Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Arrow

TheBryanDutch

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 312
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Wat een serie zeg :< Ook afgelopen woensdag weer een heerlijke aflevering.

[spoiler=Let op! Spoilers.]Ben wel echt benieuwd hoe snel Oliver te weten komt dat Slade achter hem aan zit. Ook hoe dat zit met die vrouw die die neger uit de gevangenis ging halen, volgens mij om een squad te gaan maken toch? Denk zelf dat Oliver ook een squadje maakt met Sara, Roy en Diggle. Goh zin in de komende afleveringen zeg _O_

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=spoiler]Bijna op schema met Arrow, nog paar afleveringen. Ik vind het wel echt jammer, hoe verder ik kom, hoe meer onzin ik zie. Sara die terugkomt, Slade die zogenaamd nog leeft. Dan heb je eindelijk Deadshot voor je neus, vermoord je hem niet. Verder ook nog dat Mirakuru, tot nu toe alles vrij realistisch, krijg je nu deze neppe shit. Dat Malcom nog leeft, de zoveelste al, ok vrij grote shock dat hij er nog is maar hij brengt geen enkele toevoeging meer. Ze moeten er nu wel een eind aan breien met en season finale. Gewoon tegen Laurel zeggen dat hij de vrijbuiter is en done.

Wat een serie zeg :< Ook afgelopen woensdag weer een heerlijke aflevering.

[spoiler=Let op! Spoilers.]Ben wel echt benieuwd hoe snel Oliver te weten komt dat Slade achter hem aan zit. Ook hoe dat zit met die vrouw die die neger uit de gevangenis ging halen, volgens mij om een squad te gaan maken toch? Denk zelf dat Oliver ook een squadje maakt met Sara, Roy en Diggle. Goh zin in de komende afleveringen zeg _O_

[spoiler=spoiler]Klopt toch niet. Te veel verschillende personages die erbij komen. Het zou pas echt vet zijn als hij alleen werkte, of als alleen Diggle erbij was. Felicity erbij heeft toch niet zo veel toevoeging behalve dat research. Diggle zou dat ook kunnen. Ze doen ook zelden missies met zn drieën heb ik gemerkt.

bewerkt door Sanel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heerlijke aflevering weer. Vind het juist fijn dat de vaart er in blijft, geen zin in 4 afleveringen achter elkaar waarin mensen alleen maar ruzie hebben. En de cliffhanger is iedere week weer :<.

Cliffhangers echt enorm ziek ja :<

Zit nu live te kijken. Zieke episode weer hoor. Ongelooflijk. Één van de betere afleveringen.

Edit: Jongens, jongens, jongens. Wát een episode zeg. Wát een episode. Ongekend.

bewerkt door JanVertonghen'
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze gaan een squad pakken, en die tering hond van Deadshot gaat wrs ook dood? (d)

Kan nog altijd niet geloven dat je die shit ook bent gaan kijken puur omdat je klasgenootjes het kijken en je kan meepraten. Maar goed, waarschijnlijk zal het ook een epic serie zijn? Dunno.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mwa, hij heeft ook een pijl door zijn oog gekregen dus ergens snap ik 't wel.

Dit seizoen heeft 21 afleveringen, wat dus betekent dat we er nog 5 kunnen zien. Ik denk dat je al een beetje kan invullen wat er gaat gebeuren. Het gevecht tegen Slade zal nog wel even aan de gang zijn, waarbij hem vermoord samen met Sara. Ik kan me niet voorstellen dat de anderen er nog bij zullen komen, want dit is een gevecht tussen hem zelf, en misschien Sara. Aangezien hij het niet alleen aan kan.

Misschien klinkt het gek, maar ik ben totaal niet benieuwd naar het verhaal omtrent Slade. Ik ben juist benieuwd wat er met Malcolm gaat gebeuren. Gaat 'ie m vermoorden? Komt hij terug? In S1 dacht ik altijd dat hij zijn eigen moeder zou vermoorden, en volgens mij zat ik daar niet heel ver naast. Ik denk dat er nog iets daarmee gaat gebeuren, want het komt allemaal door deze twee dat hij nu in de problemen zit. Het zou al helemaal climax zijn als Malcolm en Slade gaan samenwerken.

En ik wilde altijd dat Laurel en Oliver bij elkaar kwamen :cab: volgens mij kunnen we dit nu ook wel vergeten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites