Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Roda JC Kerkrade

steijns

Aanbevolen berichten

VI zegt dat Roda een dik probleem heeft als ze promotie mislopen, klopt dat verhaal een beetje?

Ben gisteravond bij supportersforum geweest en Wim Collard benadrukte dat dit bullshit. Weet er even het fijne niet meer van, maar wist te melden dat ze daar rekening mee houden en er veel dure contracten in de zomer aflopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen Plat, Demouge, Ramos zo te zien. Missen ze nog een paar belangrijke basisklanten?

Vindt Jansen toch beter dan Plat hoor.. Demouge zal wel als breekijzer komen als het 1 doelpunt verschil is in de laatste 15 minuten.

Enige van de 3 die jij noemt en die beter is als wie er nu op zijn plaats staat is Ramos. Zeker tegen PSV heb je meer aan Jansen dan aan Demouge en Plat, Demouge zijn sterke punt is gewoon echt "vechten", terwijl we tegen PSV daar niet heel veel aan hebben op de counter.

En Thijs heeft gelijk, daarnaast missen we Verbist nog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blijft een raar clubje dat ik supporter, binnen een paar dagen verliezen van de hekkensluiter in de Jupiler League en winnen van de koploper in de Eredivisie. Genoten van vooral van Leer en Werker. Nu volgende week verdomme ook winnen van Excelsior en op naar de halve finale :

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach, beter supporter van één club dan van tien, nietwaar Pino? ;) Zaterdag, zondag, uitwedstrijden ga ik sowieso niet dus lekker boeiend dat je dan een dagje d'r naast zit. Ik weiger om me als een halve crimineel te laten behandelen als awaysupporter zijnde. Laatste keer dat ik dat deed was MVV uit en toen werd het halve stadion afgebroken door beide partijen. Nou, dan vergaat je de zin om naar uitwedstrijden te gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites