Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Roda JC Kerkrade

steijns

Aanbevolen berichten

Je geeft toch zelf aan dat het een arrogante opmerking is? Sarcastisch of niet, het komt gewoon lomp en irriterend over op mij. Dat jij er de conclusie aan verbindt dat ik geen sarcasme kan oppikken, ach... Mijn zegen heb je. Ik vond die opmerking arrogant en misplaatst en daar reageerde ik op. Eigenlijk had ik dat inderdaad niet moeten doen, want nu krijgen we weer een zinloze semantische discussie op mierenneukniveau.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[quote name='Nom de Guerre']Je geeft toch zelf aan dat het een arrogante opmerking is? Sarcastisch of niet, het komt gewoon lomp en [B]irriterend [/B]over op mij. [/QUOTE] Really? Misschien toch maar eens een ander baantje zoeken. Nou om het duidelijk te maken voor jou, afgelopen zondag was misschien wel de slechtste wedstrijd die ik ooit heb gezien van Roda. Enige die nog redelijk speelt is Ajagun en onze beste speler Van leer @Sophomore , maar voor de rest is het drama. Natuurlijk ook de pech dat Rosheuvel er onterecht (kaart geseponeerd) wordt uitgestuurd. Ik begrijp ook neit waarom een domme voetballer als Badibanga er in moet staan. El Makrini er de eerste wedstrijd niet bij, die ga je missen, maar volgens mij is Auassar weer terug dan denk ik dat hij gaat spelen samen met Van Hyfte op het middenveld. Ik zou nu ook kiezen voor Ajagun in de spits, van Hyfte op 10 en Rutjes erbij, al is het alleen maar voor de mentaliteit en het publiek achter je te krijgen. Schahin is helaas niet een geweldige aankoop gebleven. In de voorhoede moeten gewoon Rosheuvel en Van Velzen staan, samen met Ajagun heb je dan 3 snelle spelers die ook kunnen wisselen van positie. Achterin zou ik toch gewoon Van Peppen neerzetten voor zijn ervaring, want die Verboom valt ook niet echt op. Vraag me sowieso af waarom Ard op de bank zit.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gedurfde stap, Plum en Trost twee wedstrijden als trainer op de bank die beide wegens gezondheidsomstandigheden (Plum burnout, René hartinfarct) niet meer als T1 zouden mogen functioneren. En dan Stevens aanstellen die vervolgens niet op de bank wil wegens hartklachten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gewoon zulke fouten maken als docent Nederlands :D

Ja daardoor begon ik enorm te twijfelen, omdat het toch een heel bekende fout is. Maar omdat Guido als docent Nederlands het stellig ontkende, vreesde ik dat ik met mijn grote bek weer verkeerd zat. Gelukkig deze keer niet :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[quote name='Pino']Molenaar dus. Is dat wat @jj1 ?[/QUOTE] Muha is vrij koppig is zijn speelwijze wat dus totaal niet meer werkte bij ons(hebben echt vlakvoor zijn vertrek dramatisch gespeeld) durft jonge jongens een kans te geven, geeft jongena veel vertrouwen. Ik heb hem als trainer wel aardig hoog zitten in elk geval basis v velzen nu dus ;)
Link naar opmerking
Deel via andere websites