Juca Geplaatst 20 februari 2013 Share Geplaatst 20 februari 2013 Eerste 14 afleveringen gezien, wanneer komt aflevering 15/seizoen 2? [MENTION=16229]Juca[/MENTION]; Komt morgennacht op tv. Dus die ochtend erna wel te downloaden;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 21 februari 2013 Share Geplaatst 21 februari 2013 Prima einde, pff weer weekje wachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 4 maart 2013 Share Geplaatst 4 maart 2013 Laatste epi was zeer nice :< Vet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 6 maart 2013 Share Geplaatst 6 maart 2013 Zeker. Alleen een beetje jammer dat [tekst]de moeder van Sarah opeens langs kwam op te vertellen dat ze toch nog leefde..... [/tekst] Ik ben wel heel erg benieuwd naar het verhaal op het eiland. Zeker ook omdat Cruxis van Spartacus daar in voor komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 7 maart 2013 Share Geplaatst 7 maart 2013 Vandaag geen nieuwe aflevering te vinden? ;( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 7 maart 2013 Share Geplaatst 7 maart 2013 20 maart komt de volgende pas. Heerlijke serie._O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 8 maart 2013 Share Geplaatst 8 maart 2013 Heb dit ook weer opgepakt. Zo rond aflevering 9 vond ik het niet meer zo interessant, maar heb de afgelopen dagen de rest gekeken en ben blij verrast. Veel meer aandacht voor de backstory van Queen op het eiland, toch wel het boeiendste aspect van de serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 26 maart 2013 Share Geplaatst 26 maart 2013 Benieuwd wat er met de verklaring van Helena (:@) gaat gebeuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 28 maart 2013 Share Geplaatst 28 maart 2013 Leuke aflevering, volgende week gaat het los denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 29 april 2013 Share Geplaatst 29 april 2013 Verdomme ik wil de nieuwe aflevering zien.:@ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 30 april 2013 Share Geplaatst 30 april 2013 Inderdaad. Irritant dat het zolang duurt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 2 mei 2013 Share Geplaatst 2 mei 2013 Spannend hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 2 mei 2013 Share Geplaatst 2 mei 2013 Prima aflevering inderdaad. Benieuwd hoe het verder gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
klundertje Geplaatst 3 mei 2013 Share Geplaatst 3 mei 2013 Mooie aflevering weer. [spoiler=voor spoiler]Ik ben vooral benieuwd hoe hij de shit met zijn moeder gaat aanpakken. Ook het "liefdesdrama" er doorheen is wel een beetje interessant. Alleen is de actie natuurlijk veel l Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 Wordt nog wat woensdag.: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 16 mei 2013 Share Geplaatst 16 mei 2013 Heerlijke finale _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 16 mei 2013 Share Geplaatst 16 mei 2013 Wow _O_ Wow_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 16 mei 2013 Share Geplaatst 16 mei 2013 Pfff. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 16 mei 2013 Share Geplaatst 16 mei 2013 Mmm, interesting. ;c Ik wil vooral weten hoe het nu verder gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 17 mei 2013 Share Geplaatst 17 mei 2013 Heerlijk ja.:< Jammer dat we nu lang moeten wachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
klundertje Geplaatst 17 mei 2013 Share Geplaatst 17 mei 2013 Dit haat ik dus zo aan een serie volgen. Echt een tof einde en dan mag je zoooo lang gaan wachten. Ik vind de serie wel, hoe verder hij komt echt beter worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 17 mei 2013 Share Geplaatst 17 mei 2013 Hmm, wat er gebeurd is de laatste aflevering had ik niet verwacht. Er gaan nog leuke dingen gebeuren denk ik voor de mensen die de comic een beetje kennen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frank. Geplaatst 7 juli 2013 Share Geplaatst 7 juli 2013 Zojuist laatste aflevering gezien op Veronica, damn wat een slot_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 3 oktober 2013 Share Geplaatst 3 oktober 2013 (bewerkt) Woensdag eerste aflevering van het tweede seizoen.:dance: Azg5PinU2ao 9fKk5y9BmSM 3 oktober 2013 bewerkt door FC-Breda Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PrinsPils Geplaatst 3 oktober 2013 Share Geplaatst 3 oktober 2013 Zin in! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten