JanVertonghen Geplaatst 26 december 2013 Share Geplaatst 26 december 2013 [spoiler=...]O zo. Komt in 2016 pas lees ik? Gelukkig maar, in deze serie mag en moet er maar 1 'held' zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Johannes. Geplaatst 15 januari 2014 Share Geplaatst 15 januari 2014 Vandaag is het weer zover! S02E10 vanavond te downloaden dacht ik zo. Trailertje: http://www.youtube.com/watch?v=bTw38x7avxc Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 16 januari 2014 Share Geplaatst 16 januari 2014 Leuke aflevering weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 16 januari 2014 Share Geplaatst 16 januari 2014 Leuke aflevering weer. Zeker, echt een heerlijke serie dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Johannes. Geplaatst 23 januari 2014 Share Geplaatst 23 januari 2014 Kan iemand de NL subs van S02E10enE11 vinden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 30 januari 2014 Share Geplaatst 30 januari 2014 :< Lekkere aflevering zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 31 januari 2014 Share Geplaatst 31 januari 2014 Was zondag toch weer een bijzondere wending. Vooralsnog netjes elke week afgewacht, maar neig toch steeds meer om even de rest te downloaden : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 9 februari 2014 Share Geplaatst 9 februari 2014 Wat een serie zeg :< Ook afgelopen woensdag weer een heerlijke aflevering. [spoiler=Let op! Spoilers.]Ben wel echt benieuwd hoe snel Oliver te weten komt dat Slade achter hem aan zit. Ook hoe dat zit met die vrouw die die neger uit de gevangenis ging halen, volgens mij om een squad te gaan maken toch? Denk zelf dat Oliver ook een squadje maakt met Sara, Roy en Diggle. Goh zin in de komende afleveringen zeg _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 10 februari 2014 Share Geplaatst 10 februari 2014 (bewerkt) [spoiler=spoiler]Bijna op schema met Arrow, nog paar afleveringen. Ik vind het wel echt jammer, hoe verder ik kom, hoe meer onzin ik zie. Sara die terugkomt, Slade die zogenaamd nog leeft. Dan heb je eindelijk Deadshot voor je neus, vermoord je hem niet. Verder ook nog dat Mirakuru, tot nu toe alles vrij realistisch, krijg je nu deze neppe shit. Dat Malcom nog leeft, de zoveelste al, ok vrij grote shock dat hij er nog is maar hij brengt geen enkele toevoeging meer. Ze moeten er nu wel een eind aan breien met en season finale. Gewoon tegen Laurel zeggen dat hij de vrijbuiter is en done. Wat een serie zeg :< Ook afgelopen woensdag weer een heerlijke aflevering. [spoiler=Let op! Spoilers.]Ben wel echt benieuwd hoe snel Oliver te weten komt dat Slade achter hem aan zit. Ook hoe dat zit met die vrouw die die neger uit de gevangenis ging halen, volgens mij om een squad te gaan maken toch? Denk zelf dat Oliver ook een squadje maakt met Sara, Roy en Diggle. Goh zin in de komende afleveringen zeg _O_ [spoiler=spoiler]Klopt toch niet. Te veel verschillende personages die erbij komen. Het zou pas echt vet zijn als hij alleen werkte, of als alleen Diggle erbij was. Felicity erbij heeft toch niet zo veel toevoeging behalve dat research. Diggle zou dat ook kunnen. Ze doen ook zelden missies met zn drieën heb ik gemerkt. 10 februari 2014 bewerkt door Sanel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 20 februari 2014 Share Geplaatst 20 februari 2014 Arrow Ik heb gisteravond/nacht seizoen 2 afgekeken. Wel paar "euh, ok" momentjes. Het zou af en toe alleen wel iets sneller mogen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 28 februari 2014 Share Geplaatst 28 februari 2014 kutserie geworden dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 28 februari 2014 Share Geplaatst 28 februari 2014 kutserie geworden dit. Serieus? Vind het nog steeds een heerlijke serie hoor. Laatste aflevering ook gewoon weer goed. Cliffhangers blijven geweldig :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 28 februari 2014 Share Geplaatst 28 februari 2014 (bewerkt) [spoiler=S02E14]Sara is zo ziek lekker in deze aflevering :< holy shit dat einde :-D:-D:-D:-D wtfffffffffff 28 februari 2014 bewerkt door Sanel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 28 februari 2014 Share Geplaatst 28 februari 2014 Eensch [MENTION=3816]Sanel[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 28 februari 2014 Share Geplaatst 28 februari 2014 Heerlijke aflevering weer. Vind het juist fijn dat de vaart er in blijft, geen zin in 4 afleveringen achter elkaar waarin mensen alleen maar ruzie hebben. En de cliffhanger is iedere week weer :<. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 2 maart 2014 Share Geplaatst 2 maart 2014 De eerste twee afleveringen van seizoen 1 gezien, maar het kan mij voorlopig niet boeien. Gaat nog traag vooruit en ik vind het best saai. Maar het beste moet nog komen, neem ik aan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 4 maart 2014 Share Geplaatst 4 maart 2014 Als je de eerste twee afleveringen al niets vindt dan vraag ik me af of je het überhaupt iets gaat vinden. Het verhaal wordt natuurlijk wel gedurende de serie steeds sterker. Ik was na het eerste kwartier van aflevering 1 al verkocht :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 6 maart 2014 Share Geplaatst 6 maart 2014 (bewerkt) Heerlijke aflevering weer. Vind het juist fijn dat de vaart er in blijft, geen zin in 4 afleveringen achter elkaar waarin mensen alleen maar ruzie hebben. En de cliffhanger is iedere week weer :<. Cliffhangers echt enorm ziek ja :< Zit nu live te kijken. Zieke episode weer hoor. Ongelooflijk. Één van de betere afleveringen. Edit: Jongens, jongens, jongens. Wát een episode zeg. Wát een episode. Ongekend. 6 maart 2014 bewerkt door JanVertonghen' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 6 maart 2014 Share Geplaatst 6 maart 2014 Arrow Beste aflevering OOIT!!!! _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 19 maart 2014 Share Geplaatst 19 maart 2014 (bewerkt) Nieuwe aflevering word weer ziek. Ze gaan een squad pakken, en die tering hond van Deadshot gaat wrs ook dood, en volgens mij is Malcolm binnenkort ook aan de beurt :D 19 maart 2014 bewerkt door Sanel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 19 maart 2014 Share Geplaatst 19 maart 2014 Ze gaan een squad pakken, en die tering hond van Deadshot gaat wrs ook dood? (d) Kan nog altijd niet geloven dat je die shit ook bent gaan kijken puur omdat je klasgenootjes het kijken en je kan meepraten. Maar goed, waarschijnlijk zal het ook een epic serie zijn? Dunno. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 19 maart 2014 Share Geplaatst 19 maart 2014 Niet spoileren Seba. :cab: ach, trouwens, dat Deadshot nog leeft weet iedereen hier wel denk ik. Niet zo heel belangrijk ook. En nee, is echt een epic serie. Ben gaan kijken omdat veel anderen het keken, dus was wel benieuwd. Maar hij is wel echt epic. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antwerp1 Geplaatst 21 maart 2014 Share Geplaatst 21 maart 2014 Slade overdrijft toch wel een beetje. Zo close was die echt niet met Shado dat die daarvoor Queen en heel z'n familie moet vermoorden.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 21 maart 2014 Share Geplaatst 21 maart 2014 Arrow Slade overdrijft toch wel een beetje. Zo close was die echt niet met Shado dat die daarvoor Queen en heel z'n familie moet vermoorden.... In principe wel, maar is het gewoon zwak neergezet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 22 maart 2014 Share Geplaatst 22 maart 2014 Mwa, hij heeft ook een pijl door zijn oog gekregen dus ergens snap ik 't wel. Dit seizoen heeft 21 afleveringen, wat dus betekent dat we er nog 5 kunnen zien. Ik denk dat je al een beetje kan invullen wat er gaat gebeuren. Het gevecht tegen Slade zal nog wel even aan de gang zijn, waarbij hem vermoord samen met Sara. Ik kan me niet voorstellen dat de anderen er nog bij zullen komen, want dit is een gevecht tussen hem zelf, en misschien Sara. Aangezien hij het niet alleen aan kan. Misschien klinkt het gek, maar ik ben totaal niet benieuwd naar het verhaal omtrent Slade. Ik ben juist benieuwd wat er met Malcolm gaat gebeuren. Gaat 'ie m vermoorden? Komt hij terug? In S1 dacht ik altijd dat hij zijn eigen moeder zou vermoorden, en volgens mij zat ik daar niet heel ver naast. Ik denk dat er nog iets daarmee gaat gebeuren, want het komt allemaal door deze twee dat hij nu in de problemen zit. Het zou al helemaal climax zijn als Malcolm en Slade gaan samenwerken. En ik wilde altijd dat Laurel en Oliver bij elkaar kwamen :cab: volgens mij kunnen we dit nu ook wel vergeten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten