Pino Geplaatst 13 januari 2015 Share Geplaatst 13 januari 2015 Hadden we Baba dan nog maar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zitterd boy Geplaatst 14 januari 2015 Share Geplaatst 14 januari 2015 Maken wij (Fortuna) enige kans 25 januari? Ook kaartjes besteld voor MVV-Roda, altijd leuk een derby! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 15 januari 2015 Share Geplaatst 15 januari 2015 Als Roda z'n normale niveau haalt niet [MENTION=24115]Zitterd boy[/MENTION];, uitslag in Sittard had ook veel ruimer uit moeten vallen. Wij spelen midweeks wel nog een zware bekerwedstrijd tegen PSV, kan dan wel weer in jullie voordeel werken ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 16 januari 2015 Share Geplaatst 16 januari 2015 Dat RKC wordt vanavond dik opgerold lijkt me? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 16 januari 2015 Share Geplaatst 16 januari 2015 VI zegt dat Roda een dik probleem heeft als ze promotie mislopen, klopt dat verhaal een beetje? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 16 januari 2015 Share Geplaatst 16 januari 2015 VI zegt dat Roda een dik probleem heeft als ze promotie mislopen, klopt dat verhaal een beetje? Ben gisteravond bij supportersforum geweest en Wim Collard benadrukte dat dit bullshit. Weet er even het fijne niet meer van, maar wist te melden dat ze daar rekening mee houden en er veel dure contracten in de zomer aflopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 16 januari 2015 Share Geplaatst 16 januari 2015 Ik kon het me al moeilijk voorstellen dat ze echt zo'n risico hadden genomen, vooral omdat de KNVB redelijk nadrukkelijk over de schouder meekijkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RamonRJC Geplaatst 16 januari 2015 Share Geplaatst 16 januari 2015 Vanavond op bezoek bij onze traditionele angstgegner. Laten we hopen op 3ptn en dat NEC er verspeelt bij Eindhoven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 17 januari 2015 Share Geplaatst 17 januari 2015 Jezus Christus wat slecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 18 januari 2015 Share Geplaatst 18 januari 2015 Vanavond op bezoek bij onze traditionele angstgegner. Laten we hopen op 3ptn en dat NEC er verspeelt bij Eindhoven. Echt raar is dat, Roda heeft altijd problemen met RKC. Dinsdag tegen PSV, kan ik weer aan de slag in de Kick-Off. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thijskeeper Geplaatst 19 januari 2015 Share Geplaatst 19 januari 2015 Spelen jullie weer met een B-team, net als tegen Heerenveen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RamonRJC Geplaatst 20 januari 2015 Share Geplaatst 20 januari 2015 Nee, waarschijnlijk als volgt: Van Leer DIjkhuizen - Biemans - Werker - Van Peppen Faik - Van Hyfte Gyasi - Pluim - Hocher Jansen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 20 januari 2015 Share Geplaatst 20 januari 2015 Roda JC is de laatste jaren ook een beetje de angstgegner van PSV hè, dus wie weet zit er wel een stuntje in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thijskeeper Geplaatst 20 januari 2015 Share Geplaatst 20 januari 2015 Nee, waarschijnlijk als volgt: Van Leer DIjkhuizen - Biemans - Werker - Van Peppen Faik - Van Hyfte Gyasi - Pluim - Hocher Jansen Missen wel een paar namen toch? Dit mag voor ons niet fout gaan tegen deze 11 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 20 januari 2015 Share Geplaatst 20 januari 2015 Geen Plat, Demouge, Ramos zo te zien. Missen ze nog een paar belangrijke basisklanten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thijskeeper Geplaatst 20 januari 2015 Share Geplaatst 20 januari 2015 En Verbist, toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dreeke Geplaatst 20 januari 2015 Share Geplaatst 20 januari 2015 Geen Plat, Demouge, Ramos zo te zien. Missen ze nog een paar belangrijke basisklanten? Vindt Jansen toch beter dan Plat hoor.. Demouge zal wel als breekijzer komen als het 1 doelpunt verschil is in de laatste 15 minuten. Enige van de 3 die jij noemt en die beter is als wie er nu op zijn plaats staat is Ramos. Zeker tegen PSV heb je meer aan Jansen dan aan Demouge en Plat, Demouge zijn sterke punt is gewoon echt "vechten", terwijl we tegen PSV daar niet heel veel aan hebben op de counter. En Thijs heeft gelijk, daarnaast missen we Verbist nog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thijskeeper Geplaatst 21 januari 2015 Share Geplaatst 21 januari 2015 Proficiat mannen. De ploeg die wel zin had heeft gewonnen, niks op af te dingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 21 januari 2015 Share Geplaatst 21 januari 2015 Blijft een raar clubje dat ik supporter, binnen een paar dagen verliezen van de hekkensluiter in de Jupiler League en winnen van de koploper in de Eredivisie. Genoten van vooral van Leer en Werker. Nu volgende week verdomme ook winnen van Excelsior en op naar de halve finale : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 21 januari 2015 Share Geplaatst 21 januari 2015 Congrats. Zaterdag rustig aan doen he, krachten sparen voor tegen Excelsior ;) (Wishful thinking) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 21 januari 2015 Share Geplaatst 21 januari 2015 Congrats. Zaterdag rustig aan doen he, krachten sparen voor tegen Excelsior ;) (Wishful thinking) Echte Fortuna fan die Guido. De wedstrijd is zondag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dreeke Geplaatst 21 januari 2015 Share Geplaatst 21 januari 2015 Prachtige wedstrijd, verdiend! Nu eerst Fortuna oprollen en dan Excelsior kapot spelen! Bekerwinst en promotie dit seizoen? ( Wishfull thinking, misschien nog iets meer dan Nom :P ) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RamonRJC Geplaatst 21 januari 2015 Share Geplaatst 21 januari 2015 Wat een heerlijke overwinning. Hopen dat dit dan idd de ommekeer gaat zijn. Excelsior thuis is gewoon te doen, maar eerst Fortuna op zn plaats zetten zondag! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 21 januari 2015 Share Geplaatst 21 januari 2015 Ik vind dat echt een overschatte speler :cab: Heeft hier nog bij Twente gespeeld, daarna Almelo, maar nooit enige vorm van betekenis kunnen spelen voor beide eerste elftallen. Laat zich meteen al zien huhu, mooi voor m Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 21 januari 2015 Share Geplaatst 21 januari 2015 Ach, beter supporter van één club dan van tien, nietwaar Pino? ;) Zaterdag, zondag, uitwedstrijden ga ik sowieso niet dus lekker boeiend dat je dan een dagje d'r naast zit. Ik weiger om me als een halve crimineel te laten behandelen als awaysupporter zijnde. Laatste keer dat ik dat deed was MVV uit en toen werd het halve stadion afgebroken door beide partijen. Nou, dan vergaat je de zin om naar uitwedstrijden te gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten