Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Arrow

TheBryanDutch

Aanbevolen berichten

[spoiler=E21]Laurel die in één aflevering bijna wordt neergestoken door een straatjunkey en vervolgens wel iemand van de LoA 'verslaat'. Eerst had Oliver het nog tegen ieder lid van LoA moeilijk maar sinds die mid-season break sloeg hij ze ook allemaal met gemak neer. En nu kan zelfs Laurel het dus.

[spoiler=S03E22]Dit is heel gaar ja. Viel me ook al op en na afgelopen episode al helemaal :D Houdt ze opeens een legioen aan mensen van de LoA van zich af, uhu. Verder vond ik afgelopen episode wel goed. Jammer alleen van The Atom en hoe die dat vliegtuig neerhaalt. Volgende week season finale toch? Ziek veel zin in hoor :<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 312
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

[spoiler=S03E22]Best een prima aflevering weer. Laurel als Canary blijft een beetje gaar. Die canary cry is om te huilen en ze kan ook ineens vechten als een malle. Maargoed, ik probeer me er niet al te veel aan te storen. Dat einde doet natuurlijk weer vermoeden dat iedereen dood gaat. Maar ik verwacht dat Oliver of iemand anders die hem helpt even dat buisje verwisseld heeft voor een slaapmiddeltje of iets dergelijks. Ze gaan echt niet die halve cast uit roeien, daar geloof ik niets van. Ben wel echt heel benieuwd naar het einde, met name ook vanwege de naam van de aflevering.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=Finale]Zin in zeg. Gaan natuurlijk niet allemaal dood Michael. Is wel season finale, dus denk dat er wel weer iets schokkends gaat gebeuren. Personage dood of dat hele Nanda Parbat plat ofzo. Wel kut dat je dan weer een paar maanden geen episodes hebt, kan je weer op zoek naar een andere serie. Gelukkig nog een seizoen hierna :<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=Season Finale]Meh, vond hem niet heel geweldig. Dat Oliver, Ra's ging verslaan stond al vast natuurlijk, maar dat nu Malcolm de nieuwe Ra's is had ik niet verwacht. Wel beter dat Ray dood is, werd moe van dat domme pak van hem. En Nyssa weer :love: Mooie vrouw is dat zeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=Season Finale]Meh, vond hem niet heel geweldig. Dat Oliver, Ra's ging verslaan stond al vast natuurlijk, maar dat nu Malcolm de nieuwe Ra's is had ik niet verwacht. Wel beter dat Ray dood is, werd moe van dat domme pak van hem. En Nyssa weer :love: Mooie vrouw is dat zeg.

[spoiler=Season Finale]Was inderdaad een vrije makke season finale ja. Dat Oliver Ra's ging verslaan was natuurlijk erg voor de hand liggend ja. Dat Malcolm de nieuwe Ra's zou worden niet. Overigens ben ik er niet zo zeker van de Ray echt dood is. Volgens mij waren er namelijk plannen voor een standalone serie over A.T.O.M. Dus ik denk dat Ray dit op miraculeuze manier nog overleefd. Ik vraag me alleen wel echt heel erg af hoe ze nu in seizoen vier verder gaan. Verdwijnen Oliver en Felicity nu uit de serie, of komen ze in seizoen 4 gewoon weer terug, omdat er weer een bepaalde dreiging is. Wel gingen er geruchten dat Diggle ook een pakkie zou krijgen, maar dan als Green Latern ofzo. Zoiets las ik eens. Ik hoop eigenlijk wel dat we zowel Oliver als Felicity gewoon weer terug zien in seizoen 4.

Wat vinden we trouwens van Thea als Speedy/Arsenal/Red Arrow? Ik vind het eigenlijk wel jammer dat Roy weg is. Had dan liever gezien dat Thea een eigen pakje gekregen had.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=Season Finale]Was inderdaad een vrije makke season finale ja. Dat Oliver Ra's ging verslaan was natuurlijk erg voor de hand liggend ja. Dat Malcolm de nieuwe Ra's zou worden niet. Overigens ben ik er niet zo zeker van de Ray echt dood is. Volgens mij waren er namelijk plannen voor een standalone serie over A.T.O.M. Dus ik denk dat Ray dit op miraculeuze manier nog overleefd. Ik vraag me alleen wel echt heel erg af hoe ze nu in seizoen vier verder gaan. Verdwijnen Oliver en Felicity nu uit de serie, of komen ze in seizoen 4 gewoon weer terug, omdat er weer een bepaalde dreiging is. Wel gingen er geruchten dat Diggle ook een pakkie zou krijgen, maar dan als Green Latern ofzo. Zoiets las ik eens. Ik hoop eigenlijk wel dat we zowel Oliver als Felicity gewoon weer terug zien in seizoen 4.

Wat vinden we trouwens van Thea als Speedy/Arsenal/Red Arrow? Ik vind het eigenlijk wel jammer dat Roy weg is. Had dan liever gezien dat Thea een eigen pakje gekregen had.

[spoiler=-]Dat van Ray zou wel jammer zijn, maar beter houden ze hem zo lang/veel mogelijk weg uit deze serie. En Oliver kan niet verdwijnen uit de serie, is de main character hè. Vind Diggle wel een baas trouwens, jammer dat die niet wat meer actiemomentjes heeft. Thea als Speedy vind ik wel wat overdreven, maar niet heel storend ofzo. En Roy was ook wel een baasje ja. Eeuwig zonde dat ze die Laurel als Canary gedaan hebben, hadden ze beter Roy kunnen behouden of alleen Speedy erbij.

Oja. Vraag me ook echt af wat ze met Nyssa gaan doen trouwens. Hoop dat ze er nog lang in blijft. Daarnaast zijn die flashbacks ook wel een beetje teneinde? Stapt nu al op een boot naar Amerika. Waarschijnlijk dat die boot gekaapt wordt dan ofzo, anders kunnen ze er niet veel meer mee doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=E23]Karige seizoensfinale. Oliver komt sowieso wel terug, anders is de serie voorbij. Hopelijk blijft Ray ver weg inderdaad, al hoeft hij niet per sé dood. Volgende seizoen zal wel weer een gevecht tegen Malcolm worden, wellicht nadat hij mot krijgt met die andere vent die deze aflevering werd geïntroduceerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=E23]Wat een kutfinale, met als dieptepunt dat ze de Flash er nog ff bijhalen omdat de makers gewoon niks meer kunnen verzinnen ;e

Dood van Ra's was ook zo slecht...

En dan Felicity die in dat pak van Ray even Oliver redt ;e

Het enige leuke is dat Malcolm nu Ra's wordt.

Overigens heb ik totaal geen zin in seizoen 4, dit had het einde moeten zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=E23]Oja, Felicity in dat pak :-D Sloeg ook nergens op inderdaad. En denk verder ongeveer hetzelfde als FC-Breda.

[spoiler=E23]Ik moest zo hard lachen hè bij dat stukje van Felicity. Gewoon omdat het er echt niet uit zag :r. Ze moeten met het verhaal inderdaad wel weer echt een interessante kant op gaan. Overall was dit derde seizoen toch een beetje te veel van het goede allemaal. Bepaalde dingen lagen er allemaal vrij dik bovenop en op de een of andere manier was het nooit écht spannend ofzo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=-]Dat van Ray zou wel jammer zijn, maar beter houden ze hem zo lang/veel mogelijk weg uit deze serie. En Oliver kan niet verdwijnen uit de serie, is de main character hè. Vind Diggle wel een baas trouwens, jammer dat die niet wat meer actiemomentjes heeft. Thea als Speedy vind ik wel wat overdreven, maar niet heel storend ofzo. En Roy was ook wel een baasje ja. Eeuwig zonde dat ze die Laurel als Canary gedaan hebben, hadden ze beter Roy kunnen behouden of alleen Speedy erbij.

Oja. Vraag me ook echt af wat ze met Nyssa gaan doen trouwens. Hoop dat ze er nog lang in blijft. Daarnaast zijn die flashbacks ook wel een beetje teneinde? Stapt nu al op een boot naar Amerika. Waarschijnlijk dat die boot gekaapt wordt dan ofzo, anders kunnen ze er niet veel meer mee doen.

[spoiler=Finale/volgend seizoen]Ik denk het niet hoor. Er moet in principe nog een deel komen over hoe hij aan die Russische tattoos komt en hoe hij bij die Russische bende is gekomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=Volgend seizoen]Ik las van de week een nieuwsbericht over de serie, waarin ze ingingen op een tweet van Stephen Amell. In een interview verklaarde hij vervolgens dit;

“Arrow is done. No more Arrow suit. I’ve worn it for the last time.“

Dit houdt dus in dat we de Arrow Suit in zijn huidige vorm niet meer te zien zullen krijgen. Amell heeft wel gewoon al getekend voor seizoen 4, dus hem zien we gewoon terug. De geruchten gaan nu dat ze nu meer de kant op gaan van het personage uit de strips, The Green Arrow. Wellicht dat zijn outfit dus wat aangepast zal worden.

Vandaag kwam zag ik ook nog onderstaande quote over season 4.

“[season 4] will take a lighter tone. That’s pretty much the only thing I say without spoiling it. We’ve been working for about a month now in the writer’s room, talking about season 4, and I think that one thing we all collectively understood was season 3 beginning with Sara’s death, because it’s the death of a major character in the show, it set the tone for the remainder of the season. And I’m not the least bit apologetic for that tone. I happen to like dark and I like the fact that Arrow is a pretty dark show particularly for a network show. That said, every year you want to mix things up and there was sort of a collective desire on all our parts to try to inject a little bit more lightness into the show, a little but more humor. It’s not going to radically change. The show’s still going to be the show but in terms of tone, we’re coming off a very, very hard season for all of our character. We wanted to try to mix it up a little bit.”

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=5583]Alessandro[/MENTION]; [MENTION=19413]JanVertonghen'[/MENTION]; [MENTION=20819]Dysproz[/MENTION];

Iemand van jullie al de trailer van Legends of Tomorrow gezien? Komt in 2016 uit en is een serie waarin meerdere characters uit Arrow en The Flash samen komen. Daar gaat het echter niet om, die trailer bevat namelijk hele interessante info over twee characters uit Arrow.

[spoiler=Legends of Tomorrow spoiler]Sara [Caity Lotz] is helemaal niet dood :O. Ook in die Lazarus Pit geweest en is nu Whity Canary :<. En Ray a.k.a. ATOM leeft dus ook sowieso nog. Hij kan dus nu alleen super klein worden. Al verwacht ik dat alleen de mensen die The Flash kunnen waarderen deze serie vet gaan vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=5583]Alessandro[/MENTION]; [MENTION=19413]JanVertonghen'[/MENTION]; [MENTION=20819]Dysproz[/MENTION];

Iemand van jullie al de trailer van Legends of Tomorrow gezien? Komt in 2016 uit en is een serie waarin meerdere characters uit Arrow en The Flash samen komen. Daar gaat het echter niet om, die trailer bevat namelijk hele interessante info over twee characters uit Arrow.

[spoiler=Legends of Tomorrow spoiler]Sara [Caity Lotz] is helemaal niet dood :O. Ook in die Lazarus Pit geweest en is nu Whity Canary :<. En Ray a.k.a. ATOM leeft dus ook sowieso nog. Hij kan dus nu alleen super klein worden. Al verwacht ik dat alleen de mensen die The Flash kunnen waarderen deze serie vet gaan vinden.

Heb die trailer gezien ja. [spoiler=.]maar is gewoon een andere serie dus ik denk niet dat Sara nog leeft in Arrow. Ray weet ik niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=S04E01]Het is toch de bedoeling dat we nog niet weten over wie het gaat?;c Al lijkt het me Felicity. Of heb ik iets gemist.

[spoiler=S04E01]Lijkt me inderdaad dat dat de bedoeling is ja ;c. Eigenlijk geen idee wie het is, kan eigenlijk iedereen wel zijn. Al is de meest logische gedachte natuurlijk Felicity. Maar Thea of Laurel zou bijvoorbeeld ook goed kunnen. Ander opvallend stukje in deze aflevering vond ik de (gedwongen) samenwerking van Captain Lance en Damien Darkh.

Link naar opmerking
Deel via andere websites