Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Age of Empires series

Pinolero

Aanbevolen berichten

Op zich wel. Alleen Dans was net iets te sterk. Ik heb letterlijk één aanval kunnen plaatsen en verder alleen maar op de verdediging moeten spelen, en zelfs daar brak hij aan het eind doorheen. Ik had het nog twee uur kunnen volhouden waarschijnlijk, maar winnen zat er nooit meer in. Wij hadden Curly op de knieën maar konden het niet afmaken, en Dans profiteerde ervan dat wij hem met rust lieten door een fort op te bouwen waar niet doorheen te komen was

Ik kan trouwens nu wel [MENTION=4607]Berieee.[/MENTION]; [MENTION=9138]MisterX[/MENTION]; [MENTION=3850]Acquafresca[/MENTION]; [MENTION=7019]Barteh[/MENTION]; Alleen moet ik om 7u weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op zich wel. Alleen Dans was net iets te sterk. Ik heb letterlijk één aanval kunnen plaatsen en verder alleen maar op de verdediging moeten spelen, en zelfs daar brak hij aan het eind doorheen. Ik had het nog twee uur kunnen volhouden waarschijnlijk, maar winnen zat er nooit meer in. Wij hadden Curly op de knieën maar konden het niet afmaken, en Dans profiteerde ervan dat wij hem met rust lieten door een fort op te bouwen waar niet doorheen te komen was

Ik kan trouwens nu wel [MENTION=4607]Berieee.[/MENTION]; [MENTION=9138]MisterX[/MENTION]; [MENTION=3850]Acquafresca[/MENTION]; [MENTION=7019]Barteh[/MENTION]; Alleen moet ik om 7u weg.

Ik heb ruim een uur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier kom ik wel even voor terug. ;c

Prachtige pot eigenlijk gespeeld. Ben helaas nooit defensief echt getest. Bij de aanval op mijn teamgenoot Curly wist ik dat Halit zijn troepen had meegestuurd, dus ging direct in de aanval op Halit. Hun hadden al snel het kamp van Curly kapot, maar die liet ik in mijn kamp rustig opbouwen. Halit op de knieen gekregen en daarna een dikke drie kwartier denk ik complete veldslagen in het midden uitgevochten met PJ. Laatste gaf over toen ook Curly zich ermee wilde bemoeien, die was weer helemaal hersteld. :D Krijg hetzelf weer prima in de vingers.

O. [MENTION=7019]Barteh[/MENTION]; Als je wilt 'oefenen' wil ik je best helpen na 10 uur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja met zijn tweeën de zwakke broeder aanpakken :( Ik was in het begin alleen aan t focussen op resources en technologie (dat laatste was ik zelfs aan het einde nog ver voor op de rest) en toen ik om wilde schakelen naar een leger op bouwen (en fatsoenlijke verdediging) was het te laat. Eerst alle resources die ik had doorgestuurd naar Dans, omdat ik dacht dat het heel snel afgelopen was. Maar het lukte niet om mij helemaal uit te roeien en daarna na weer food en hout van Dans gekregen te hebben een leger opgebouwd van goedkope crap units.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerste winst behaald tegen [MENTION=3850]Acquafresca[/MENTION];

We vonden elkaar pas heel laat, maar toen had ik al de resources om een basis net buiten zijn muren op te bouwen. Gelijk villagers + mijn aanvalsleger eropuit gestuurd, maar was vergeten die op 'no attack' te zetten, dus die gingen heel leuk villagers slachten waardoor Halit wist waar ik mee bezig was. Gelukkig was 't toen al te laat en kon ik vrij makkelijk doordrukken, mijn eerste twee trebuchets sloopte hij nog, maar daarna was er geen houden meer aan.

Voor het eerst sinds tijden met de Chinezen gespeeld, economie ging niet zo soepel als ik had verwacht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha. Voorbereidingen was nog te doen, maar zoals je zegt kon ik niet vinden waar je was, dus maar bezig geweest met muren etc. Toen was t idd al te laat.

Maken de volken nog uit qua economie dan? Dacht dat dat alleen in aoe 3 zo was? Ff in verdiepen dus

bewerkt door Acquafresca
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als er weer een game gestart wordt: Ik heb ook weer tijd.

[MENTION=3850]Acquafresca[/MENTION]; ieder volk heeft zijn eigen voor- en nadelen, ook op gebied van economie. Sommige kunnen net iets sneller resources verzamelen, en ook techs voor de farms en die dingen zeg maar zijn ook niet altijd voor alle volken beschikbaar.

En ieder volk heeft nog een bonus in teamgames. Mogelijk soms ook voor de economie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan wel over een kwartiertje, pak ik gelijk een andere civ

Jij hostte gisterenavond uiteindelijk toch? Kun je dat dan weer doen? Laat maar weten als je een room hebt aangemaakt.

edit: Lees al dat Curly room heeft aangemaakt, ook prima.

[MENTION=7019]Barteh[/MENTION]; zoeken op gebruikersnaam (als je die weet). In sommige gevallen wel lastig, aangezien sommige namen vaker voorkomen, zoals mijnes :D

Vul anders onderstaand lijstje aan:

MisterX (4963006)

Berjan

Halit

PJHoutman

Achter mijnes heb ik even het account idee gezet. Kun je dus zoeken op mijn naam en dan naar account-id kijken om de goede te pakken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan om een uurtje of 10 wel ff ja. Al kan ik er niks van nog volgens mij. Mn troepen die rennen gewoon alle kanten op zonder dat ik wat doe.

:mrgy: Hier herken ik mij in

Overigens ben ik ook ervoor om binnenkort keer potje Red Alert 2 Yuri's Revenge te doen op dezelfde manier. Vind ik nog een toffer spel dan AoE en kan ik ook beter;c.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net een game met Halit en Curly gehad. Maar lagde uiteindelijk zo dat we er mee gestopt zijn. Was tegen 3 cpu's. Map: Highlands. Aan mij kant kon ik redelijk eenvoudig de aanval tegen houden, maar aanvallen ging echt echt, want een CPU had de controle daar over het water. Halit en Curly hadden het zwaarder volgens mij. Dat heb ik alleen iets minder gevolgd. Uiteindelijk wilde ik ook wat troepen naar dat gevecht sturen, maar toen vloog ik er gewoon uit door de lag.

Wachten op Barteh tot een uur of 10 of is er nu al iemand die graag een potje zou willen doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites