Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Age of Empires series

Pinolero

Aanbevolen berichten

Hehe, zijn ze goed?

De map was migration (random, wisten we niet van te voren) en alleen ik ben naar het middeneiland vertrokken. 4 personen en giant mapgrootte leverde best grote begineilanden op. Samen met Dans plande we een aanval op Berie en daarna op Acquafresca. Volgens mij heeft Dans van ons twee nog de meeste verliezen geleden. Ik kon met wat Elite Bombard Galleons gewoon van een afstand hun gebouwen neer halen, en als hun geen vloot hebben, kun je weinig tegen zo'n aanval doen...

Dans cheat denk ik , Doet ie ook bij GTA.

Nah, denk het niet. Weet niet hoe dat zou moeten? De cheats stonden uit en konden dus niet gebruikt worden. Volgens mij was ik trouwens degene die op ongeveer ieder onderdeel de meeste punten binnenhaalde ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou volledig gesloopt door moderate CPU. :-D

Ik zei toch dat de nieuwe AI's die bij de mod horen veel beter waren. Had eerlijk gezegd niets anders verwacht dan dat jullie moderate niet aan konden... De oude AI die jullie gewend zijn kan ik op moderate geen eens aan :lol:

Ja, [MENTION=9138]MisterX[/MENTION]; met zijn cannon galleons, kan ik jullie nog wel een verhaaltje over vertellen ;c

Mijn vloot was nu kleiner, al zou die op het laatst misschien toch groter zijn geweest. Dat krijg je als je schepen zo goed als niet aangevallen worden. Maar aangezien ik samen met Dans aanviel, ons totaal wel groter, denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wie kan er nu? Curly en ik zijn in principe in.

[MENTION=33]Pieter[/MENTION]; [MENTION=3850]Acquafresca[/MENTION]; [MENTION=9138]MisterX[/MENTION]; [MENTION=4607]Berieee.[/MENTION]; [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION];

bewerkt door PJHoutman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wie kan er nu? Curly en ik zijn in principe in.

[MENTION=33]Pieter[/MENTION]; [MENTION=3850]Acquafresca[/MENTION]; [MENTION=9138]MisterX[/MENTION]; [MENTION=4607]Berieee.[/MENTION]; [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION];

3 uur? Dans komt niet op mu

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb m in principe werkend, maar het al heel lang niet meer gespeeld en daarvoor ook niet vaak so have mercy :P

Ik ben in eigen ook maar een noob (al denken sommige daar volgens mij momenteel anders over na gisterenavond ;c)...

[MENTION=3616]PJHoutman[/MENTION]; vanavond zou ik kunnen joinen. Nu niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites