MisterX Geplaatst 19 juni 2014 Share Geplaatst 19 juni 2014 Nee. Dat is AoE II: HD. Feitelijk eigenlijk wel hetzelfde spel, maar gaat niet samen met 'het oude spel'. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 19 juni 2014 Share Geplaatst 19 juni 2014 Misschien dat ik 't binnenkort ook weer eens oppak. Ouderwets hard knallen. Weet niet of er genoeg animo voor is op MU. Kijken of we het nog kunnen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 21 juni 2014 Share Geplaatst 21 juni 2014 [MENTION=3616]PJHoutman[/MENTION]; [MENTION=4607]Berieee.[/MENTION]; [MENTION=7019]Barteh[/MENTION]; [MENTION=3850]Acquafresca[/MENTION]; [MENTION=9138]MisterX[/MENTION]; [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; [MENTION=1645]Magikarp[/MENTION]; [MENTION=3380]Marc.[/MENTION]; [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION]; [MENTION=7942]kjhkevin[/MENTION]; [MENTION=12820]Roprop[/MENTION]; [MENTION=10566]Curly[/MENTION]; [MENTION=33]Pieter[/MENTION]; [MENTION=4387]Starálfur[/MENTION]; [MENTION=14139]steijns[/MENTION]; [MENTION=22575]Meth0dz[/MENTION]; [MENTION=5870]stevehh[/MENTION]; Ik kwam toevallig het NK AoE II tegen. Het start 1 juli en duurt ruim een maand. Lekker slecht gepland met de vakantie. Het is een 2vs2 toernooi, al kun je je volgens mij ook alleen inschrijven. Misschien zijn hier nog wel geïnteresseerden. Vandaar dat ik het even meld. Het toernooi wordt wel gespeeld via voobly en niet via gameranger. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 21 juni 2014 Share Geplaatst 21 juni 2014 Ik heb het al een tijdje niet meer gespeeld. Ook niet zoveel trek aan, maar ik ben wel benieuwd of er nog mensen zijn die MU gaan representeren ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 21 juni 2014 Share Geplaatst 21 juni 2014 [MENTION=3850]Acquafresca[/MENTION]; Teampje vormen? (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 21 juni 2014 Share Geplaatst 21 juni 2014 [MENTION=3850]Acquafresca[/MENTION]; Teampje vormen? (d) Haha ga op 17juli op vakantie en heb nog presentaties en wss de herkansingen daarvan in de periode daarvoor. Wil best doen, maar ik waarschuw je alvast voor de gevaren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 22 juni 2014 Share Geplaatst 22 juni 2014 [MENTION=3616]PJHoutman[/MENTION]; [MENTION=4607]Berieee.[/MENTION]; [MENTION=7019]Barteh[/MENTION]; [MENTION=3850]Acquafresca[/MENTION]; [MENTION=9138]MisterX[/MENTION]; [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; [MENTION=1645]Magikarp[/MENTION]; [MENTION=3380]Marc.[/MENTION]; [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION]; [MENTION=7942]kjhkevin[/MENTION]; [MENTION=12820]Roprop[/MENTION]; [MENTION=10566]Curly[/MENTION]; [MENTION=33]Pieter[/MENTION]; [MENTION=4387]Starálfur[/MENTION]; [MENTION=14139]steijns[/MENTION]; [MENTION=22575]Meth0dz[/MENTION]; [MENTION=5870]stevehh[/MENTION]; Ik kwam toevallig het NK AoE II tegen. Het start 1 juli en duurt ruim een maand. Lekker slecht gepland met de vakantie. Het is een 2vs2 toernooi, al kun je je volgens mij ook alleen inschrijven. Misschien zijn hier nog wel geïnteresseerden. Vandaar dat ik het even meld. Het toernooi wordt wel gespeeld via voobly en niet via gameranger. Hmm.. ben wel erg benieuwd wat het niveau is. Ik heb zelf het echt te lang niet aangeraakt dus zou ik het in anderhalve week weer kapot moeten spelen. ;c Maar sowieso 2 vs 2 met [MENTION=7019]Barteh[/MENTION]; dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 22 juni 2014 Share Geplaatst 22 juni 2014 Als je achter het niveau wilt komen, zou je eigenlijk voobly moeten downloaden en daar enkele potjes moeten spelen. Kun je op basis van de ratings van de tegenstander zelf inschatten hoe goed je ongeveer bent en die vergelijken met de ratings van de andere deelnemers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 22 juni 2014 Share Geplaatst 22 juni 2014 Als je achter het niveau wilt komen, zou je eigenlijk voobly moeten downloaden en daar enkele potjes moeten spelen. Kun je op basis van de ratings van de tegenstander zelf inschatten hoe goed je ongeveer bent en die vergelijken met de ratings van de andere deelnemers. Neem aan dat jij ook mee gaat doen? Misschien kunnen we(Bart en ik) wel oefenen tegen jou met degene die speelt. Niveau wat omhoog te krikken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 22 juni 2014 Share Geplaatst 22 juni 2014 Ik heb eerlijk gezegd nog geen idee. Wanneer de finales gepland zijn, ben ik op vakantie. Ik heb wel het idee dat dat een illusie voor mij is, maar toch. Ik waarschuw je trouwens maar alvast: In een al vroegtijdig stadium barsten de gevechten los. Eigenlijk altijd zijn er wel feudal gevechten. Een enkeling start zelfs in de dark age. Ik denk dat Black forest eigenlijk de enige map is waarbij je de kans krijgt om eerst rustig op te bouwen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 22 juni 2014 Share Geplaatst 22 juni 2014 Ik heb eerlijk gezegd nog geen idee. Wanneer de finales gepland zijn, ben ik op vakantie. Ik heb wel het idee dat dat een illusie voor mij is, maar toch. Ik waarschuw je trouwens maar alvast: In een al vroegtijdig stadium barsten de gevechten los. Eigenlijk altijd zijn er wel feudal gevechten. Een enkeling start zelfs in de dark age. Ik denk dat Black forest eigenlijk de enige map is waarbij je de kans krijgt om eerst rustig op te bouwen. Neem aan dat op het NK niet The Forgotten Empires wordt gespeeld? Zitten maar 4 users op Voobly die dat spelen. ;c Afijn, Bart en ik gaan eens wat oefenen. Wat is je naam op Voobly? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 22 juni 2014 Share Geplaatst 22 juni 2014 The Forgotten Empires mod is daar nogal impopulair, dus zul je niet heel snel terug vinden. De meest gebruikte mods worden trouwens automatisch gedownload via voobly als je zo'n room binnen gaat. Ik heb het idee dat eigenlijk alle games voornamelijk met 2 verschillende mods gespeeld worden. Nou ja, de 1.0c is eigenlijk gewoon een door de makers gemaakte patch die ergens rond 2000 zelf uitgebracht is. De ander is echter wel een echte mod. UP 1.4. Deze voegt geen extra opties toe ofzo, maar probeert de civ meer met elkaar in balans te krijgen. Op zich is het daarmee wel te vergelijken met de forgotten empires mod, maar alles is net iets anders aangepakt. En bij de FE - mod zitten wel extra civ's enz, dat is bij UP 1.4 niet het geval, volgens mij. http://www.voobly.com/gamemods/mod/114/UserPatch-14-RC Voor info over de UP 1.4. Je kunt hem vanaf hier downloaden, maar je kunt ook gewoon een room met deze mod joinen. Ik denk zelfs dat deze mod automatisch in voobly zit, omdat hij best populair is zelfs. Deze mod wordt trouwens in voobly zelf aangeduid als 1.4 RC volgens mij. Overal zie je 1.0c of 1.4 RC eigenlijk. Soms zie je trouwens wel 1.4 RC | hidden civs ofzo. Maar dat is gewoon 1.4 RC, maar met de optie 'hidden civs' ingeschakeld. Dan weet je niet welke civ je tegenstander is. Als ik het goed gezien heb, wordt het NK ook met deze mod gespeeld en wordt de optie hidden civs ook een keer gebruikt. En soms gaat het om custom scenario's, dat zien je dingen als CBA triple tech mod (of iets met CBA), sheep vs wolfs, ... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 22 juni 2014 Share Geplaatst 22 juni 2014 Wat is het probleem? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 22 juni 2014 Share Geplaatst 22 juni 2014 Wat is het probleem? Resolutie man. :cab: Kan 'm niet op 1920 zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 22 juni 2014 Share Geplaatst 22 juni 2014 Voobly heeft een eigen fix hiervoor, maar die hebben jullie waarschijnlijk over het hoofd gezien: Als je in een room bent: Game (menubalk) -> resolution tools -> Force Desktop resolution in game edit: http://www.voobly.com/pages/view/25/Wide-Screen Daar vind je alles over de opties onder resolution tools. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 23 juni 2014 Share Geplaatst 23 juni 2014 Van mij uit wel [MENTION=7019]Barteh[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 23 juni 2014 Share Geplaatst 23 juni 2014 Moet een tentamen voorbereiden, maar als iemand zo verleidend genoeg klinkt, wil ik wel nu wel een gamepje doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 23 juni 2014 Share Geplaatst 23 juni 2014 Voor in. Voelde gisteren toch weer prima aan, al was het echt dramatisch bij vlagen wat we lieten zien [MENTION=7019]Barteh[/MENTION]; :D Misschien rond een uur of 4 dat ik nog snel een pot voor Nederland kan. Maar dan kom ik wel op skype. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 24 juni 2014 Share Geplaatst 24 juni 2014 Geef van het weekend even een gil, dan ben ik (waarschijnlijk) bij m'n ouders en heb ik vakantie dus dan wil ik wel weer eens een pot doen (lees: muren bouwen)! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 24 juni 2014 Share Geplaatst 24 juni 2014 Muren zijn overrated. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 24 juni 2014 Share Geplaatst 24 juni 2014 Muren zijn overrated. [MENTION=3850]Acquafresca[/MENTION]; en ik zijn het daar niet mee eens :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 25 juni 2014 Share Geplaatst 25 juni 2014 [MENTION=3850]Acquafresca[/MENTION]; en ik zijn het daar niet mee eens :mrgy: Met het gebruik van een paar muren is niets mis. Doe ik ook. Maar je moet niet zo overdrijven als Kweekie deed met zijn murencomplex... Dat was zwaar over de top. En vervolgens zorgen zijn vill's dat de bomen aan de zijkant gekapt worden, waardoor je gewoon langs zijn hele murencomplex kon lopen :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 25 juni 2014 Share Geplaatst 25 juni 2014 :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 27 juni 2014 Share Geplaatst 27 juni 2014 Als er trouwens binnenkort weer een pot gespeeld gaat worden: Doordeweeks overdag is sowieso geen optie voor mij. Mijn internet lijkt trouwens nog meer naar de kloten te zijn dan een paar maanden geleden, dus dan weten jullie dat alvast... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 27 juni 2014 Share Geplaatst 27 juni 2014 [MENTION=3850]Acquafresca[/MENTION]; en ik zijn het daar niet mee eens :mrgy: Huhuhu. Ik kan vanaf morgen wel weer spelen, omdat Ramadan begint dusja :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten