Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Age of Empires series

Pinolero

Aanbevolen berichten

Mijn excuses aan [MENTION=2852]RanDMC[/MENTION]; en [MENTION=15959]Sacioli[/MENTION];. Ik had op basis van jullie score eigenlijk verwacht dat jullie het iets beter deden dan daadwerkelijk het geval was. Ik wilde eigenlijk alleen kijken hoe jullie reageerde op een aanval, maar die werd jullie blijkbaar fataal en dat was eigenlijk niet mijn bedoeling. Ik dacht dat ik wel lang genoeg gewacht had om een relatief klein leger te sturen (al heb ik zo het idee dat jullie het niet als relatief klein leger zullen zien, denk ik nu achteraf...), maar blijkbaar was dat leger al te groot/sterk voor jullie... Ik ben bang dat jullie deze pot daardoor waarschijnlijk niet leuk gevonden hebben en mogelijk ook erg weinig geleerd hebben, terwijl het juist de bedoeling was dat jullie wel wat zouden leren van deze pot.

Goh die game tegen Randy, Sacioli en Marc nu pas klaar. :D Was een 3 (Randy, Stijn en Marc) v. 1 (X) v. 1(Ik).

3600 kills, 307k food collected, 400 gebouwen gesloopt. :huhu: Dus ook de pot gewonnen.

Ik schijn op een of andere manier aan iets van 50k gold binnen gehaald te hebben. Ik vraag me af hoe ik daar aan kom. Oke, ik ben wel zo flauw geweest om te gaan traden met de market van Randy, maar die heb ik al heel snel zelf per ongeluk vernietigd door er siege onagers naast te zetten. Niet echt handig... Maar ik moet iets van 35K aan gold gemined hebben...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn excuses aan [MENTION=2852]RanDMC[/MENTION]; en [MENTION=15959]Sacioli[/MENTION];. Ik had op basis van jullie score eigenlijk verwacht dat jullie het iets beter deden dan daadwerkelijk het geval was. Ik wilde eigenlijk alleen kijken hoe jullie reageerde op een aanval, maar die werd jullie blijkbaar fataal en dat was eigenlijk niet mijn bedoeling. Ik dacht dat ik wel lang genoeg gewacht had om een relatief klein leger te sturen (al heb ik zo het idee dat jullie het niet als relatief klein leger zullen zien, denk ik nu achteraf...), maar blijkbaar was dat leger al te groot/sterk voor jullie... Ik ben bang dat jullie deze pot daardoor waarschijnlijk niet leuk gevonden hebben en mogelijk ook erg weinig geleerd hebben, terwijl het juist de bedoeling was dat jullie wel wat zouden leren van deze pot.

Eerste keer dat ik AoE speel (althans, heb III ooit wel een keer aangeraakt maar meer ook niet), dus het was allemaal even alles uitvogelen ;c Als ik zag wat jij en Bart al hadden werd ik daar bang van :cab:

Ik schijn op een of andere manier aan iets van 50k gold binnen gehaald te hebben. Ik vraag me af hoe ik daar aan kom. Oke, ik ben wel zo flauw geweest om te gaan traden met de market van Randy, maar die heb ik al heel snel zelf per ongeluk vernietigd door er siege onagers naast te zetten. Niet echt handig... Maar ik moet iets van 35K aan gold gemined hebben...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vond dat je zelfs al lang had gewacht :mrgy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vond dat je zelfs al lang had gewacht :mrgy:

Dan valt de timing misschien nog wel mee. Alleen de grootte van het leger was dan misschien toch wel te groot.

Eerste keer dat ik AoE speel (althans, heb III ooit wel een keer aangeraakt maar meer ook niet), dus het was allemaal even alles uitvogelen ;c Als ik zag wat jij en Bart al hadden werd ik daar bang van :cab:

Ik wil je anders best wel een keer laten zien hoe ik normaal gesproken een game start en waarom ik het op die manier doe. Daardoor krijg je wat meer inzicht in het spel (dit aanbod geldt trouwens voor een ieder).

Ik moet trouwens zeggen dat je het voor je eerste potje geen eens echt slecht deed. zeker als je alles nog een beetje uit moest zoeken tijdens het spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan valt de timing misschien nog wel mee. Alleen de grootte van het leger was dan misschien toch wel te groot.

Ik wil je anders best wel een keer laten zien hoe ik normaal gesproken een game start en waarom ik het op die manier doe. Daardoor krijg je wat meer inzicht in het spel (dit aanbod geldt trouwens voor een ieder).

Ik moet trouwens zeggen dat je het voor je eerste potje geen eens echt slecht deed. zeker als je alles nog een beetje uit moest zoeken tijdens het spelen.

Had al wat tips enzo opgepakt en een beetje gekeken bij degene die naast me stond. Wellicht dat ik gewoon een keer ga meekijken bij jullie game (is zoiets mogelijk?), pik ik al een stuk meer op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had al wat tips enzo opgepakt en een beetje gekeken bij degene die naast me stond. Wellicht dat ik gewoon een keer ga meekijken bij jullie game (is zoiets mogelijk?), pik ik al een stuk meer op.

We kunnen ook wel is 1 vs 1 doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is mogelijk om met 1 persoon mee te kijken door dezelfde speelkleur te kiezen, bijvoorbeeld allebei rood. Dan kun je gewoon samen spelen. Of de ene speelt en de ander kijkt toe. Maar dan zie je alleen het spel vanuit het perspectief van die ene persoon. Gisteren had ik het over het programma Voobly dat oook gebruikt kan worden ipv gameranger. Daar is de optie van spectator en dan kun je zelfs het beeld van een ieder volgen. Zoiets kan doordat we gameranger gebruiken echter niet.

Zelf zat ik te denken aan een game starten waarbij degene die uitleg willen gewoon dezelfde kleur als mij kiezen en dan een makkelijke AI als tegenstander, dat we daar geen last van hebben. En dan leg ik per stap ingame uit waarom ik daarvoor kies. Zo heb ik zelf ooit van PJ wat uitleg gehad (al heb ik lang niet alles over genomen) en heb ik Steijns al eerder ook al eens wat tips gegeven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe ik ook wel keer mee. Eventueel vanavond?

Dat was n.a.v. mijn aanbod? Vanavond vind ik prima. Vanmiddag waarschijnlijk ook nog wel tijd voor zoiets.

Zolang je niet zo goed bent als X, Bart en Dans doe je maar mee haha.
Haha nee, heb tot nu toe 1x online gespeeld en dat verloren van X. Wel al wat ervaring van vroeger, maar doe eigenlijk liever AoM.

Echt makkelijk won ik nou ook weer niet. Ik merkte dat je het spel goed snapte, maar de ervaring met het spel zelf ontbrak je. Ik maakte toen de fout om te lang te boomen voordat ik aan een leger begon, wat mij bijna fataal werd. Uiteindelijk heb ik het nog wel om kunnen draaien. Heeft Berjan ook een idee van hoe goed Erwin ongeveer is. Dit was trouwens wel een paar maanden geleden, ik heb het idee dat ik ondertussen ook wel beter ben geworden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites