van Fortuna. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 27 mei 2013 Share Geplaatst 27 mei 2013 Linksback van Fortuna, leuk spelertje. Ze moeten sowieso in de Eerste Divisie gaan scouten. Ben ik met je eens. Bij Sparta liepen ook wel wat leuke spelertjes rond. :mrgy: Liesveld duwde Fledderus in de tweede helft bijna omver, lekker voor 'm. Zie net voor de 8243712e keer de vrije trappen van Mark-Jan, wat een on-voor-stel-bare ontlading in het stadion bij die tweede zeg.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 27 mei 2013 Share Geplaatst 27 mei 2013 Ja een en al gekkenhuis toen ik hem mensen omhelst die ik totaal niet kende. Ik heb nog nooit zo hard gejuicht als toen, krijg er nog kippenvel van als ik eraan terugdenk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 27 mei 2013 Share Geplaatst 27 mei 2013 Die 2e had afgekeurd moeten worden, de assistent was t veld nog niet uit :LO: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 27 mei 2013 Share Geplaatst 27 mei 2013 nT1AwiBqirI Eerste wedstrijd die ik ooit in een stadion heb gezien ;c Sindsdien sympathie voor Roda al is dat door de jaren heen wel wat minder geworden omdat ze het PSV wel eens lastig willen maken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teemong. Geplaatst 27 mei 2013 Share Geplaatst 27 mei 2013 Pluim heeft van Van Veldhoven ook nooit echt een kans gehad. Fabelachtige techniek heeft die jongen _O_ Wat dat betreft hoort ie wat mij betreft bij de besten in Eredivisie. :r:-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 27 mei 2013 Share Geplaatst 27 mei 2013 :r:-D Sterke tegenargumenten heb je Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teemong. Geplaatst 27 mei 2013 Share Geplaatst 27 mei 2013 Sterke tegenargumenten heb je Lijkt me bij deze kwestie niet eens nodig. Zeggen dat Pluim een van de meest technische spelers in de Eredivisie is, jeetje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 27 mei 2013 Share Geplaatst 27 mei 2013 Lijkt me bij deze kwestie niet eens nodig. Zeggen dat Pluim een van de meest technische spelers in de Eredivisie is, jeetje. Lijkt me meer dan nodig, zo te zien is jou oordeel gevestigd op basis van de samenvattingen, bravo knul. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teemong. Geplaatst 27 mei 2013 Share Geplaatst 27 mei 2013 Lijkt me meer dan nodig, zo te zien is jou oordeel gevestigd op basis van de samenvattingen, bravo knul. Nee joh, ik smul elk weekend van zijn weergaloze acties. Maar goed, ik zal wel de enige zijn die Pluim niet bij de top van de Eredivisie vind horen gebaseerd op techniek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 27 mei 2013 Share Geplaatst 27 mei 2013 Nee joh, ik smul elk weekend van zijn weergaloze acties. Bedankt voor je perfecte argumenten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teemong. Geplaatst 27 mei 2013 Share Geplaatst 27 mei 2013 Bedankt voor je perfecte argumenten! Heb ook nog geen argumenten gehoord waarom hij bij de beste van Nederland hoort ... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 27 mei 2013 Share Geplaatst 27 mei 2013 Beste speler van Fortuna. Nee. Nee. Nee. In potentie wellicht, maar niet afgelopen seizoen. Er zijn zeker vier á vijf spelers die beter gepresteerd hebben dan Schroyen. Kaya, Dreesen, Voorn, De Boer en Janssen om te beginnen, N'Koyi eigenlijk ook nog. Neemt niet weg dat hij niet in potentie de beste speler is. Ook dat klopt ja ;e [MENTION=2395]Pino[/MENTION]; Schroyen? Schroyen is defensief zwak, hij kan niet altijd 90 minuten geconcentreerd spelen, pakt soms domme kaarten en staat wel eens uit positie (lees; te ver naar voren toe). Zijn sterke punt ligt in het meevoetballen, al moet zijn handelingssnelheid in aanvallend opzicht omhoog wil hij echt meekunnen in de Eredivisie. Mentaal heeft hij zich wel verbeterd sinds Ricksen zich er mee is gaan bemoeien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RamonRJC Geplaatst 27 mei 2013 Share Geplaatst 27 mei 2013 Wat dat betreft hoort ie wat mij betreft bij de besten in Eredivisie. Sprak overigens gisteren in de Kick Off nog met Lebedynski, die aangaf te willen vertrekken mocht Brood trainer blijven. Heeft hij dat echt tegen je gezegd? Dan vertrekt die want Brood blijft, zei Vd Bunder net op L1. Verder vertelde Vd Bunder net dat Malki vrijwel zeker in de zomer vertrekt. Het eerste bod van een nog onbekende club is afgewezen. Verder gaat Roda er alles aan doen om Demouge te behouden! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 27 mei 2013 Share Geplaatst 27 mei 2013 s0uL1rpzyVg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 27 mei 2013 Share Geplaatst 27 mei 2013 Heb ook nog geen argumenten gehoord waarom hij bij de beste van Nederland hoort ... Het is geen Maher, dat is logisch maar Pluim heeft een balcontrole waar je u tegen zegt. Enorm balvast, ondanks zijn lengte snel wendbaar en hij heeft geweldige acties met de bal aan de voet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 27 mei 2013 Share Geplaatst 27 mei 2013 Op seconde 6 dat accent hè :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RamonRJC Geplaatst 27 mei 2013 Share Geplaatst 27 mei 2013 Pluim is technisch echt wel een van de betere in de Eredivisie. Alleen is ie wat langzaam en niet bepaalt een killer voor de goal. Maar voetballen kan die zeker en ik zie em graag weer in het geel/zwart volgend jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Koempel-RJC Geplaatst 27 mei 2013 Share Geplaatst 27 mei 2013 Toch hoef ik hem er niet bij. Kan die nog zo'n goede controle hebben, ik mis bij hem inzet en overtuiging. Daarnaast is die zo langzaam als maar kan en totaal geen roda-type. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 27 mei 2013 Share Geplaatst 27 mei 2013 :r:-D Heb jij 'm ook wekelijks zien spelen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 27 mei 2013 Share Geplaatst 27 mei 2013 Linksback van Fortuna, leuk spelertje. Ze moeten sowieso in de Eerste Divisie gaan scouten. Schijnt al een voorcontract te hebben getekend bij MVV, onder de voorwaarde dat Labylle vertrekt, die op zijn buurt weer een voorcontract heeft bij Utrecht ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten