RanDMC Geplaatst 3 november 2014 Share Geplaatst 3 november 2014 Volgens de progress meter moet ik nog 4 hoofdmissies, dus die laat ik nu even zitten. Heb nu alle Ithildin en die andere collectible dingen verzameld. Nu moet ik nog een flink aantal Outcast missies en die Sword, Bow en Dagger legends. Daarvan moet ik er ieders nog een stuk of 3/4. Overigens kwam ik vlak na mijn post ineens per toeval een dire caragor tegen. Het verschil met een gewone caragor is het feit dat deze wat hoorns lijkt te hebben :-D. En ze zijn een stuk sterker. Een normale caragor is na twee drains dood, een dire caragor na tien keer nog niet. Ik heb nu inmiddels de skill unlocked dat ik gewoon met een shadow strike meteen zo'n reus en caragor kan mounten. Echt super handig :D. Moet nog voor die hunting challengens nog zo'n kingsize Ghul Matron killen, alleen die kom je bijna nooit meer tegen als je de missies gehad hebt :huhu:. Ga je GTA voor de PS4 halen joh? Heb je de PS3 versie niet gespeeld of? Ik laat hem gewoon schieten, behalve de GFX is er echt niets veranderd. Had hem best willen halen, maar zeker niet voor 60+. Die skill van shadow mounten heb ik ook echt net vrijgespeeld, wel lachen om op zon graug te rijden haha. En heb m op xbox 360 gespeeld, maar nooit uitgespeeld en online was op gegeven moment verneukt. Verder gewoon een must have game die altijd even lekker wegspeelt, alleen nu eerst nog geld verzamelen voordst ik m kan kopen. :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 4 november 2014 Share Geplaatst 4 november 2014 Assassins Creed Unity Special Edition zojuist voor 55 euro gepreorderd bij Yourgamezone. Kijk echt ontzettend uit naar de game :D. Volgende week nog even Farcry 4 preorderen daarzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 4 november 2014 Share Geplaatst 4 november 2014 Assassins Creed Unity Special Edition zojuist voor 55 euro gepreorderd bij Yourgamezone. Kijk echt ontzettend uit naar de game :D. Volgende week nog even Farcry 4 preorderen daarzo. Huhu ben benieuwd naar FC4, previews beloven nog niet erg veel goeds. Shadows of Angmar inmiddels al te koop staan. Leuke einde van de story maar over t algemeen is de game toch erg makkelijk, soms had ik zon warchief + 2 handlangers binnen een minuut dood, zat op een gegeven moment ook nog maar weinig uitdaging aan. Verder gewoon toffe game, maar replaywaarde is erg laag en dus maar verpatsen. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 4 november 2014 Share Geplaatst 4 november 2014 (bewerkt) Huhu ben benieuwd naar FC4, previews beloven nog niet erg veel goeds. Shadows of Angmar inmiddels al te koop staan. Leuke einde van de story maar over t algemeen is de game toch erg makkelijk, soms had ik zon warchief + 2 handlangers binnen een minuut dood, zat op een gegeven moment ook nog maar weinig uitdaging aan. Verder gewoon toffe game, maar replaywaarde is erg laag en dus maar verpatsen. ;c Tegen het einde van de game is het inderdaad wel vrij makkelijk. Ik heb nu ook alle outcast missions gehaald, moet alleen nog twee hunter challenges en 4 gewone missies. Heb daarnaast nu ook alle bodyguards van de 4 overgebleven warchiefs gedood of gebrand, dus dat zal ook geen al te groot probleem meer zijn. De game is op het laatst trouwens ook gewoon een stuk makkelijker omdat je veel beter weet hoe je ze moet verslaan. Heb ze een bepaalde strenght of weakness dan speel je daar later in de game veel makkelijker op in dan eerst. Toch heb ik bij deze game wel zo'n gevoel dat ik het jammer vind als het klaar is. Heb me in tijden niet zo met een game vermaakt. En daarnaast is Assassins Creed II echt de laatste game geweest die ik 100% uitgespeeld heb. Ik kan me echt uren vermaken met afslachten en branden van die captains en warchiefs :huhu:. Ik verkoop games alleen nooit, ben zo'n echte verzamelaar eigenlijk. Ook miskopen blijven gewoon tot de collectie behoren ;c. De previews van Far Cry 4 beloven niet veel goeds? Het ziet er toch juist allemaal rete strak uit? Tsja, dat de gameplay t.o.v. Far Cry 3 misschien niet veranderd is vind ik echt geen enkel probleem. Far Cry 3 vond ik heerlijk namelijk. 4 november 2014 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 4 november 2014 Share Geplaatst 4 november 2014 Tegen het einde van de game is het inderdaad wel vrij makkelijk. Ik heb nu ook alle outcast missions gehaald, moet alleen nog twee hunter challenges en 4 gewone missies. Heb daarnaast nu ook alle bodyguards van de 4 overgebleven warchiefs gedood of gebrand, dus dat zal ook geen al te groot probleem meer zijn. De game is op het laatst trouwens ook gewoon een stuk makkelijker omdat je veel beter weet hoe je ze moet verslaan. Heb ze een bepaalde strenght of weakness dan speel je daar later in de game veel makkelijker op in dan eerst. Toch heb ik bij deze game wel zo'n gevoel dat ik het jammer vind als het klaar is. Heb me in tijden niet zo met een game vermaakt. En daarnaast is Assassins Creed II echt de laatste game geweest die ik 100% uitgespeeld heb. Ik kan me echt uren vermaken met afslachten en branden van die captains en warchiefs :huhu:. Ik verkoop games alleen nooit, ben zo'n echte verzamelaar eigenlijk. Ook miskopen blijven gewoon tot de collectie behoren ;c. De previews van Far Cry 4 beloven niet veel goeds? Het ziet er toch juist allemaal rete strak uit? Tsja, dat de gameplay t.o.v. Far Cry 3 misschien niet veranderd is vind ik echt geen enkel probleem. Far Cry 3 vond ik heerlijk namelijk. Ja maar ik heb nog 40 euro voor de volgende twee weken dusja ik moet wat :r daarnaast happen ze toch alleen maar stof terwijl ze nu nog best wat opleveren ;) En de gameplay schijnt erg makkelijk te zijn, nou houd ik niet van games die controllerslopend moeilijk zijn, maar als je overal maar simpel doorheen ragt is er ook maar weinig lol aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 5 november 2014 Share Geplaatst 5 november 2014 Zit in GTA5 voor de next-gen en PC een first person view in. Ben toch benieuwd hoe goed dat werkt. http://www.polygon.com/2014/11/4/7155485/gta-5-first-person-mode-confirmed-4k Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 5 november 2014 Share Geplaatst 5 november 2014 Ziet er goed uit. Maarja, een game kopen die ik al heb uitgespeeld, ik weet het niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 6 november 2014 Share Geplaatst 6 november 2014 Had ik maar een PS4 om AC: Unity te halen : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 9 november 2014 Share Geplaatst 9 november 2014 De laatste missie van Shadow of Mordor nog spelen en ik heb de game 100% uitgespeeld :D. Op naar AC Unity deze week, kan niet wachten :<. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 11 november 2014 Share Geplaatst 11 november 2014 De laatste missie van Shadow of Mordor nog spelen en ik heb de game 100% uitgespeeld :D. Op naar AC Unity deze week, kan niet wachten :<. Simpele laatste missies he? Vond t op zicj wel tof maar het vechten was zoooo makkelijk, vooral tegen die black hand ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 11 november 2014 Share Geplaatst 11 november 2014 Simpele laatste missies he? Vond t op zicj wel tof maar het vechten was zoooo makkelijk, vooral tegen die black hand ofzo. Die laatste missies waren zwaar lame ja ;e. Qua moeilijkheid dan. Kom je je nemesis tegen, is ie al dood voor ik hem zelf ook maar een knal heb uitgedeeld. En die gast die je 4x moest stealth drainen, tsja dat ging echt veel te eenvoudig. Maargoed 100% uitgespeeld nu, dus mag stof gaan happen in de kast. Op naar AC Unity en Far Cry 4. Beiden staan inmiddels in de pre-order :D. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steven013 Geplaatst 11 november 2014 Share Geplaatst 11 november 2014 Hier ook maar eens AC: Unity besteld. Nog nooit een AC zelf gekocht, wel eens bij een maat van mij gespeeld, dus ben benieuwd. Overigens ook GTA V besteld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 11 november 2014 Share Geplaatst 11 november 2014 PlayStation 4 Ac unity schijnt wel slechte fps rates te hebben, maar dat zullen ze wel snel verwerken in een patch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 11 november 2014 Share Geplaatst 11 november 2014 Ik weet gewoon niet dat: AC: Unity, AC: Rogue en The Crew zijn uitgesteld ;e Ik dacht dat ik allebei de AC's vandaag zou krijgen, hoor ik vandaag dat die de 13de komt ;e Ik ook gelijk kijken voor The Crew, is die uitgesteld tot 2 December ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 11 november 2014 Auteur Share Geplaatst 11 november 2014 AC: Unity zou ik asap cancelen, slechte game en enorm veel bugs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 11 november 2014 Share Geplaatst 11 november 2014 AC: Unity zou ik asap cancelen, slechte game en enorm veel bugs. En dat weet je omdat je de game al gespeeld hebt? Heb ook wel iets op insidegamer zien staan hoor. Maar dat is voor mij echt geen enkele reden om de game niet te halen. Dit is hoe dan ook dé game van het jaar voor mij. Wat maken mensen zich tegenwoordig toch enorm druk om FPS. Vind je het gek dat de game hier en daar pop-ins heeft met zulke grote mensenmassa's en dat daardoor de FPS af en toe dropt. Lekker belangrijk :cab:. Geen persoonlijke aanval op jou hoor, maar ik word zo moe van al die mensen die bij het minste of geringste al een game helemaal de grond inboren om de meest lullige redenen. Er is tegenwoordig geen game meer die bugloos uitgebracht wordt. De bugs en glitches worden heus wel een keer gepatched, probleem opgelost. Het verwachtingspatroon van de gamers tegenwoordig ;e. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 11 november 2014 Share Geplaatst 11 november 2014 En dat weet je omdat je de game al gespeeld hebt? Heb ook wel iets op insidegamer zien staan hoor. Maar dat is voor mij echt geen enkele reden om de game niet te halen. Dit is hoe dan ook dé game van het jaar voor mij. Wat maken mensen zich tegenwoordig toch enorm druk om FPS. Vind je het gek dat de game hier en daar pop-ins heeft met zulke grote mensenmassa's en dat daardoor de FPS af en toe dropt. Lekker belangrijk :cab:. Geen persoonlijke aanval op jou hoor, maar ik word zo moe van al die mensen die bij het minste of geringste al een game helemaal de grond inboren om de meest lullige redenen. Er is tegenwoordig geen game meer die bugloos uitgebracht wordt. De bugs en glitches worden heus wel een keer gepatched, probleem opgelost. Het verwachtingspatroon van de gamers tegenwoordig ;e. Mensen die misselijk worden bij 30fps bijvoorbeeld. Dan ben je gewoon echt aan het zeuren. Maar ik schaf AC ook niet aan. Ken die serie nu wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 11 november 2014 Auteur Share Geplaatst 11 november 2014 En dat weet je omdat je de game al gespeeld hebt? Heb ook wel iets op insidegamer zien staan hoor. Maar dat is voor mij echt geen enkele reden om de game niet te halen. Dit is hoe dan ook dé game van het jaar voor mij. Wat maken mensen zich tegenwoordig toch enorm druk om FPS. Vind je het gek dat de game hier en daar pop-ins heeft met zulke grote mensenmassa's en dat daardoor de FPS af en toe dropt. Lekker belangrijk :cab:. Geen persoonlijke aanval op jou hoor, maar ik word zo moe van al die mensen die bij het minste of geringste al een game helemaal de grond inboren om de meest lullige redenen. Er is tegenwoordig geen game meer die bugloos uitgebracht wordt. De bugs en glitches worden heus wel een keer gepatched, probleem opgelost. Het verwachtingspatroon van de gamers tegenwoordig ;e. (Voorlopig) cancelen dan. Ik heb me research wel gedaan hoor. Gameplay blijkt niks speciaals en alle problemen komen daar nog bij. Veel bugs en framerate issues. Dat betekend niet alleen soms drops, maar gewoon met 2x GTX 980 maar 60 fps op max. Als je een nieuwe AC wilt spelen moet je 'm gewoon kopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 11 november 2014 Share Geplaatst 11 november 2014 Jij hebt in het in dit geval dan denk ik over de PC versie? Daarvan las ik inderdaad ook dat hij op een monsterlijke PC al vrij moeilijk draaide ja :r. Dat is dan weer niet zo handig. Ik heb de PS4 versie besteld, die heeft natuurlijk dezelfde 'problemen'. Het gedeelte 'gameplay blijft niks speciaals' begrijp ik dan niet helemaal. Bedoel je dan dat je de gameplay nooit iets gevonden hebt of dat er niets speciaals is toegevoegd aan de gameplay? Dat laatste vind ik persoonlijk ook helemaal niet nodig. Ik speel de games vanwege de goede verhaallijnen. Nou moet ik toegeven dat ik AC 3 en Black Flag daarin allebei wel vond tegenvallen. Maar niet genoeg om de games niet met veel plezier te spelen. De verhaallijnen in de laatste twee versies waren niet de sterkste, waar nog bij kwam dat ik de hele piratensetting compleet ruk vond. Daarom ben ik nu juist zo blij dat we weer terug gaan naar een grote stad. Ik ben dan weer van mening dat wanneer de belangrijkste gameplay elementen goed zijn je daar ook helemaal niets aan hoeft te veranderen. Veranderen om het veranderen is wat mij betreft volkomen zinloos. Volgens mij hebben ze dit jaar juist geprobeerd om het klim en klauter werk een stuk soepeler te maken, is het vechten aangepast en heb je een aantal extra gadgets. Of de eerste twee punten ook echt goed uitpakken moet ik nog ontdekken, maar verder vond ik de games altijd al prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monk Geplaatst 11 november 2014 Share Geplaatst 11 november 2014 De bugs en glitches worden heus wel een keer gepatched, probleem opgelost. Het verwachtingspatroon van de gamers tegenwoordig ;e. Het hoort te werken zonder patches. Doet dat het niet hoort het spel niet in de schappen te liggen. Je betaalt immers niet voor een alpha/beta/early acces he ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 11 november 2014 Share Geplaatst 11 november 2014 Het hoort te werken zonder patches. Doet dat het niet hoort het spel niet in de schappen te liggen. Je betaalt immers niet voor een alpha/beta/early acces he ;) Bugs en glitches horen er inderdaad niet in te zitten. Maar gamers blijven het gewoon kopen en daardoor worden uitgevers alleen maar beloond. Ik merk ook vaak dat mensen geirriteerd worden wanneer ik kritisch ben op een game. (Fifa als toppunt) Dan krijg je het gevoel alsof je maar blij moet wezen dat je €70 voor een spel neer mag leggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 11 november 2014 Share Geplaatst 11 november 2014 Bugs en glitches horen er inderdaad niet in te zitten. Maar gamers blijven het gewoon kopen en daardoor worden uitgevers alleen maar beloond. Ik merk ook vaak dat mensen geirriteerd worden wanneer ik kritisch ben op een game. (Fifa als toppunt) Dan krijg je het gevoel alsof je maar blij moet wezen dat je €70 voor een spel neer mag leggen. Fifa 15 :r over games die eigenlijk niet in de schappen hadden mogen liggen gesproken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 11 november 2014 Share Geplaatst 11 november 2014 Fifa 15 :r over games die eigenlijk niet in de schappen hadden mogen liggen gesproken. En toch koop je Fifa 16 moment dat ie uitkomt. Misschien zelfs pre-order en extra dlc plus de additional lul in je kont. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 11 november 2014 Share Geplaatst 11 november 2014 (Voorlopig) cancelen dan. Ik heb me research wel gedaan hoor. Gameplay blijkt niks speciaals en alle problemen komen daar nog bij. Veel bugs en framerate issues. Dat betekend niet alleen soms drops, maar gewoon met 2x GTX 980 maar 60 fps op max. Als je een nieuwe AC wilt spelen moet je 'm gewoon kopen. Het spel zou inderdaad serieus slecht geoptimalizeerd zijn op PC maar daar kan je met een monsterrig nog wel 5060 fps halen. Voor de consoles ligt de framerate locked op 30 fps maar ik lees dat hij bij vele mensen regelmatig onder de 20 fps duikt. Zulke problemen zijn game-breaking en ook onaanvaardbaar bij release imo. Na het fiasco van AC III ben ik afgehaakt. De gameplay gaat na een tijd vervelen en de combat wordt er helaas ook niet beter op. Grafisch is het natuurlijk prachtig (van wat ik al gezien heb) maar dat kan dit spel niet redden. Die post-release review embargo die Ubisoft had opgelegd, voorspelde al niet veel goeds. Volgende week komen Far Cry 4 en Dragon Age: Inquisition uit, ik zou je geld voor die twee games opzij leggen. @Michaelinho: Grote framerate drops storen enorm. Voor mensen die 50-60 fps gewend zijn, is een overgang naar 30 fps allesbehalve fijn. Is ook geen gezeur of imaginair, het speelt gewoon veel vloeiender. En al die pre-order bonussen, exclusive content die je bij scheerschuim krijgt en microtransactions bij AC ben ik ook meer dan beu. Leuk/triest plaatje: [spoiler=plaatje] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 11 november 2014 Share Geplaatst 11 november 2014 En toch koop je Fifa 16 moment dat ie uitkomt. Misschien zelfs pre-order en extra dlc plus de additional lul in je kont. Ja sowieso, want ik houd van voetbal en football games, en PES heeft niet meer de lekkere gameplay sinds pes6, toen ging het hard achteruit. Fifa blijft beter, en is op veel aspecten ook wel echt goed, maar zoals de keepers en dat simpele gebeuk en rennen met sterke snelle spelers zijn echt punten die zó niet nodig waren geweest, echt heel jammer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten