Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Age of Empires series

Pinolero

Aanbevolen berichten

Weinig animo voor vanavond zo te horen. Zijn er personen die wel kunnen? Van mijn part wordt het anders 1 vs 1 ofzo. Heb ik ook geen problemen mee.

Als het toch morgen gaat worden: 's avond zou ik wel mee kunnen doen, overdag alleen niet.

Spelen jullie niet via gametracker? Anders wil ik ook wel meedoen

Gametracker? Nooit van gehoord. Wij gebruiken Gameranger. Zal wel een zelfde soort programma zijn om online tegen andere te kunnen spelen.

We spelen AoE II met deze mod.

[MENTION=28109].Nick[/MENTION]; de fout ligt tot echt bij jou/jouw pc hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moet morgenvroeg ook om kwart voor 5 op. Dus moet binnen nu en half uurtje wel gestart worden. Anders ben ik bang dat ik af haak.

Ik moet dan wel wat later op (iets over 7), maar wil het ook niet al te laat maken. Weet niet of er momenteel nog meer gegadigde zijn? Ik heb zo het idee dat [MENTION=3850]Acquafresca[/MENTION]; mogelijk de enige is die mogelijk zou willen joinen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moet dan wel wat later op (iets over 7), maar wil het ook niet al te laat maken. Weet niet of er momenteel nog meer gegadigde zijn? Ik heb zo het idee dat [MENTION=3850]Acquafresca[/MENTION]; mogelijk de enige is die mogelijk zou willen joinen.

Heb wel pot bier op dus laat me in het begin met rust haha. Voeg me maar vast op gameranger toe. Berieee it is. Met of zonder hoofdletter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn naam kun je ook wel raden :D

edit: Ik vind je niet... Je mag mij anders zelf ook wel opzoeken en toevoegen: MisterX

Trouwens, in alle potjes die ik tot nu toe speelde, begon het gevecht pas in de castle age... Of zelfs nog later... Dus wat betreft het met rust laten in het begin, zit het denk ik wel goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites