Robertoow Geplaatst 25 november 2013 Share Geplaatst 25 november 2013 Die was dus niet ontvoerd :P Die heeft zich dus gewoon in elkaar laten timmeren door die ex van Laura :r Nog 1 aflevering volgende week toch? hoezo door de ex van Laura? Dat is gewoon een vriend van die gozer die ze overreden hebben! Hoop wel op een mooi einde weer en denk dat het volgende week wel de laatste aflevering is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeffersonn Geplaatst 25 november 2013 Share Geplaatst 25 november 2013 Kan me echt niet voorstellen dat er nog maar 1 aflevering komt, we zullen zien. Zijn er plannen voor seizoen 4? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 25 november 2013 Share Geplaatst 25 november 2013 hoezo door de ex van Laura? Dat is gewoon een vriend van die gozer die ze overreden hebben! Hoop wel op een mooi einde weer en denk dat het volgende week wel de laatste aflevering is Oh haha, dacht dat het die vriend van die Laura was, oh ik zei ex, ik bedoelde eigenlijk vriend Waarom heeft Boris dan zo'n spijt richting die Laura? Ik dacht namelijk dat zij daarom steeds zo verdrietig was. En als het de laatste aflevering is volgende week, hoop ik toch echt wel ff op een ander einde als vorig seizoen, want dat leek nergens op, als of ze nog even snel iets als einde moesten bedenken :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 25 november 2013 Share Geplaatst 25 november 2013 gvd weer foutje :moop: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 27 november 2013 Share Geplaatst 27 november 2013 Omdat hij medeplichtig was voor het aanrijden van haar broer, die wss nooit meer kan lopen. Oke, ik weet niet hoe ik moet spoileren, dus heb het maar wit gemaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 27 november 2013 Share Geplaatst 27 november 2013 Oh ik dacht dat het haar vriend was ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 1 december 2013 Auteur Share Geplaatst 1 december 2013 Bizar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 1 december 2013 Share Geplaatst 1 december 2013 Bizar? Ja nou ja, bizar wel, maar eindelijk eens een serie waarvan het einde dramatisch eindigt. Maar er komt misschien een seizoen 4 aan, dus vermoedelijk zal Carmen er wel bovenop komen. Alleen voor nu vond ik het wel gaaf dat het zo afliep :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeffersonn Geplaatst 2 december 2013 Share Geplaatst 2 december 2013 Wat een einde, ik verwacht wel een vierde seizoen want zoiets had ik van de week ook al op Nu.nl gelezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 2 december 2013 Share Geplaatst 2 december 2013 Ik volg Penoza niet maar zat gisteren beneden met me ouders mee te kijken. Ik zei al tegen me ouders dat er nog iets ging gebeuren en toen kwam die auto er aan. Ik denk toch maar eens dat ik de 3 seizoenen moet gaan terugkijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 3 december 2013 Share Geplaatst 3 december 2013 Moet je zeker doen! Spannend einde, maar denk dat Carmen nog wel terug komt in seizoen 4 (als die komt). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 3 december 2013 Share Geplaatst 3 december 2013 Penoza Afgelopen week begonnen aan seizoen 1. Eerste 2 afleveringen gezien. Toch wel goeie serie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 3 december 2013 Share Geplaatst 3 december 2013 Spoileren [MENTION=6359]KN[/MENTION]; , verder echt een goed einde. Heerlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 3 december 2013 Share Geplaatst 3 december 2013 Ja, zulke eindes heb je niet vaak in series :D Al zal Carmen het wel overleven, want dé hoofdrolspeler kan niet dood gaan als er een seizoen 4 komt, wat er vermoedelijk bijna zeker gaat komen. Samen met Overspel 1 van de betere of misschien wel 1 van de beste series die ik ken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 12 december 2013 Share Geplaatst 12 december 2013 Verwacht wel dat Luther echt dood is, mocht er een seizoen 4 komen. Jammer, want hij was echt een baas! :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 15 december 2013 Share Geplaatst 15 december 2013 Kan natuurlijk ook zo zijn dat Carmen wel echt dood is, en dat haar kinderen hierdoor in de shit komen, om hier het volgende seizoen op te baseren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 december 2013 Share Geplaatst 29 december 2013 Shiiit. Ik heb pas net seizoen 1 gezien en wou hier zeggen hoe tof ik het vind. Lees ik net gelijk boven me spoiler van jewelste... :'( Maar vergeten en meteen doorgaan met seizoen 2.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alovenac Geplaatst 7 januari 2014 Share Geplaatst 7 januari 2014 Van de week ook mee begonnen. Binnen 2 dagen halverwege seizoen 2. Maar eens afkijken dan deze week :), vette serie hoor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Robertoow Geplaatst 14 februari 2014 Share Geplaatst 14 februari 2014 Re: Penoza Er komt zeer waarschijnlijk een vierde seizoen van Penoza. Hoewel het nog niet definitief is, gaat televisie- en filmproducent Alain de Levita daar wel vanuit. "We zijn nog aan het ontwikkelen en aan het kijken wat voor verhalen daar uitkomen",* zegt De Levita vrijdag tegen Paul van Liempt op BNR Nieuwsradio. "Maar ik ga er vanuit dat de vierde serie er gaat komen." In het nieuwe seizoen zal in ieder geval hoofdrolspeelster Monic Hendrickx terugkeren. "Tenzij ze dood is natuurlijk", voegt De Levita er haastig aan toe. Het laatste seizoen van de KRO-serie Penoza was tot eind december te zien op Nederland 3. Goed nieuws, al had ik ook niet anders verwacht!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 22 februari 2014 Auteur Share Geplaatst 22 februari 2014 http://www.funda.nl/koop/vinkeveen/huis-4440508-herenweg-292/fotos/#foto-1 Als iemand nog 6 miljoen over heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 24 september 2014 Share Geplaatst 24 september 2014 Haha lekker Wouter :D Eens kijken of ik dat met mijn baas kan regelen. Kan echt niet wachten tot dit ook weer begint...niks beter dan zondag helemaal kapot dit kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mertesacker Geplaatst 18 maart 2015 Share Geplaatst 18 maart 2015 Enig idee wanneer seizoen 4 komt? Geweldige serie :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 18 maart 2015 Share Geplaatst 18 maart 2015 (bewerkt) Toevallig eergisteren Penoza S1 ook op de download gegooid. Ga eens kijken of het wat is. Verbeteren bleek nodig ivm. zeurende Flight Sanders. 18 maart 2015 bewerkt door Mangata Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 18 maart 2015 Share Geplaatst 18 maart 2015 Toevallig eergisteren Penoza S1 ook op de download gegooid. Ga eens kijken of het wat is. Maar dacht in het najaar. [MENTION=32140]Mertesacker[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 16 juni 2015 Auteur Share Geplaatst 16 juni 2015 Carmen van Walraven keert in september terug op televisie in het vierde seizoen van de hitserie Penoza. Op zondag 13 september is de eerste aflevering van het vierde seizoen van de KRO-serie te zien bij NPO 3. Dat is dinsdag op de Facebook-pagina van Penoza bekendgemaakt. Penoza vertelt over huisvrouw Carmen van Walraven (Monic Hendrickx) die na de plotselinge dood van haar man (Thomas Acda) gedwongen wordt zijn rol in het criminele circuit over te nemen. Na het schokkende slot van seizoen 3 was lange tijd onzeker of er inderdaad een vierde reeks zou komen. De finale haalde een kijkcijferrecord. Van Rooijen Diederik van Rooijen, die ook de vorige drie series maakte, is de belangrijkste regisseur van Penoza 4. Ook dit was lange tijd niet zeker omdat Van Rooijen plannen heeft om in Hollywood een remake van de klassieker The Birds te maken. Het schrijversteam staat ditmaal onder leiding van Oscar van Woensel (Van God los). Hij neemt het stokje over van Pieter Bart Korthuis en Franky Ribbens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten