Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

PlayStation topic

Stefan

Aanbevolen berichten

Als ik nu die gratismaand PSplus code invoer, verlengt hij dan gewoon automatisch mijn PSplus of gaat ie dan vanaf nu in? Want anders ga ik zeker vergeten dat ik die gratis maand heb.

Ja. Dat is echt heel nasty. Als je PS+ invoert, hoe dan ook, gaat een automatisch maandelijks abonnement in. Kijk hier voor uit. Meteen via instellingen cancelen, jaarlijks via een site kopen is veel goedkoper.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja. Dat is echt heel nasty. Als je PS+ invoert, hoe dan ook, gaat een automatisch maandelijks abonnement in. Kijk hier voor uit. Meteen via instellingen cancelen, jaarlijks via een site kopen is veel goedkoper.

Heb je nog goedkope adresjes of is t nog steeds 50 eu voor een jaar?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor de mensen die nog een PS4 aan willen schaffen. Ik stond net bij de Intertoys voor een PS4 Destiny bundel en liet mij al ontvallen dat ik toch niks met het spel ging doen.

Medewerker zei dat officieel maandag pas bekend mocht worden dat Intertoys volgende week met een FIFA15 + PS4 bundel kwam voor 399eu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor de mensen die nog een PS4 aan willen schaffen. Ik stond net bij de Intertoys voor een PS4 Destiny bundel en liet mij al ontvallen dat ik toch niks met het spel ging doen.

Medewerker zei dat officieel maandag pas bekend mocht worden dat Intertoys volgende week met een FIFA15 + PS4 bundel kwam voor 399eu.

Beter beter, stond op het punt om beide los te bestellen maar dit is toch een stuk beter en goedkoper.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, na dat je PS+ heb aangeschaft in je settings menu uitzetten dat PS abonnementen automatisch kan verlengen. Nu kan dat sowieso niet als je geen creditcard gegevens opgeeft, maar wel ff handig om dit voor de zekerheid uit te zetten.

Ja zo iets had ik al vernomen ja! Vind het wel gek dat ze dat zomaar kunnen doen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites