Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Roda JC Kerkrade

steijns

Aanbevolen berichten

Voor t eerst in jaren maar weer een wedstrijdje van Telstar meegepakt. Hadden de eerste helft gewoon 3-0 voor moeten staan tegen Roda. Tweede helft werd het wel duidelijk dat Roda conditioneel een stuk beter is en meer ervaring hebben. Vind die Pluim wel een heerlijke spelert hoor, kan prima mee in de eredivisie voor zover ik dat kan beoordelen op deze ene wedstrijd. Verder gaaf dat Roda gewoon met een man of 500 Komt :<. Bijna net zoveel Roda supporters als Telstar volk :-D.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor t eerst in jaren maar weer een wedstrijdje van Telstar meegepakt. Hadden de eerste helft gewoon 3-0 voor moeten staan tegen Roda. Tweede helft werd het wel duidelijk dat Roda conditioneel een stuk beter is en meer ervaring hebben. Vind die Pluim wel een heerlijke spelert hoor, kan prima mee in de eredivisie voor zover ik dat kan beoordelen op deze ene wedstrijd. Verder gaaf dat Roda gewoon met een man of 500 Komt :<. Bijna net zoveel Roda supporters als Telstar volk :-D.

Pluim is qua techniek één van de beste spelers die er in Nederland rondlopen, ook weer als je ziet hoe die zich vrij maakt in de zestienmeter in de eerste helft en net voorlangs schiet. Mist alleen alle vormen van snelheid, doet alles in één tempo. Had ook nog wel eens te kampen, zeker afgelopen seizoen, met een gebrek aan conditie maar volgens mij heeft Trost dat redelijk gefixt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pluim is qua techniek één van de beste spelers die er in Nederland rondlopen, ook weer als je ziet hoe die zich vrij maakt in de zestienmeter in de eerste helft en net voorlangs schiet. Mist alleen alle vormen van snelheid, doet alles in één tempo. Had ook nog wel eens te kampen, zeker afgelopen seizoen, met een gebrek aan conditie maar volgens mij heeft Trost dat redelijk gefixt.

En het is ook nog eens een beest van een vent. Hoe kan het dat hij nooit doorgebroken is in de eredivisie? Is dat puur vanwege zijn conditie of is er meer? Heb hem ook nooit gevolgd eigenlijk dus heb echt geen idee hoe hij in de Jupiler terecht is gekomen ;c.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je bedoelt van de Jupiler League?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Danny "Forrest Gump" Schreurs naar Roda. Schreurs is een toppertje, mits fit. Daar zit 'em dan ook gelijk de crux. Schreurs is al een paar jaar niet echt fit meer, kampt met knieblessures and such. Vorig seizoen heeft hij het grootste deel van de tweede seizoenshelft gemist door blessures. Ik hoop voor Danny dat hij fit is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Danny "Forrest Gump" Schreurs naar Roda. Schreurs is een toppertje, mits fit. Daar zit 'em dan ook gelijk de crux. Schreurs is al een paar jaar niet echt fit meer, kampt met knieblessures and such. Vorig seizoen heeft hij het grootste deel van de tweede seizoenshelft gemist door blessures. Ik hoop voor Danny dat hij fit is.

Morgen maar eens even kijken, moet werken op West ;rinu;

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen maar eens even kijken, moet werken op West ;rinu;

"Il Debilo" is wel een potentieel toppertje (mits fit!), kan eigenhandig wedstrijden openbreken/beslissen. Alleen zijn carrièreplanning laat te wensen over :cab: Een niet al te slimme gozer met inhalige managers, die vaak de verkeerde club op het verkeerde moment lijkt uit te zoeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hebben inderdaad een zeer lage aanbieding gedaan omdat hij hier op de bank zou komen en eigenlijk een speler voor de breedte zou worden. Is na zijn blessure (december 2012) nooit meer echt fit geworden, grootste slachtoffer was zijn snelheid. Werd door de gemiddelde verdediger er gewoon uitgelopen. Desalniettemin technisch een goede speler. Heeft hier inderdaad zijn conditie op pijl gehouden en een aantal oefenwedstrijden meegespeeld, maar in 2 van de 4 wedstrijden uit voorzorg al in de rust naar de kant gehaald. Prima gozer, denk alleen dat hij qua fitheid in de het rijtje Demouge past en niet meer dan 2/3 wedstrijden achter elkaar kan spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites