Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Arrow

TheBryanDutch

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 312
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Mwah, vond aflevering 7 dan weer niet zo sterk. Vermakelijk wel, maar verhaaltechnisch niet zo.

[spoiler=S03E07]Vond dat hele cupido achtige wijf maar niets. Voegde echt helemaal niets toe.

Dat relatie gelul van Oliver mag ook wel eens kappen. Felicity papt lekker voorspelbaar aan met badguy in spé, Ray Palmer. Geheel toevallig (;e) betrapt Oliver ze op het moment dat hij zijn gevoelens wil uiten, pff. Moet het nou echt allemaal zo ingewikkeld? Iedere superheld heeft zowat een chick.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=S03E08]Leuke aflevering weer. Wel een beetje verwarrend eerst door die crossover naar The Flash, daar ben ik nog niet mee begonnen. Opzich wel tof dat The Flash zich af en toe in Arrow gaat vertonen en andersom.

Nu wachten tot er een subtitle file voor E09 is, want die cliffhanger schijnt goed te zijn gezien de reacties hier :<.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waaaaaat?! Dit is echt hele schokkende mid-season finale..

[spoiler=S03E09]Het is eigenlijk niet voor te stellen dat Oliver echt dood is. De hele serie draait om hem, hij is The Arrow en niemand anders. En daarbij is sowieso het hele verhaal voor zijn terugkomst naar Starling nog niet afgerond.

De scriptschrijvers moeten echter wel heel erg hun best gaan doen om de terugkeer van Oliver nog enigszins realistisch te maken. Ik hoop in ieder geval wel dat hij weer terug komt.. Damn wat een ziek einde zeg! Lees zojuist ergens dat het toch wel echt een reële optie is dat Oliver echt dood is, in ieder geval voorlopig. En dat de serie dan min of meer overgenomen gaat worden door A.T.O.M. (Ray) of Canary (Laurel?)

EDIT; Zie spoiler

bewerkt door Michaelinho*
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=Spoiler]Als dat gebeurt dan kijk ik niet meer. Denk echter dat ie wel gewoon terugkomt hoor. Hoop ook niet dat ze de komende afleveringen veel aandacht gaan besteden aan die Ray en/of Laurel, totaal geen zin in. Ook in die Thea weinig zin. Hoop dat ze iets goeds bedacht hebben om Oliver gelijk terug te laten komen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=Spoiler]Ik verwacht eigenlijk dat Oliver of een deal heeft gesloten met de LOA en nu dat iedereen denkt dat hij dood is hij ongezien Merlyn uit de weg kan ruimen of dat Oliver zichzelf geïnjecteerd heeft met Mirakura waar hij toevallig nog wat van had liggen waardoor hij vanzelf wel weer op zal staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=Mid-season finale]1) Wat ik verwacht is dat ofwel Maseo of Merlyn Oliver gaat redden, dit door hem in de Lazarus Pit te plaatsen. (Lazarus Pit houdt Ra's al Ghul jong en sterk)

2) OF Bruce Wayne redt Oliver. Als ik het me goed herinner, was hij een lid van de League of Shadows (organisatie van Ra's al Ghul). + [spoiler=SPOILER UIT THE FLASH]In één van de future kranten zie je dat er een merger is ontstaan tussen Wayne Tech en Queen Inc.

Vandaar m'n 2e optie van Bruce Wayne.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thx, maar kan toch ook op een andere manier. Nu moet je de tekst selecteren terwijl je er vgm ook gewoon met je muis op kan staan en dan wordt de tekst zichtbaar.

Edit: [ tekst ] [ /tekst ] dus

De [tekst]lazarus pit is dus blijkbaar een soort badje met water die bepaalde krachten heeft. Het kan wonden genezen en waarschijnlijk ook mensen jonger houden (omdat Ra's Al Guhl zei dat hij al 67 jaar niet meer uitgedaagd was en er nog niet zo heel oud uit ziet.) Op internet werd de lazarus pit meteen naar voren gebracht als het gene waardoor Oliver niet zou sterven. Maar dat is nu dus ontkracht door hem zelf.[/tekst]

bewerkt door Dysproz
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thx, maar kan toch ook op een andere manier. Nu moet je de tekst selecteren terwijl je er vgm ook gewoon met je muis op kan staan en dan wordt de tekst zichtbaar.

Edit: [ tekst ] [ /tekst ] dus

De [tekst]lazarus pit is dus blijkbaar een soort badje met water die bepaalde krachten heeft. Het kan wonden genezen en waarschijnlijk ook mensen jonger houden (omdat Ra's Al Guhl zei dat hij al 67 jaar niet meer uitgedaagd was en er nog niet zo heel oud uit ziet.) Op internet werd de lazarus pit meteen naar voren gebracht als het gene waardoor Oliver niet zou sterven. Maar dat is nu dus ontkracht door hem zelf.[/tekst]

Opvallend wel dus.

[spoiler=spoiler]Gezien de verwondingen die Oliver op liep zie ik (bijna) geen andere realistische (verhaal technische) overlevingskansen dan :cab:. Het enige wat ik dan nog zou kunnen bedenken is die Mirakuru. Hoe moet je zo'n zwaard door je hele lichaam heen anders overleven. In real life zouden er sowieso meerdere vitale organen gesneuveld zijn. Nu is dit een serie en zullen ze vast iets verzinnen, maar hoop alleen wel dat het enigszins realistisch is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gaat nu rond dat [tekst] The Flash terug in de tijd kan rennen oid, en hem zo gaat redden.[/tekst] Maar dat hoop ik niet. Vind die gast sws al niet echt veel toevoegen.

[MENTION=9512]Michaelinho*[/MENTION]

The Flash is tof man! Minstens zo goede serie als Arrow wat mij betreft. Het gerucht wat je beschrijft is echter wel vrij gaar ja ;c.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hoop dat je geen gelijk hebt. Heb niet zoveel met al dat onrealistische gedoe, vond daarom seizoen 2 met de Mirakura ook al een stuk minder. Eigenlijk waren de eerste afleveringen (en eigenlijk het seizoen in zijn geheel) nog het leukste; gewoon iemand die 5 jaar op een eiland had gezeten en daar de vaardigheden had ontwikkeld om schurken op te pakken. The Flash is daarom bijvoorbeeld ook niets voor mij; geraakt worden door de bliksem en dan ineens zo snel kunnen rennen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites