Keeza Geplaatst 17 juni 2015 Share Geplaatst 17 juni 2015 Eindelijk! :D:D:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martijn Geplaatst 17 juni 2015 Share Geplaatst 17 juni 2015 Lekker man, heerlijke serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 17 juni 2015 Auteur Share Geplaatst 17 juni 2015 Ja. Kijken wie er allemaal weer terug komen, ik kan niet wachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remko Geplaatst 17 juni 2015 Share Geplaatst 17 juni 2015 Hopen dat het nieuwe schrijversteam hetzelfde niveau kan behalen. Dan is het weer een top serie! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwnThimo Geplaatst 17 juni 2015 Share Geplaatst 17 juni 2015 Wat ben ik blij dat het terug komt, kan geen betere Nederlandse serie bedenken! Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 17 juni 2015 Share Geplaatst 17 juni 2015 Oscar van Woensel : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 17 juni 2015 Share Geplaatst 17 juni 2015 Wat ben ik blij dat het terug komt, kan geen betere Nederlandse serie bedenken! Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Ik zeg niet dat ze beter zijn, maar Hollands Hoop en Vuurzee zijn in mijn ogen minimaal gelijkwaardig aan Penoza. Ik zou zeggen, geef ze een kans! :) Al moet wel gezegd worden dat het sfeertje in deze beide series totaal anders is dan in Penoza. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 17 juni 2015 Share Geplaatst 17 juni 2015 Ik heb deze serie nog steeds geen kans gegeven, maatje van mij gaf me ook al het advies om dit te gaan kijken. Staat op m'n laptop dus we weet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pietert Geplaatst 20 juni 2015 Share Geplaatst 20 juni 2015 :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 23 juli 2015 Auteur Share Geplaatst 23 juli 2015 LtBud1xZKSE Trailer van seizoen 4 is online. [MENTION=1228]Remko[/MENTION]; [MENTION=16340]MD.[/MENTION]; [MENTION=6359]KN[/MENTION]; [MENTION=4361]Pietert[/MENTION]; [MENTION=3870]Martijn[/MENTION]; [MENTION=9198]Sanders[/MENTION]; [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; Spoiler: [tekst]De cast van Penoza IV bestaat onder andere uit Monic Hendrickx, Loek Peters, Gijs Naber, Raymond Thiry, Eric Corton, Sigrid ten Napel, Marcel Musters en Peter Blok. Dit seizoen spelen tevens Barry Atsma en Jacob Derwig mee. _O_ _O_ _O_ [/tekst] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 23 juli 2015 Share Geplaatst 23 juli 2015 Jaaaaaaaa ik heb de trailer al gezien :D Duurt nog lang ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 23 juli 2015 Share Geplaatst 23 juli 2015 :D :D :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martijn Geplaatst 23 juli 2015 Share Geplaatst 23 juli 2015 Top man. Begon het nou in september weer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 23 juli 2015 Share Geplaatst 23 juli 2015 Partij zin in. Penoza en Flikken Maastricht terug op de buis. : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 juli 2015 Share Geplaatst 23 juli 2015 Thnx Wout. Leuke trailer wel :) Ik sprak vorig jaar nog iemand die Camera was bij Peno seizoen 3. Ze hadden echt totaal niet verwacht dat er na einde van seizoen 3 nog een 4e seizoen zou komen :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 23 juli 2015 Auteur Share Geplaatst 23 juli 2015 Top man. Begon het nou in september weer? Ja de 13e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 24 juli 2015 Share Geplaatst 24 juli 2015 Spannend hoor, kan niet wachten tot het weer begint. Nathalie :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pietert Geplaatst 24 juli 2015 Share Geplaatst 24 juli 2015 Ja lekker zeg! Zin in. Sigrid :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 28 juli 2015 Share Geplaatst 28 juli 2015 Partij zin in. Penoza en Flikken Maastricht terug op de buis. :< Inderdaad :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 10 augustus 2015 Auteur Share Geplaatst 10 augustus 2015 Vanavond om 22:25 een aflevering. Denk van seizoen 1 als ik de omschrijving zo lees. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kjhkevin Geplaatst 10 augustus 2015 Share Geplaatst 10 augustus 2015 Jaa tot aan 13 september seizoen 1 t/m 3 op npo 3! Elke avond 2 afleveringen staat er op internet! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 20 augustus 2015 Auteur Share Geplaatst 20 augustus 2015 Ik kijk nu vaak in de avond en blijft gaaf he, die trailer die ze laten zien van het nieuwe seizoen is ook niet mis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 20 augustus 2015 Share Geplaatst 20 augustus 2015 Had je niet even kunnen taggen.. Neem aan dat ze ook online te kijken zijn? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 20 augustus 2015 Auteur Share Geplaatst 20 augustus 2015 Sorry. En het antwoord op je vraag weet ik niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pietert Geplaatst 20 augustus 2015 Share Geplaatst 20 augustus 2015 Uitzendinggemist heeft ze. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten