Sanders Geplaatst 13 september 2015 Share Geplaatst 13 september 2015 Yes nog een paar minuutjes :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martijn Geplaatst 13 september 2015 Share Geplaatst 13 september 2015 Ik zit er weer helemaal in hoor, hij was gewoon weer goed. Alleen die ontsnapping van Berry leek natuurlijk helemaal nergens op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 14 september 2015 Share Geplaatst 14 september 2015 Was weer dik ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pietert Geplaatst 20 september 2015 Share Geplaatst 20 september 2015 Wattefuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 20 september 2015 Share Geplaatst 20 september 2015 Ja dit gaat goed :D :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 21 september 2015 Share Geplaatst 21 september 2015 Een pistool en daar gaat het hele verhaal. :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 21 september 2015 Share Geplaatst 21 september 2015 Jammer dat Carmen een vrouw is, anders The Sopranos 2.0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 7 oktober 2015 Share Geplaatst 7 oktober 2015 Nog steeds heerlijke serie al vind ik het minder dan vorige seizoenen tot nu toe. Maar nu Carmen gepakt is, zal het wel wat agressiever worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 18 oktober 2015 Share Geplaatst 18 oktober 2015 Zooo duidelijk dat dat wiif iets met de smeris te doen heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pietert Geplaatst 25 oktober 2015 Share Geplaatst 25 oktober 2015 Zo dit zijn wel afleveringen zeg. Dit seizoen niet zo goed als de andere maar alsnog erg vermakelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 29 oktober 2015 Share Geplaatst 29 oktober 2015 Deze week begonnen met seizoen 1. Na 3 afleveringen zit ik er echt al helemaal in zeg, heerlijke serie : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 1 november 2015 Share Geplaatst 1 november 2015 Seizoen 1 van Penoza in 4 dagen helemaal afgekeken. Wat een vette serie (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 15 november 2015 Share Geplaatst 15 november 2015 Meh, matig einde zeg. Gelukkig komt er een seizoen vijf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pecswollenaer Geplaatst 15 november 2015 Share Geplaatst 15 november 2015 Penoza Meh, matig einde zeg. Gelukkig komt er een seizoen vijf. Vind ik ook. Geen echte cliffhanger als vorig jaar. (Toen werd ze toch neergeschoten?) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 15 november 2015 Share Geplaatst 15 november 2015 Beetje gaar einde en er zal echt een heel nieuw elan in moeten komen wil het niet nog veel meer uitgemolken worden... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 15 november 2015 Share Geplaatst 15 november 2015 Hoeveel seizoenen er ook nog komen, [TEKST]Berrie gaat het einde halen :D[/TEKST] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 20 januari 2016 Share Geplaatst 20 januari 2016 et vijfde seizoen van Penoza wordt ook meteen het laatste seizoen. “We doen nog één seizoen en dan is het helemaal klaar. Dan is het echt afgelopen”, zegt acteur Hajo Bruins in Privé. Het einde van de misdaadserie heeft volgens Bruins, die vanaf het eerste seizoen rechercheur Jim Leeflang speelt, te maken met de drukke agenda van regisseur Diederik van Rooijen. “Hij zit nu in Hollywood en gaat echt andere dingen doen”, aldus Bruins. Voor de makers zou een andere regisseur dan Van Rooijen geen optie zijn. Het was al bekend dat Penoza een vervolg krijgt. Na afloop van het laatste seizoen in november liet omroep KRO al weten dat het verhaal nog niet af is. Balen al vond ik seizoen 4 erg matig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 20 januari 2016 Auteur Share Geplaatst 20 januari 2016 Zit die regisseur in Hollywood? :r niet om te regisseren neem ik aan. Ben benieuwd naar het verhaal, hopen op een gaaf einde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 20 januari 2016 Share Geplaatst 20 januari 2016 Al enig idee wanneer nieuwe seizoen wordt uitgezonden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 22 februari 2016 Auteur Share Geplaatst 22 februari 2016 Al enig idee wanneer nieuwe seizoen wordt uitgezonden? September 2017. Niet echt haast blijkbaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 22 februari 2016 Share Geplaatst 22 februari 2016 Las het inderdaad. Nog even geduld (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 11 januari 2021 Auteur Share Geplaatst 11 januari 2021 Kijkt er nog iemand Doodstil? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 11 januari 2021 Share Geplaatst 11 januari 2021 16 minuten geleden zei Arsène: Kijkt er nog iemand Doodstil? Jep. Heb de eerste twee afleveringen nu gezien. Behoorlijk naargeestig sfeertje zit er wel in. Weet nog niet zo goed wat ik er van moet vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 12 januari 2021 Auteur Share Geplaatst 12 januari 2021 Ja ik vind het ook niet zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten