Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

PlayStation topic

Stefan

Aanbevolen berichten

Ja ik ga ze nu een mail sturen, zie wel wat ze reageren. Hoop toch wel dat ik hem nog ergens kan vinden voor in november, maar ben er bang voor.

Ze hebben nog steeds niet gereageerd op mijn mail van 14e, dus dat heeft geen nut. Anders zou ik 'm zo snel mogelijk bij Media Markt bestellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die hebben hem niet meer op de release toch?

True, maar het was opvallend dat hun voorraad (veel) groter was dan andere winkels. Ook zijn hun pas een paar dagen uitverkocht dus zijn er nog relatief weinig preorders voor 2e lading. Dat hun 2e lading ook groter is dan andere lijkt ook logisch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deze vind ik net trouwens op Marktplaats, kopen op eigen risico, kan er niks op internet over vinden. http://bsshop.net/Playstation4_BSshop.net/ConsolesPS4-BSshop.net/SONY%20Playstation%204

edit; kvk nummer klopt iig :p

Meh, vertrouw die niet echt. Als nummer ook gewoon een 06-nummer, weet niet. Ik bestel hem wel op Media Markt en dan zie ik maar wanneer hij binnenkomt. Mijn zoveelste reanimeerpoging van mijn PS3 is zojuist gelukt dus tot die tijd kloot ik maar aan met dat ding. Bedankt voor het meedenken in ieder geval (y)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=7359]Stefan.[/MENTION]; Zit nu echt alles af te zoeken, heb hier nog 2 sites:

http://www.mycom.nl/gaming-software/sony-playstation-4/72083/sony-ps4

http://www.bigu.nl/products/playstation-4-ps4

Kan zo gauw niks vinden qua levering, alleen bij de 2e link staat 'nieuwe lading'. Zal dat de 2e lading zijn dan? ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=7359]Stefan.[/MENTION]; Zit nu echt alles af te zoeken, heb hier nog 2 sites:

http://www.mycom.nl/gaming-software/sony-playstation-4/72083/sony-ps4

http://www.bigu.nl/products/playstation-4-ps4

Kan zo gauw niks vinden qua levering, alleen bij de 2e link staat 'nieuwe lading'. Zal dat de 2e lading zijn dan? ;c

Had allebei gemaild, niet meer op release date. Bigu staat het ook op de site.

Geachte heer, mevrouw,

U kunt de PS4 wel bij ons bestellen / reserveren.

Ik kan u echter helaas niet garanderen dat u bij de 1e levering zit.

Excuus voor het ongemak.

Vertrouwende erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,

Met vriendelijke groet,

Rob

MyCom Nederland

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hm, lees net (geen idee of het een erg betrouwbare bron is) dat de tweede levering in december is. Ben benieuwd of het ook echt zo is, zien we morgen wel denk ik. Anders alsnog z.s.m. pre-orderen, dat maandje maakt me niet heel veel uit.

Dan is er wel een kans dat die al ergens in de winkel ligt he. Ik zou gewoon preorderen nu en hopen op het beste. Game Mania ben je sowieso kansloos (2014), Media Markt lijkt nog steeds grootste kans.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had kunnen werken, maar nu veel te laat mee.

Ik zit nog steeds te twijfelen om hem te bestellen bij Media Markt. Heb er geen ervaring mee (i.t.t. bol.com en Wehkamp) en ik weet ook niet wanneer de 2e levering van PS4s plaats zal vinden. Raad je het me aan om hem daar te bestellen of kan het geen kwaad nog even te wachten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zit nog steeds te twijfelen om hem te bestellen bij Media Markt. Heb er geen ervaring mee (i.t.t. bol.com en Wehkamp) en ik weet ook niet wanneer de 2e levering van PS4s plaats zal vinden. Raad je het me aan om hem daar te bestellen of kan het geen kwaad nog even te wachten?

Heb al meerdere producten (waaronder een tv) gekochtbij Media Markt, wordt gewoon meteen geleverd via PostNL. Tsja het is heel moeilijk. Als je twijfelt of je 'm sneller hebt dan wachten tot dat die in de winkel verkrijgbaar is zeg ik ja doen. Wachten en later preorderen heb je niks aan, wie weet wordt 2e levering ook uitverkocht.

Ik denk als je 'm nu bij Media Markt preorderd je 'm eind december hebt. Kan niks garanderen natuurlijk, heb de cijfers niet.

bewerkt door Stefan.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb al meerdere producten (waaronder een tv) gekochtbij Media Markt, wordt gewoon meteen geleverd via PostNL. Tsja het is heel moeilijk. Als je twijfelt of je 'm sneller hebt dan wachten tot dat die in de winkel verkrijgbaar is zeg ik ja doen. Wachten en later preorderen heb je niks aan, wie weet wordt 2e levering ook uitverkocht.

Oke, heb hem besteld ;c Ben benieuwd wanneer de tweede levering komt, wil zo snel mogelijk spelen :<

Link naar opmerking
Deel via andere websites