Stefan Geplaatst 18 augustus 2013 Auteur Share Geplaatst 18 augustus 2013 Ja ik ga ze nu een mail sturen, zie wel wat ze reageren. Hoop toch wel dat ik hem nog ergens kan vinden voor in november, maar ben er bang voor. Ze hebben nog steeds niet gereageerd op mijn mail van 14e, dus dat heeft geen nut. Anders zou ik 'm zo snel mogelijk bij Media Markt bestellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 18 augustus 2013 Share Geplaatst 18 augustus 2013 Ze hebben nog steeds niet gereageerd op mijn mail van 14e, dus dat heeft geen nut. Anders zou ik 'm zo snel mogelijk bij Media Markt bestellen. Die hebben hem niet meer op de release toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 18 augustus 2013 Auteur Share Geplaatst 18 augustus 2013 Die hebben hem niet meer op de release toch? True, maar het was opvallend dat hun voorraad (veel) groter was dan andere winkels. Ook zijn hun pas een paar dagen uitverkocht dus zijn er nog relatief weinig preorders voor 2e lading. Dat hun 2e lading ook groter is dan andere lijkt ook logisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 18 augustus 2013 Share Geplaatst 18 augustus 2013 Ik ook weer eigenwijs :) Dacht lekker nog ff te wachten, nu genaaid dus. Achja, morgen ff langs de bank (kon toch ff niks bestellen vanwege problemen met mijn account) en dan kijken wanneer ik hem op zijn vroegst heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 18 augustus 2013 Auteur Share Geplaatst 18 augustus 2013 Deze vind ik net trouwens op Marktplaats, kopen op eigen risico, kan er niks op internet over vinden. http://bsshop.net/Playstation4_BSshop.net/ConsolesPS4-BSshop.net/SONY%20Playstation%204 edit; kvk nummer klopt iig :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 18 augustus 2013 Share Geplaatst 18 augustus 2013 Deze vind ik net trouwens op Marktplaats, kopen op eigen risico, kan er niks op internet over vinden. http://bsshop.net/Playstation4_BSshop.net/ConsolesPS4-BSshop.net/SONY%20Playstation%204 edit; kvk nummer klopt iig :p Meh, vertrouw die niet echt. Als nummer ook gewoon een 06-nummer, weet niet. Ik bestel hem wel op Media Markt en dan zie ik maar wanneer hij binnenkomt. Mijn zoveelste reanimeerpoging van mijn PS3 is zojuist gelukt dus tot die tijd kloot ik maar aan met dat ding. Bedankt voor het meedenken in ieder geval (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 19 augustus 2013 Share Geplaatst 19 augustus 2013 [MENTION=7359]Stefan.[/MENTION]; Zit nu echt alles af te zoeken, heb hier nog 2 sites: http://www.mycom.nl/gaming-software/sony-playstation-4/72083/sony-ps4 http://www.bigu.nl/products/playstation-4-ps4 Kan zo gauw niks vinden qua levering, alleen bij de 2e link staat 'nieuwe lading'. Zal dat de 2e lading zijn dan? ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 19 augustus 2013 Auteur Share Geplaatst 19 augustus 2013 [MENTION=7359]Stefan.[/MENTION]; Zit nu echt alles af te zoeken, heb hier nog 2 sites: http://www.mycom.nl/gaming-software/sony-playstation-4/72083/sony-ps4 http://www.bigu.nl/products/playstation-4-ps4 Kan zo gauw niks vinden qua levering, alleen bij de 2e link staat 'nieuwe lading'. Zal dat de 2e lading zijn dan? ;c Had allebei gemaild, niet meer op release date. Bigu staat het ook op de site. Geachte heer, mevrouw, U kunt de PS4 wel bij ons bestellen / reserveren. Ik kan u echter helaas niet garanderen dat u bij de 1e levering zit. Excuus voor het ongemak. Vertrouwende erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, Met vriendelijke groet, Rob MyCom Nederland Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 19 augustus 2013 Share Geplaatst 19 augustus 2013 Hm, bedankt voor je hulp, erg jammer. Zit dus niks anders op dan op de tweede levering wachten :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 19 augustus 2013 Share Geplaatst 19 augustus 2013 Gerucht gaat nu dat de PS4 al eind oktober in de winkels moet liggen, zou wel erg snel zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 19 augustus 2013 Auteur Share Geplaatst 19 augustus 2013 Morgen wordt release date bekent gemaakt tijdens de Gamescom presentie, zal hier dan wel live streampje droppen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 19 augustus 2013 Share Geplaatst 19 augustus 2013 Hm, lees net (geen idee of het een erg betrouwbare bron is) dat de tweede levering in december is. Ben benieuwd of het ook echt zo is, zien we morgen wel denk ik. Anders alsnog z.s.m. pre-orderen, dat maandje maakt me niet heel veel uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 19 augustus 2013 Auteur Share Geplaatst 19 augustus 2013 Hm, lees net (geen idee of het een erg betrouwbare bron is) dat de tweede levering in december is. Ben benieuwd of het ook echt zo is, zien we morgen wel denk ik. Anders alsnog z.s.m. pre-orderen, dat maandje maakt me niet heel veel uit. Dan is er wel een kans dat die al ergens in de winkel ligt he. Ik zou gewoon preorderen nu en hopen op het beste. Game Mania ben je sowieso kansloos (2014), Media Markt lijkt nog steeds grootste kans. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 19 augustus 2013 Share Geplaatst 19 augustus 2013 Dan is er wel een kans dat die al ergens in de winkel ligt he. Ik zou gewoon preorderen nu en hopen op het beste. Game Mania ben je sowieso kansloos (2014), Media Markt lijkt nog steeds grootste kans. Dus het beste is om hem nu te pre-orderen bij Media Markt? Zoja, dan doe ik dat nu gelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
XyLencio Geplaatst 19 augustus 2013 Share Geplaatst 19 augustus 2013 Gewoon vijf bestellen en direct tegen een meerprijs weer doorverkopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 19 augustus 2013 Auteur Share Geplaatst 19 augustus 2013 Gewoon vijf bestellen en direct tegen een meerprijs weer doorverkopen. Had kunnen werken, maar nu veel te laat mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 21 augustus 2013 Share Geplaatst 21 augustus 2013 Had kunnen werken, maar nu veel te laat mee. Ik zit nog steeds te twijfelen om hem te bestellen bij Media Markt. Heb er geen ervaring mee (i.t.t. bol.com en Wehkamp) en ik weet ook niet wanneer de 2e levering van PS4s plaats zal vinden. Raad je het me aan om hem daar te bestellen of kan het geen kwaad nog even te wachten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 21 augustus 2013 Auteur Share Geplaatst 21 augustus 2013 (bewerkt) Ik zit nog steeds te twijfelen om hem te bestellen bij Media Markt. Heb er geen ervaring mee (i.t.t. bol.com en Wehkamp) en ik weet ook niet wanneer de 2e levering van PS4s plaats zal vinden. Raad je het me aan om hem daar te bestellen of kan het geen kwaad nog even te wachten? Heb al meerdere producten (waaronder een tv) gekochtbij Media Markt, wordt gewoon meteen geleverd via PostNL. Tsja het is heel moeilijk. Als je twijfelt of je 'm sneller hebt dan wachten tot dat die in de winkel verkrijgbaar is zeg ik ja doen. Wachten en later preorderen heb je niks aan, wie weet wordt 2e levering ook uitverkocht. Ik denk als je 'm nu bij Media Markt preorderd je 'm eind december hebt. Kan niks garanderen natuurlijk, heb de cijfers niet. 21 augustus 2013 bewerkt door Stefan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 21 augustus 2013 Share Geplaatst 21 augustus 2013 Heb al meerdere producten (waaronder een tv) gekochtbij Media Markt, wordt gewoon meteen geleverd via PostNL. Tsja het is heel moeilijk. Als je twijfelt of je 'm sneller hebt dan wachten tot dat die in de winkel verkrijgbaar is zeg ik ja doen. Wachten en later preorderen heb je niks aan, wie weet wordt 2e levering ook uitverkocht. Oke, heb hem besteld ;c Ben benieuwd wanneer de tweede levering komt, wil zo snel mogelijk spelen :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 21 augustus 2013 Auteur Share Geplaatst 21 augustus 2013 Oke, heb hem besteld ;c Ben benieuwd wanneer de tweede levering komt, wil zo snel mogelijk spelen :< Ik las in dbt dat je er eerder aan denkt om nieuwe CoD te kopen dan BF4? :no: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 21 augustus 2013 Share Geplaatst 21 augustus 2013 Ik las in dbt dat je er eerder aan denkt om nieuwe CoD te kopen dan BF4? :no: Naja. Ga ze sowieso allebei halen dusja ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 21 augustus 2013 Share Geplaatst 21 augustus 2013 Hoeveel kost een preorder bij media markt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 21 augustus 2013 Auteur Share Geplaatst 21 augustus 2013 Hoeveel kost een preorder bij media markt. Volledige bedrag vooruit betalen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 27 augustus 2013 Share Geplaatst 27 augustus 2013 Hoppaa ik heb hem ook gepre-orderd bij mediamarkt samen met bf4 Zal wel mid december binnenkomen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
XyLencio Geplaatst 27 augustus 2013 Share Geplaatst 27 augustus 2013 Hoppaa ik heb hem ook gepre-orderd bij mediamarkt samen met bf4 Zal wel mid december binnenkomen? Houd daar maar geen rekening mee. PS4 komt eind november uit en er zit echt geen twee weken tussen de eerste en tweede levering. Ik denk eind januari begin februari. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten