Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Roda JC Kerkrade

steijns

Aanbevolen berichten

Kan me daar niet echt een voorbeeld van herinneren.

Groningen geloof ik.

Hij naaide iemand bijna Groningen een keer een rode kaart aan en omdat het zijn oude club is word die gezien als matennaaier. Maar verder goede speler en een heerlijke trap, en je snap toch wel dat Pino hem als ava heeft Niels.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij naaide iemand bijna Groningen een keer een rode kaart aan en omdat het zijn oude club is word die gezien als matennaaier. Maar verder goede speler en een heerlijke trap, en je snap toch wel dat Pino hem als ava heeft Niels.

Hij naaide hem daadwerkelijk een rode kaart aan ja, en vervolgens gaf hij zelf een oudcollega écht een doodschop, waarop hij gaat ontkennen en die gast ook nog eens geel aansmeert voor foppen. Snap het wel Cim, daar zeg ik ja ook niks van. Het is alleen een gore lul. Beter had Hupperts die goaltjes gemaakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is ook niets he Pien, in je eerste volledige seizoen bij het cluppie waar je al van kleins af aan supporter van bent zó'n belangrijke wedstrijden te spelen. Gewoon lekker het vertrouwen blijven geven ;) Fledderus is een heerlijke driftkikker, echt zo'n speler die je maar beter in je eigen team kunt hebben. Een echte koempel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vond De Beule ook weer goed invallen, pakte ook weer een zeer belangrijke gele kaart, anders was Sparta er door geweest. En Kurto keept de laatste weken ook gewoon goed.

Volgend seizoen:

GK Kurto

DR Monteyne

DC Biemans

DC Danillo/aankoop

DL Schroyen/aankoop

DMC De Beule

MR Hupperts

ML Fledderus

AMC Donald

ST Malki/aankoop

ST Demouge/Tuyp

Ik vrees dat Demouge en Malki zullen vertrekken. Wordt moeilijk om daar vervangers voor te halen.

Misschien ook een idee om 4-3-3 te gaan spelen, maar dan zullen er toch minimaal 2 linksbuitens en een rechtsbuiten moeten komen.

bewerkt door Pino
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kurto raar verhaal idd ;e Je zou denken dat het een hele goede is als je zijn eerdere wedstrijden niet hebt gezien. En De Beule moet echt op VMC blijven hoor heeft ook als AMC dit seizoen gespeeld maar dit is toch echt zijn plaats.

[MENTION=139]Niels[/MENTION];

Aha ja ik wist niet meer zeker of er toen rood kwam vandaar bijna.

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vond De Beule ook weer goed invallen, pakte ook weer een zeer belangrijke gele kaart, anders was Sparta er door geweest. En Kurto keept de laatste weken ook gewoon goed.

Volgend seizoen:

GK Kurto

DR Monteyne

DC Biemans

DC Danillo/aankoop

DL Schroyen/aankoop

DMC De Beule

MR Hupperts

ML Fledderus

AMC Donald

ST Malki/aankoop

ST Demouge/Tuyp

Ik vrees dat Demouge en Malki zullen vertrekken. Wordt moeilijk om daar vervangers voor te halen.

Misschien ook een idee om 4-3-3 te gaan spelen, maar dan zullen er toch minimaal 2 linksbuitens en een rechtsbuiten moeten komen.

Hoop toch niet dat dat de opstelling wordt, dan gaan we er niet veel op vooruit. En Tuyp :p is niet de spits voor ons, laat ik het zo maar zeggen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

GK: Aankoop, nieuwe keeper heeft Brood al aangegeven.

RB: Monteyne

CB: Biemans

CB: Aankoop

LB: Aankoop

CDM: Bonevacia

CDM: De Beule

RM: Hupperts

LM: Fledderus, als die blijft dan (wat ik niet verwacht).

CAM: Donald, al heb ik liever iemand met lopend vermogen zoals Willem Janssen die dat goed deed om Junker heen.

ST: Malki, hopelijk verlengt die, zo niet zal die weg moeten

Over het algemeen moeten er echt nog wel wat mensen bij komen.

De selectie was al smal en daarbij vertrekt de helft, hopelijk vinden we wat goedkope spelers uit de JL of de BE2e-klasse waar nog rek in zit.

We hebben weer een Vormer (maar dat niet gratis laten vertrekken), Kone etc nodig die wat in de clubkast brengt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites