Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Penoza

Arsène

Aanbevolen berichten

Die was dus niet ontvoerd :P Die heeft zich dus gewoon in elkaar laten timmeren door die ex van Laura :r

Nog 1 aflevering volgende week toch?

hoezo door de ex van Laura? Dat is gewoon een vriend van die gozer die ze overreden hebben!

Hoop wel op een mooi einde weer en denk dat het volgende week wel de laatste aflevering is

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 173
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

hoezo door de ex van Laura? Dat is gewoon een vriend van die gozer die ze overreden hebben!

Hoop wel op een mooi einde weer en denk dat het volgende week wel de laatste aflevering is

Oh haha, dacht dat het die vriend van die Laura was, oh ik zei ex, ik bedoelde eigenlijk vriend Waarom heeft Boris dan zo'n spijt richting die Laura? Ik dacht namelijk dat zij daarom steeds zo verdrietig was.

En als het de laatste aflevering is volgende week, hoop ik toch echt wel ff op een ander einde als vorig seizoen, want dat leek nergens op, als of ze nog even snel iets als einde moesten bedenken :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Re: Penoza

Er komt zeer waarschijnlijk een vierde seizoen van Penoza. Hoewel het nog niet definitief is, gaat televisie- en filmproducent Alain de Levita daar wel vanuit.

"We zijn nog aan het ontwikkelen en aan het kijken wat voor verhalen daar uitkomen",* zegt De Levita vrijdag tegen Paul van Liempt op BNR Nieuwsradio. "Maar ik ga er vanuit dat de vierde serie er gaat komen."

In het nieuwe seizoen zal in ieder geval hoofdrolspeelster Monic Hendrickx terugkeren. "Tenzij ze dood is natuurlijk", voegt De Levita er haastig aan toe.

Het laatste seizoen van de KRO-serie Penoza was tot eind december te zien op Nederland 3.

Goed nieuws, al had ik ook niet anders verwacht!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Carmen van Walraven keert in september terug op televisie in het vierde seizoen van de hitserie Penoza.

Op zondag 13 september is de eerste aflevering van het vierde seizoen van de KRO-serie te zien bij NPO 3. Dat is dinsdag op de Facebook-pagina van Penoza bekendgemaakt.

Penoza vertelt over huisvrouw Carmen van Walraven (Monic Hendrickx) die na de plotselinge dood van haar man (Thomas Acda) gedwongen wordt zijn rol in het criminele circuit over te nemen. Na het schokkende slot van seizoen 3 was lange tijd onzeker of er inderdaad een vierde reeks zou komen. De finale haalde een kijkcijferrecord.

Van Rooijen

Diederik van Rooijen, die ook de vorige drie series maakte, is de belangrijkste regisseur van Penoza 4. Ook dit was lange tijd niet zeker omdat Van Rooijen plannen heeft om in Hollywood een remake van de klassieker The Birds te maken.

Het schrijversteam staat ditmaal onder leiding van Oscar van Woensel (Van God los). Hij neemt het stokje over van Pieter Bart Korthuis en Franky Ribbens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites