MisterX Geplaatst 25 maart 2014 Share Geplaatst 25 maart 2014 Hadden we toch gedaan? Eerst 's avonds en daarna vrijdagmiddag. We kwamen telkens één man tekort. Bij mijn weten is alleen beweerd dat we 's avonds wel zouden kijken of iedereen er is. Toen jij net weg was, had ik al doorgegeven dat ik 's avonds niet kon, dus dat dat sowieso geen optie was. En daarna heb ik er eigenlijk niets meer van gehoord... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 25 maart 2014 Share Geplaatst 25 maart 2014 Nog een printscreen gemaakt van zijn kamp Bart? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 26 maart 2014 Share Geplaatst 26 maart 2014 Gaan we m vandaag nog afmaken? Kan nu ook tot 2 spelen. Wil vanavond voetbal kijken en daarna slapen dusja. Tussen 4-9 ben ik dus ook wel beschikbaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 26 maart 2014 Share Geplaatst 26 maart 2014 Gaan we m vandaag nog afmaken? Kan nu ook tot 2 spelen. Wil vanavond voetbal kijken en daarna slapen dusja. Tussen 4-9 ben ik dus ook wel beschikbaar Dit gaat over onze pot met Kweekie en PJ? Ik had het er net met PJ over en ben tot de conclusie gekomen dat we waarschijnlijk op z'n vroegst er vrijdagavond pas mee verder kunnen. Vandaag iig niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 27 maart 2014 Share Geplaatst 27 maart 2014 Iemand in voor een game zo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 27 maart 2014 Share Geplaatst 27 maart 2014 Kan nu niet. Maar is dit spel gratis te downloaden in het engels ergens? http://www.squakenet.com zag ik alleen spaanse en italiaanse versie staan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 27 maart 2014 Share Geplaatst 27 maart 2014 Ook gewoon via pirates Gert. Crack is geen probleem omdat je een mod overheen gooit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 27 maart 2014 Share Geplaatst 27 maart 2014 Zo. Super duo Bart en Dans pakt even 2 randommertjes in. Christus wat een pot ook hey. Echt heerlijk gespeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 27 maart 2014 Share Geplaatst 27 maart 2014 Ook gewoon via pirates Gert. Crack is geen probleem omdat je een mod overheen gooit Ja ben niet zo thuis in games downloaden via torrents. Maar zal eens gaan kijken daar. Dank. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 27 maart 2014 Share Geplaatst 27 maart 2014 [MENTION=6154]Kweekie[/MENTION]; [MENTION=3616]PJHoutman[/MENTION]; [MENTION=3850]Acquafresca[/MENTION]; Wanneer gaan we de game van maandag afmaken? Hebben jullie toevallig morgen tijd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 27 maart 2014 Share Geplaatst 27 maart 2014 Ik wil m vandaag wel spelen anders. Kan morgen na 2uur ook denk ik. Maar durf niks te garanderen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 maart 2014 Share Geplaatst 27 maart 2014 Hoe hebben jullie het spel aan de praat gekregen? Als ik het wil runnen is het niet compatible met Windows 8. Heb al compatability mode geprobeerd, administrator mode, maar niets werkt. Iemand een idee? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 27 maart 2014 Share Geplaatst 27 maart 2014 Hoe hebben jullie het spel aan de praat gekregen? Als ik het wil runnen is het niet compatible met Windows 8. Heb al compatability mode geprobeerd, administrator mode, maar niets werkt. Iemand een idee? Daar heeft [MENTION=13248]Hansje[/MENTION]; ook al last van. Althans, hij krijgt de singleplayer wel aan de praat, maar wanneer we gaan starten blijft hij hangen in de multiplayer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 27 maart 2014 Share Geplaatst 27 maart 2014 [MENTION=6154]Kweekie[/MENTION]; [MENTION=3616]PJHoutman[/MENTION]; [MENTION=3850]Acquafresca[/MENTION]; Wanneer gaan we de game van maandag afmaken? Hebben jullie toevallig morgen tijd? Vanavond rond 22.30/23u kan ik wel, en misschien morgen. Zaterdag iig niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 maart 2014 Share Geplaatst 27 maart 2014 Daar heeft @Hansje; ook al last van. Althans, hij krijgt de singleplayer wel aan de praat, maar wanneer we gaan starten blijft hij hangen in de multiplayer. Nou ja, bij mij doet ie het uberhaupt niet. Als ik wil starten krijg ik een zwart scherm met iets van een graphics card melding. Heb al gegoogled, maar die oplossingen werken ook niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 27 maart 2014 Share Geplaatst 27 maart 2014 Hm apart. Gebruik ook w8 maar echt minimaal problemen gehad met installatie. Alles goed gegaan met het cracken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 maart 2014 Share Geplaatst 27 maart 2014 Als je een beetje handig bent zou je het ook in een virtuele machine (VM) kunnen proberen. Run je daarin een versie van windows XP of 7, wat jij wilt, en speel je daarin. Werkt als een tierelier, en een beetje gemiddelde laptop of pc moet één VM met alleen aoe2 daarin gemakkelijk aankunnen. Windows 8 heeft alleen geen officiële ondersteuning met XP-modus meer, dus zal je wel even de .iso image van de piratenbaai moeten binnenhengelen. Ja kan dat wel eens proberen. Zelfs met Forgotten Empires blijft het dezelfde foutmelding: could not initialize graphics card. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 28 maart 2014 Share Geplaatst 28 maart 2014 Vanavond kan ik weer :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 28 maart 2014 Share Geplaatst 28 maart 2014 Vanavond kan ik weer :D Heel goed. Pot om 22:00(na VI) doen sowieso aan mee: [MENTION=7019]Barteh[/MENTION]; [MENTION=6154]Kweekie[/MENTION]; @Ghalit(ja, dikke lul met je Aqua); @Methodz; en dus [MENTION=5870]stevehh[/MENTION]; en ik. Zijn dus al 6 man. Vrij om te joinen om vanavond 22:00, al is een berichie hier net zo gemakkelijk. Kan weleens een manse 4 tegen 4 worden, al vind ik een 3 vs 4 ook best. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 28 maart 2014 Share Geplaatst 28 maart 2014 Huhu. 2v2v2v2 durven jullie natuurlijk niet tegen ik en PJ. Gouden duo _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 28 maart 2014 Share Geplaatst 28 maart 2014 Huhu. 2v2v2v2 durven jullie natuurlijk niet tegen ik en PJ. Gouden duo _O_ Jullie hebben mij en [MENTION=6154]Kweekie[/MENTION]; nog niet liggen hoor. Wanneer ga we trouwens verder met die pot? Ook maar [MENTION=3616]PJHoutman[/MENTION]; zodat hij ook een melding van deze post krijgt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 28 maart 2014 Share Geplaatst 28 maart 2014 Ik weet het niet. Ben morgen de hele dag vrij maar geloof dat Michiel dat niet goed uit kwam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 28 maart 2014 Share Geplaatst 28 maart 2014 Ik weet het niet. Ben morgen de hele dag vrij maar geloof dat Michiel dat niet goed uit kwam. Dat heb ik idd ook langs zien komen. Is bijvoorbeeld vanavond wel een optie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 28 maart 2014 Share Geplaatst 28 maart 2014 Ik ben morgen de hele dag in Amsterdam, dus kan niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 28 maart 2014 Share Geplaatst 28 maart 2014 Huhu. 2v2v2v2 durven jullie natuurlijk niet tegen ik en PJ. Gouden duo _O_ Als dat een indirecte 6 tegen 2 gaat worden, zie ik inderdaad problemen ja. :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten