Nom de Guerre Geplaatst 23 mei 2017 Share Geplaatst 23 mei 2017 Je geeft toch zelf aan dat het een arrogante opmerking is? Sarcastisch of niet, het komt gewoon lomp en irriterend over op mij. Dat jij er de conclusie aan verbindt dat ik geen sarcasme kan oppikken, ach... Mijn zegen heb je. Ik vond die opmerking arrogant en misplaatst en daar reageerde ik op. Eigenlijk had ik dat inderdaad niet moeten doen, want nu krijgen we weer een zinloze semantische discussie op mierenneukniveau. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 23 mei 2017 Share Geplaatst 23 mei 2017 [quote name='Nom de Guerre']Je geeft toch zelf aan dat het een arrogante opmerking is? Sarcastisch of niet, het komt gewoon lomp en [B]irriterend [/B]over op mij. [/QUOTE] Really? Misschien toch maar eens een ander baantje zoeken. Nou om het duidelijk te maken voor jou, afgelopen zondag was misschien wel de slechtste wedstrijd die ik ooit heb gezien van Roda. Enige die nog redelijk speelt is Ajagun en onze beste speler Van leer @Sophomore , maar voor de rest is het drama. Natuurlijk ook de pech dat Rosheuvel er onterecht (kaart geseponeerd) wordt uitgestuurd. Ik begrijp ook neit waarom een domme voetballer als Badibanga er in moet staan. El Makrini er de eerste wedstrijd niet bij, die ga je missen, maar volgens mij is Auassar weer terug dan denk ik dat hij gaat spelen samen met Van Hyfte op het middenveld. Ik zou nu ook kiezen voor Ajagun in de spits, van Hyfte op 10 en Rutjes erbij, al is het alleen maar voor de mentaliteit en het publiek achter je te krijgen. Schahin is helaas niet een geweldige aankoop gebleven. In de voorhoede moeten gewoon Rosheuvel en Van Velzen staan, samen met Ajagun heb je dan 3 snelle spelers die ook kunnen wisselen van positie. Achterin zou ik toch gewoon Van Peppen neerzetten voor zijn ervaring, want die Verboom valt ook niet echt op. Vraag me sowieso af waarom Ard op de bank zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 23 mei 2017 Share Geplaatst 23 mei 2017 Gedurfde stap, Plum en Trost twee wedstrijden als trainer op de bank die beide wegens gezondheidsomstandigheden (Plum burnout, René hartinfarct) niet meer als T1 zouden mogen functioneren. En dan Stevens aanstellen die vervolgens niet op de bank wil wegens hartklachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 23 mei 2017 Share Geplaatst 23 mei 2017 Logisch je wordt toch ook doodziek van dat spel van Roda. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 23 mei 2017 Share Geplaatst 23 mei 2017 "Irrititerend" is gewoon een Nederlands woord en in die context ook prima te gebruiken ;) Houd je bij je leest, schoenmakertje. Ik ben benieuwd of deze drastische maatregel gunstig uitpakt voor Roda. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 23 mei 2017 Share Geplaatst 23 mei 2017 Irriterend is toch of iets irriteert, niet of iets irritants is? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 23 mei 2017 Share Geplaatst 23 mei 2017 Gedrag kan dus irriterend zijn, iets dat irriteert. Fijn dat we het eens zijn :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 23 mei 2017 Share Geplaatst 23 mei 2017 Gedrag kan dus irriterend zijn, iets dat irriteert. Fijn dat we het eens zijn :) Gedrag is toch irritant, niet irriterend. Irriterend is toch meer met wondjes en zo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 23 mei 2017 Share Geplaatst 23 mei 2017 Gewoon deze discussie blijven aangaan met een docent Nederlands :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 23 mei 2017 Share Geplaatst 23 mei 2017 Ik heb het net even nagekeken en ik geef ruiterlijk toe dat Pino dit keer gelijk had :) Errare humanum est, zullen we maar zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 23 mei 2017 Share Geplaatst 23 mei 2017 Gewoon deze discussie blijven aangaan met een docent Nederlands :D Als ik gelijk heb, heb ik gelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 23 mei 2017 Share Geplaatst 23 mei 2017 Gewoon zulke fouten maken als docent Nederlands :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 23 mei 2017 Share Geplaatst 23 mei 2017 Gewoon zulke fouten maken als docent Nederlands :D Ja daardoor begon ik enorm te twijfelen, omdat het toch een heel bekende fout is. Maar omdat Guido als docent Nederlands het stellig ontkende, vreesde ik dat ik met mijn grote bek weer verkeerd zat. Gelukkig deze keer niet :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 23 mei 2017 Share Geplaatst 23 mei 2017 Ik maak ook wel eens rekenfoutjes... *zucht*. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 24 mei 2017 Share Geplaatst 24 mei 2017 Henk de verlosser: #DerbyTime Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 27 mei 2017 Share Geplaatst 27 mei 2017 @Ivoo Heb jij je rood witte bivakmuts nog? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 28 mei 2017 Share Geplaatst 28 mei 2017 Nee, had een zwarte, maar toen ik zag dat ze die in het uitvak ook hadden heb ik 'm maar weggegooid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 28 mei 2017 Share Geplaatst 28 mei 2017 Ja zonde het is nu juist echt weer om je bivakmuts aan te doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 9 juni 2017 Share Geplaatst 9 juni 2017 Harm komt dus terug, slechter dan zijn voorgangers kan hij het niet doen. Waar zijn de andere Koempels? @Le Saux @[B][URL="http://forum.manutd.nl/member/13077-ramonrjc"]RamonRJC[/URL][/B] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 17 juni 2017 Share Geplaatst 17 juni 2017 Je aanvoerder gratis weg doen aan een Belgische 2e klasser :moop: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 21 juni 2017 Share Geplaatst 21 juni 2017 Molenaar dus. Is dat wat @jj1 ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 22 juni 2017 Share Geplaatst 22 juni 2017 [quote name='Pino']Molenaar dus. Is dat wat @jj1 ?[/QUOTE] Muha is vrij koppig is zijn speelwijze wat dus totaal niet meer werkte bij ons(hebben echt vlakvoor zijn vertrek dramatisch gespeeld) durft jonge jongens een kans te geven, geeft jongena veel vertrouwen. Ik heb hem als trainer wel aardig hoog zitten in elk geval basis v velzen nu dus ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 22 juni 2017 Share Geplaatst 22 juni 2017 Wat voor tactiek hanteert hij meestal. Jonge spelers kans geven zal lastig gaan bij Roda, als er al een jeugdspeler doorbreekt is het zo'n kneus als Paulissen ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 20 september 2017 Share Geplaatst 20 september 2017 Eindelijk gewonnen! _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 21 oktober 2017 Share Geplaatst 21 oktober 2017 RIP Nol :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten