Le Saux Geplaatst 11 augustus 2014 Share Geplaatst 11 augustus 2014 Dat is dan ook op een fiasco uitgelopen zeg. Maar ja, hij heeft de kas van Roda in ieder geval gespekt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RamonRJC Geplaatst 12 augustus 2014 Share Geplaatst 12 augustus 2014 Tientallen Roda-fans waaronder ik hebben kaarten voor het thuisvak gekocht komende vrijdag. Naast een uitverkocht uitvak is er dus de nodige support voor onze club! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 15 augustus 2014 Share Geplaatst 15 augustus 2014 Is de pot ergens live te zien? Legaal of illegaal? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 15 augustus 2014 Share Geplaatst 15 augustus 2014 Is de pot ergens live te zien? Legaal of illegaal? Fox heeft Volendam vs N.E.C., dus dan zul je moeten wachten op de samenvattingen op SBS, rond middernacht. In de Juup vind je niet snel een livestream. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 15 augustus 2014 Share Geplaatst 15 augustus 2014 Fox heeft Volendam vs N.E.C., dus dan zul je moeten wachten op de samenvattingen op SBS, rond middernacht. In de Juup vind je niet snel een livestream. Zonde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 15 augustus 2014 Share Geplaatst 15 augustus 2014 Lijkt me niet aangezien het niet op Fox komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 15 augustus 2014 Share Geplaatst 15 augustus 2014 Zonde. Het is niet anders. Soms worden de rechten gedeeld met een lokale omroep, maar dat zal hier niet. Fortuna - MVV en vice versa werden vaak ook op L1 uitgezonden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 15 augustus 2014 Share Geplaatst 15 augustus 2014 Dan maar L1 luisteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 15 augustus 2014 Share Geplaatst 15 augustus 2014 Fox ;e Ballenbedrijf is dat zeg. Sinds zij Eredivisie uitzenden is ook de verslaggeving rondom de wedstrijden een stukje senationalistische bagger geworden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 15 augustus 2014 Share Geplaatst 15 augustus 2014 Nou, kan niet oordelen over de wedstrijd maar ben in ieder geval hartstikke blij met de volgende drie punten. Straks maar een samenvatting kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 16 augustus 2014 Share Geplaatst 16 augustus 2014 Voor t eerst in jaren maar weer een wedstrijdje van Telstar meegepakt. Hadden de eerste helft gewoon 3-0 voor moeten staan tegen Roda. Tweede helft werd het wel duidelijk dat Roda conditioneel een stuk beter is en meer ervaring hebben. Vind die Pluim wel een heerlijke spelert hoor, kan prima mee in de eredivisie voor zover ik dat kan beoordelen op deze ene wedstrijd. Verder gaaf dat Roda gewoon met een man of 500 Komt :<. Bijna net zoveel Roda supporters als Telstar volk :-D. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 16 augustus 2014 Share Geplaatst 16 augustus 2014 Voor t eerst in jaren maar weer een wedstrijdje van Telstar meegepakt. Hadden de eerste helft gewoon 3-0 voor moeten staan tegen Roda. Tweede helft werd het wel duidelijk dat Roda conditioneel een stuk beter is en meer ervaring hebben. Vind die Pluim wel een heerlijke spelert hoor, kan prima mee in de eredivisie voor zover ik dat kan beoordelen op deze ene wedstrijd. Verder gaaf dat Roda gewoon met een man of 500 Komt :<. Bijna net zoveel Roda supporters als Telstar volk :-D. Pluim is qua techniek één van de beste spelers die er in Nederland rondlopen, ook weer als je ziet hoe die zich vrij maakt in de zestienmeter in de eerste helft en net voorlangs schiet. Mist alleen alle vormen van snelheid, doet alles in één tempo. Had ook nog wel eens te kampen, zeker afgelopen seizoen, met een gebrek aan conditie maar volgens mij heeft Trost dat redelijk gefixt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 16 augustus 2014 Share Geplaatst 16 augustus 2014 Pluim is qua techniek één van de beste spelers die er in Nederland rondlopen, ook weer als je ziet hoe die zich vrij maakt in de zestienmeter in de eerste helft en net voorlangs schiet. Mist alleen alle vormen van snelheid, doet alles in één tempo. Had ook nog wel eens te kampen, zeker afgelopen seizoen, met een gebrek aan conditie maar volgens mij heeft Trost dat redelijk gefixt. En het is ook nog eens een beest van een vent. Hoe kan het dat hij nooit doorgebroken is in de eredivisie? Is dat puur vanwege zijn conditie of is er meer? Heb hem ook nooit gevolgd eigenlijk dus heb echt geen idee hoe hij in de Jupiler terecht is gekomen ;c. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 16 augustus 2014 Share Geplaatst 16 augustus 2014 Speelt hij bij Roda op 10? Vond hem bij Zwolle echt goed als nummer 6 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 16 augustus 2014 Share Geplaatst 16 augustus 2014 Speelt hij bij Roda op 10? Vond hem bij Zwolle echt goed als nummer 6 Speelde onder Brood als een van de controleurs, dat bleek niet te werken. Onder Plum en Tomasson weinig gespeeld. Nu onder Trost speelt hij op 10. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RamonRJC Geplaatst 19 augustus 2014 Share Geplaatst 19 augustus 2014 Pluim vind zichzelf ook erg goed. Maar heeft nu door dat je het met techniek en talent alleen niet red. Ik zie hem nu ook de nodige meters in verdedigend opzicht maken. En in dit Roda is Pluim een van de bepalende spelers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RamonRJC Geplaatst 20 augustus 2014 Share Geplaatst 20 augustus 2014 Demouge is weer eens geblesseerd..... Cicilia is geschorst, dus de komende weken hebben allen ballen op Plat! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 21 augustus 2014 Share Geplaatst 21 augustus 2014 Pluim is qua techniek één van de beste spelers die er in Nederland rondlopen, ook weer als je ziet hoe die zich vrij maakt in de zestienmeter in de eerste helft en net voorlangs schiet. Mist alleen alle vormen van snelheid, doet alles in één tempo. Had ook nog wel eens te kampen, zeker afgelopen seizoen, met een gebrek aan conditie maar volgens mij heeft Trost dat redelijk gefixt. Je bedoelt van de Jupiler League? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 21 augustus 2014 Share Geplaatst 21 augustus 2014 Je bedoelt van de Jupiler League? Nee hoor, dit riep ik ook al toen die Eredivisie speelde. Mist helaas wel veel andere dingen, daarom zal die hoogstens op dit niveau een bepalende speler zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 21 augustus 2014 Share Geplaatst 21 augustus 2014 Danny "Forrest Gump" Schreurs naar Roda. Schreurs is een toppertje, mits fit. Daar zit 'em dan ook gelijk de crux. Schreurs is al een paar jaar niet echt fit meer, kampt met knieblessures and such. Vorig seizoen heeft hij het grootste deel van de tweede seizoenshelft gemist door blessures. Ik hoop voor Danny dat hij fit is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 21 augustus 2014 Share Geplaatst 21 augustus 2014 Danny "Forrest Gump" Schreurs naar Roda. Schreurs is een toppertje, mits fit. Daar zit 'em dan ook gelijk de crux. Schreurs is al een paar jaar niet echt fit meer, kampt met knieblessures and such. Vorig seizoen heeft hij het grootste deel van de tweede seizoenshelft gemist door blessures. Ik hoop voor Danny dat hij fit is. Morgen maar eens even kijken, moet werken op West ;rinu; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 21 augustus 2014 Share Geplaatst 21 augustus 2014 Morgen maar eens even kijken, moet werken op West ;rinu; "Il Debilo" is wel een potentieel toppertje (mits fit!), kan eigenhandig wedstrijden openbreken/beslissen. Alleen zijn carrièreplanning laat te wensen over :cab: Een niet al te slimme gozer met inhalige managers, die vaak de verkeerde club op het verkeerde moment lijkt uit te zoeken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 21 augustus 2014 Share Geplaatst 21 augustus 2014 Hij zal morgen nog niet spelen lijkt me. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 21 augustus 2014 Share Geplaatst 21 augustus 2014 Hij zal morgen nog niet spelen lijkt me. Is hij überhaupt fit? Bij MVV werd er, geloof ik, ook nog al getwijfeld aan zijn fitheid. [MENTION=8791]Ivoo[/MENTION]; weet daar misschien meer over? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 21 augustus 2014 Share Geplaatst 21 augustus 2014 Hebben inderdaad een zeer lage aanbieding gedaan omdat hij hier op de bank zou komen en eigenlijk een speler voor de breedte zou worden. Is na zijn blessure (december 2012) nooit meer echt fit geworden, grootste slachtoffer was zijn snelheid. Werd door de gemiddelde verdediger er gewoon uitgelopen. Desalniettemin technisch een goede speler. Heeft hier inderdaad zijn conditie op pijl gehouden en een aantal oefenwedstrijden meegespeeld, maar in 2 van de 4 wedstrijden uit voorzorg al in de rust naar de kant gehaald. Prima gozer, denk alleen dat hij qua fitheid in de het rijtje Demouge past en niet meer dan 2/3 wedstrijden achter elkaar kan spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten