Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Age of Empires series

Pinolero

Aanbevolen berichten

Hadden we toch gedaan? Eerst 's avonds en daarna vrijdagmiddag. We kwamen telkens één man tekort.

Bij mijn weten is alleen beweerd dat we 's avonds wel zouden kijken of iedereen er is. Toen jij net weg was, had ik al doorgegeven dat ik 's avonds niet kon, dus dat dat sowieso geen optie was. En daarna heb ik er eigenlijk niets meer van gehoord...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaan we m vandaag nog afmaken? Kan nu ook tot 2 spelen. Wil vanavond voetbal kijken en daarna slapen dusja. Tussen 4-9 ben ik dus ook wel beschikbaar

Dit gaat over onze pot met Kweekie en PJ? Ik had het er net met PJ over en ben tot de conclusie gekomen dat we waarschijnlijk op z'n vroegst er vrijdagavond pas mee verder kunnen. Vandaag iig niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe hebben jullie het spel aan de praat gekregen? Als ik het wil runnen is het niet compatible met Windows 8. Heb al compatability mode geprobeerd, administrator mode, maar niets werkt. Iemand een idee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe hebben jullie het spel aan de praat gekregen? Als ik het wil runnen is het niet compatible met Windows 8. Heb al compatability mode geprobeerd, administrator mode, maar niets werkt. Iemand een idee?

Daar heeft [MENTION=13248]Hansje[/MENTION]; ook al last van. Althans, hij krijgt de singleplayer wel aan de praat, maar wanneer we gaan starten blijft hij hangen in de multiplayer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=6154]Kweekie[/MENTION]; [MENTION=3616]PJHoutman[/MENTION]; [MENTION=3850]Acquafresca[/MENTION]; Wanneer gaan we de game van maandag afmaken? Hebben jullie toevallig morgen tijd?

Vanavond rond 22.30/23u kan ik wel, en misschien morgen. Zaterdag iig niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar heeft @Hansje; ook al last van. Althans, hij krijgt de singleplayer wel aan de praat, maar wanneer we gaan starten blijft hij hangen in de multiplayer.

Nou ja, bij mij doet ie het uberhaupt niet. Als ik wil starten krijg ik een zwart scherm met iets van een graphics card melding. Heb al gegoogled, maar die oplossingen werken ook niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je een beetje handig bent zou je het ook in een virtuele machine (VM) kunnen proberen. Run je daarin een versie van windows XP of 7, wat jij wilt, en speel je daarin. Werkt als een tierelier, en een beetje gemiddelde laptop of pc moet één VM met alleen aoe2 daarin gemakkelijk aankunnen. Windows 8 heeft alleen geen officiële ondersteuning met XP-modus meer, dus zal je wel even de .iso image van de piratenbaai moeten binnenhengelen.

Ja kan dat wel eens proberen. Zelfs met Forgotten Empires blijft het dezelfde foutmelding: could not initialize graphics card.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanavond kan ik weer :D

Heel goed.

Pot om 22:00(na VI) doen sowieso aan mee: [MENTION=7019]Barteh[/MENTION]; [MENTION=6154]Kweekie[/MENTION]; @Ghalit(ja, dikke lul met je Aqua); @Methodz; en dus [MENTION=5870]stevehh[/MENTION]; en ik. Zijn dus al 6 man.

Vrij om te joinen om vanavond 22:00, al is een berichie hier net zo gemakkelijk. Kan weleens een manse 4 tegen 4 worden, al vind ik een 3 vs 4 ook best.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Huhu. 2v2v2v2 durven jullie natuurlijk niet tegen ik en PJ. Gouden duo _O_

Jullie hebben mij en [MENTION=6154]Kweekie[/MENTION]; nog niet liggen hoor. Wanneer ga we trouwens verder met die pot?

Ook maar [MENTION=3616]PJHoutman[/MENTION]; zodat hij ook een melding van deze post krijgt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites