Vitesse88 Geplaatst 26 mei 2013 Share Geplaatst 26 mei 2013 Paar jaar terug speelden jullie nog tegen degradatie... Wauw wat relevante informatie... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 26 mei 2013 Share Geplaatst 26 mei 2013 Zó, wat kun voetbalgeluk toch mooi zijn. Gejankt als een klein kind bij de 2-1.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 26 mei 2013 Share Geplaatst 26 mei 2013 Re: Roda JC Kerkrade #2 Heerlijk ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 27 mei 2013 Share Geplaatst 27 mei 2013 Inmiddels weer een beetje bijgekomen na alle emoties van gisteren. We zullen het nooit, nooit vergeten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 27 mei 2013 Share Geplaatst 27 mei 2013 Vriend van me is in Roda shirt naar zijn werk gegaan, om de MVV fans daar even op te naaien :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RamonRJC Geplaatst 27 mei 2013 Share Geplaatst 27 mei 2013 Ik zit nu in een Roda-shirt op school (in Sittard). Kon et niet laten! De adrenaline is nu nog veel te hoog:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 27 mei 2013 Share Geplaatst 27 mei 2013 Altijd leuk je :D Ik zit ook in Sittard maar hier geen Fortuna fans. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 27 mei 2013 Share Geplaatst 27 mei 2013 Fledderus avatars :cry: Dat is echt de grootste kuthond uit de eredivisie :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 27 mei 2013 Share Geplaatst 27 mei 2013 Fledderus avatars :cry: Dat is echt de grootste kuthond uit de eredivisie :r Hoezo eigenlijk? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 27 mei 2013 Share Geplaatst 27 mei 2013 Matennaaier Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frisian Geplaatst 27 mei 2013 Share Geplaatst 27 mei 2013 Wel een speler met kwaliteiten. Bij welke club heeft hij eigenlijk zijn debuut gemaakt in de Eredivisie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 27 mei 2013 Share Geplaatst 27 mei 2013 Matennaaier Kan me daar niet echt een voorbeeld van herinneren. Wel een speler met kwaliteiten. Bij welke club heeft hij eigenlijk zijn debuut gemaakt in de Eredivisie? Groningen geloof ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 27 mei 2013 Share Geplaatst 27 mei 2013 Kan me daar niet echt een voorbeeld van herinneren. Groningen geloof ik. Hij naaide iemand bijna Groningen een keer een rode kaart aan en omdat het zijn oude club is word die gezien als matennaaier. Maar verder goede speler en een heerlijke trap, en je snap toch wel dat Pino hem als ava heeft Niels. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 27 mei 2013 Share Geplaatst 27 mei 2013 Hij naaide iemand bijna Groningen een keer een rode kaart aan en omdat het zijn oude club is word die gezien als matennaaier. Maar verder goede speler en een heerlijke trap, en je snap toch wel dat Pino hem als ava heeft Niels. Hij naaide hem daadwerkelijk een rode kaart aan ja, en vervolgens gaf hij zelf een oudcollega écht een doodschop, waarop hij gaat ontkennen en die gast ook nog eens geel aansmeert voor foppen. Snap het wel Cim, daar zeg ik ja ook niks van. Het is alleen een gore lul. Beter had Hupperts die goaltjes gemaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 27 mei 2013 Share Geplaatst 27 mei 2013 Hupperts was echt extreem slecht zeg donderdag ook al pfffffffffffffff Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 27 mei 2013 Share Geplaatst 27 mei 2013 Is ook niets he Pien, in je eerste volledige seizoen bij het cluppie waar je al van kleins af aan supporter van bent zó'n belangrijke wedstrijden te spelen. Gewoon lekker het vertrouwen blijven geven ;) Fledderus is een heerlijke driftkikker, echt zo'n speler die je maar beter in je eigen team kunt hebben. Een echte koempel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 27 mei 2013 Share Geplaatst 27 mei 2013 (bewerkt) Ik vond De Beule ook weer goed invallen, pakte ook weer een zeer belangrijke gele kaart, anders was Sparta er door geweest. En Kurto keept de laatste weken ook gewoon goed. Volgend seizoen: GK Kurto DR Monteyne DC Biemans DC Danillo/aankoop DL Schroyen/aankoop DMC De Beule MR Hupperts ML Fledderus AMC Donald ST Malki/aankoop ST Demouge/Tuyp Ik vrees dat Demouge en Malki zullen vertrekken. Wordt moeilijk om daar vervangers voor te halen. Misschien ook een idee om 4-3-3 te gaan spelen, maar dan zullen er toch minimaal 2 linksbuitens en een rechtsbuiten moeten komen. 27 mei 2013 bewerkt door Pino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RamonRJC Geplaatst 27 mei 2013 Share Geplaatst 27 mei 2013 Moeten hoe dan ook verdedigers hebben, middenvelders hebben we genoeg. Helemaal omdat ook Pluim terugkeert. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 27 mei 2013 Share Geplaatst 27 mei 2013 Moeten hoe dan ook verdedigers hebben, middenvelders hebben we genoeg. Helemaal omdat ook Pluim terugkeert. Ja, Pluim. Hoe kan je als Roda zijnde hem überhaupt verhuren? :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 27 mei 2013 Share Geplaatst 27 mei 2013 Ja, Pluim. Hoe kan je als Roda zijnde hem überhaupt verhuren? :cab: Bij Roda kwam het er helemaal niet uit in zijn eerste seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 27 mei 2013 Share Geplaatst 27 mei 2013 (bewerkt) Kurto raar verhaal idd ;e Je zou denken dat het een hele goede is als je zijn eerdere wedstrijden niet hebt gezien. En De Beule moet echt op VMC blijven hoor heeft ook als AMC dit seizoen gespeeld maar dit is toch echt zijn plaats. [MENTION=139]Niels[/MENTION]; Aha ja ik wist niet meer zeker of er toen rood kwam vandaar bijna. 27 mei 2013 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Koempel-RJC Geplaatst 27 mei 2013 Share Geplaatst 27 mei 2013 Ik vond De Beule ook weer goed invallen, pakte ook weer een zeer belangrijke gele kaart, anders was Sparta er door geweest. En Kurto keept de laatste weken ook gewoon goed. Volgend seizoen: GK Kurto DR Monteyne DC Biemans DC Danillo/aankoop DL Schroyen/aankoop DMC De Beule MR Hupperts ML Fledderus AMC Donald ST Malki/aankoop ST Demouge/Tuyp Ik vrees dat Demouge en Malki zullen vertrekken. Wordt moeilijk om daar vervangers voor te halen. Misschien ook een idee om 4-3-3 te gaan spelen, maar dan zullen er toch minimaal 2 linksbuitens en een rechtsbuiten moeten komen. Hoop toch niet dat dat de opstelling wordt, dan gaan we er niet veel op vooruit. En Tuyp :p is niet de spits voor ons, laat ik het zo maar zeggen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RamonRJC Geplaatst 27 mei 2013 Share Geplaatst 27 mei 2013 Pluim heeft van Van Veldhoven ook nooit echt een kans gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Koempel-RJC Geplaatst 27 mei 2013 Share Geplaatst 27 mei 2013 GK: Aankoop, nieuwe keeper heeft Brood al aangegeven. RB: Monteyne CB: Biemans CB: Aankoop LB: Aankoop CDM: Bonevacia CDM: De Beule RM: Hupperts LM: Fledderus, als die blijft dan (wat ik niet verwacht). CAM: Donald, al heb ik liever iemand met lopend vermogen zoals Willem Janssen die dat goed deed om Junker heen. ST: Malki, hopelijk verlengt die, zo niet zal die weg moeten Over het algemeen moeten er echt nog wel wat mensen bij komen. De selectie was al smal en daarbij vertrekt de helft, hopelijk vinden we wat goedkope spelers uit de JL of de BE2e-klasse waar nog rek in zit. We hebben weer een Vormer (maar dat niet gratis laten vertrekken), Kone etc nodig die wat in de clubkast brengt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 27 mei 2013 Share Geplaatst 27 mei 2013 Pluim heeft van Van Veldhoven ook nooit echt een kans gehad. Fabelachtige techniek heeft die jongen _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten