Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Age of Empires series

Pinolero

Aanbevolen berichten

Link naar de downloadpagina, hoef je die niet meer op de site te zoeken.

Om even kort samen te vatten wat de mod doet:

- 5 nieuwe volken

- Een aantal nieuwe AI's (leuk voor als je de standaard AI al op het moeilijkste niveau met gemak kunt verslaan, deze AI's zijn een stuk beter, echter niet relevant voor multiplayer)

- Een aantal nieuwe maptypes.

- Het spel meer gebalanceerd maken door wat techs, units, costs etc. aan te passen.

Weet je ook in grote lijnen wat voor mod je binnen haalt ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan dit op Windows 7? Vroeger veel gespeeld, ook online. Is alleen misschien wel 10 jaar geleden, dus zal denk ik niet meteen kunnen aansluiten bij het niveau. Als dat geen bezwaar is en het op W7 goed kan doe ik graag een keer mee :) mention me maar als jullie plannen te spelen.

Ik heb het vroeger nooit echt gespeeld... Ben er pas mee begonnen. Dus zo hoog is mijn niveau ook niet hoor :D Ik ben zelf eerder bang dat Berieee. veel te goed voor ons is, dan dat een ander te slecht is :)

Als je de officiële versie hebt en de mod die ik al aanhaalde installeert, kun je hem op windows 7 spelen. Ik heb zelf ook windows 7 ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk trouwens dat het vanmiddag niets gaan worden, want PJHoutman kon toch niet.

Mocht Pieter of Berieee.(of als er nog een ander is) wel kunnen, zou een potje 1 vs 1 wel kunnen. Al moet ik straks misschien nog wel even een max 30 min. weg.

PJHoutman en ik speelde trouwens online via gameranger.

Link naar opmerking
Deel via andere websites