Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Roda JC Kerkrade

steijns

Aanbevolen berichten

Fabelachtige techniek heeft die jongen _O_

Wat dat betreft hoort ie wat mij betreft bij de besten in Eredivisie. Sprak overigens gisteren in de Kick Off nog met Lebedynski, die aangaf te willen vertrekken mocht Brood trainer blijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat dat betreft hoort ie wat mij betreft bij de besten in Eredivisie. Sprak overigens gisteren in de Kick Off nog met Lebedynski, die aangaf te willen vertrekken mocht Brood trainer blijven.

Absoluut, alleen is hij zo traag als een slak haha ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Linksback van Fortuna, leuk spelertje. Ze moeten sowieso in de Eerste Divisie gaan scouten.

Ben ik met je eens. Bij Sparta liepen ook wel wat leuke spelertjes rond.

965885_669797809704284_1246238169_o.jpg

:mrgy: Liesveld duwde Fledderus in de tweede helft bijna omver, lekker voor 'm. Zie net voor de 8243712e keer de vrije trappen van Mark-Jan, wat een on-voor-stel-bare ontlading in het stadion bij die tweede zeg..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lijkt me meer dan nodig, zo te zien is jou oordeel gevestigd op basis van de samenvattingen, bravo knul.

Nee joh, ik smul elk weekend van zijn weergaloze acties. Maar goed, ik zal wel de enige zijn die Pluim niet bij de top van de Eredivisie vind horen gebaseerd op techniek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste speler van Fortuna.

Nee. Nee. Nee.

In potentie wellicht, maar niet afgelopen seizoen. Er zijn zeker vier á vijf spelers die beter gepresteerd hebben dan Schroyen. Kaya, Dreesen, Voorn, De Boer en Janssen om te beginnen, N'Koyi eigenlijk ook nog. Neemt niet weg dat hij niet in potentie de beste speler is.

Ook dat klopt ja ;e [MENTION=2395]Pino[/MENTION]; Schroyen?

Schroyen is defensief zwak, hij kan niet altijd 90 minuten geconcentreerd spelen, pakt soms domme kaarten en staat wel eens uit positie (lees; te ver naar voren toe). Zijn sterke punt ligt in het meevoetballen, al moet zijn handelingssnelheid in aanvallend opzicht omhoog wil hij echt meekunnen in de Eredivisie. Mentaal heeft hij zich wel verbeterd sinds Ricksen zich er mee is gaan bemoeien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heeft hij dat echt tegen je gezegd? Dan vertrekt die want Brood blijft, zei Vd Bunder net op L1.

Verder vertelde Vd Bunder net dat Malki vrijwel zeker in de zomer vertrekt. Het eerste bod van een nog onbekende club is afgewezen.

Verder gaat Roda er alles aan doen om Demouge te behouden!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb ook nog geen argumenten gehoord waarom hij bij de beste van Nederland hoort ...

Het is geen Maher, dat is logisch maar Pluim heeft een balcontrole waar je u tegen zegt. Enorm balvast, ondanks zijn lengte snel wendbaar en hij heeft geweldige acties met de bal aan de voet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Linksback van Fortuna, leuk spelertje. Ze moeten sowieso in de Eerste Divisie gaan scouten.

Schijnt al een voorcontract te hebben getekend bij MVV, onder de voorwaarde dat Labylle vertrekt, die op zijn buurt weer een voorcontract heeft bij Utrecht ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites