Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Rate the Episode

Big Mike

Aanbevolen berichten

Jawolh, beetje leven in de brouwerij hier brengen met een nieuw topic. We kijken allemaal elke week een aantal nieuwe episodes, die gaan we dus raten, net als we doen op IMDB. Een kleine reden voor het cijfer erbij geven mag, maar hoeft niet. Om het niet al te lastig te maken kunnen we hele en halve cijfers geven, dus geen 1,3 of 6,7 :) 1x per week (of wat minder vaak, jullie kennen me) zal ik de afleveringen onder elkaar zetten en de algemene score erneer zetten. Goed idee dacht ik zo :)

Voorbeeld:

Lange's Wereld 10x11 - 10, beter dan dit kan niet.

Overzicht series:

bewerkt door Big Mike
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jawolh, beetje leven in de brouwerij hier brengen met een nieuw topic. We kijken allemaal elke week een aantal nieuwe episodes, die gaan we dus raten, net als we doen op IMDB. Een kleine reden voor het cijfer erbij geven mag, maar hoeft niet. Om het niet al te lastig te maken kunnen we hele en halve cijfers geven, dus geen 1,3 of 6,7 :) 1x per week (of wat minder vaak, jullie kennen me) zal ik de afleveringen onder elkaar zetten en de algemene score erneer zetten. Goed idee dacht ik zo :)

Voorbeeld:

Lange's Wereld 10x11 - 10, beter dan dit kan niet.

Overzicht series:

bewerkt door Big Mike
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dexter 7x06 - 5 net onvoldoende, te voorspelbaar, te weinig Isaac

The Simpsons 24x04 - 6,5 net voldoende, kijkt lekker weg

Family Guy 11x04 - 7, Stewie en Brain episode, die zijn altijd leuk.

Happy Endings 3x03 - 8, beste comedy serie at the moment, heerlijke episode weer.

South Park 16x14 - 6,5, leuke twist gegeven aan de verkiezing, niet de beste episode dit seizoen.

bewerkt door Big Mike
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deze week nog niet echt toegekomen aan mijn series, dus hier moet je het maar meedoen:

Happy Endings 3x03 - 8,5, de perfecte combi van raar en herkenbaar. Combinatie Brad en Max is goud. Alex in 'sexy' klusoutfit is platina,

How I Met Your Mother 8x06 - 4,5, niet eens de slechtste aflevering van het seizoen. Eindelijk weer een aflevering waar potentieel interessante verhalen in zaten. Jammer dat het vervolgens weer slecht uitgewerkt wordt. Bah, Lily...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dexter 7x06 - 7, één van de betere afleveringen tot nu toe. Dat dat een 7 is zegt wat over het seizoen

Family Guy 11x04 - 7, Stewie & Brian is een geniale combinatie altijd, maar het kon beter dan dit. Normaal krijgen dit soort eps bij mij wel een 8 of hoger.

South Park 16x14 - 5,5, met de verkiezingen verwacht ik wel wat beters van South Park. Vond dit wat slapjes

Homeland moet ik nog kijken, heb gisteren pas die van vorige week kunnen zien. Was vrij aardig, ook een 7 daarvoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dexter S07E07 - 8. Heerlijke ouderwetse Dexter ep waar je per minuut de spanning voelt opbouwen.

Homeland S02E07 - 7,5. Gewoon ijzersterk net zoals heel seizoen twee. Zijplotje met de dochter is alleen iets minder interessant.

Happy Endings S03E03 - 8. Wat bril zegt.

Arrow S01E06 - 6,5. Op zich wel aardige aflevering, maar te weinig van de backstory van Queen.

How I Met Your Mother S08E06 - 5. Had in potentie een goede aflevering kunnen wezen, maar slecht uitgewerkt.

New Girl S02E07 - 7. Constante aflevering. Chinees was epic. Verder iets te weinig Schmidt oneliners

Burn Notice S06E11E12 - 7,5. Gewoon weer typisch Burn Notice. Hersenloos vermaak.

Modern Family S04E07 - 8. Phil.

En dan morgen nog P&R, BBT, League, Person of Interest en Last Resort :cab:. Waar haal ik de tijd vandaan...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

New Girl75

TBBT84

Modern Family84

Jersey Shore63

HIMYM65

The League84

The Office82

Toelichting? Komedie kijk ik puur voor mijn vermaak en ter ontspanning, dus dat komt vooral neer op 'goed gelachen' (TBBT, Modern Family) en 'meh' (HIMYM en Jersey Shore).

Ik ben Vinny, ik doe lekker mijn eigen ding, maakt me niet uit dat Lange zei alleen hele en halve punten :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben Vinny, ik doe lekker mijn eigen ding, maakt me niet uit dat Lange zei alleen hele en halve punten :(

Oh sorry, niet gelezen. ;sm; Ik houd mijn series ook bij in Excel zodat ik aan het eind weet wat voor cijfer ik moet geven [/nerd] dus dit was gewoon copy-paste. Maar ik heb er wel twee tussen zitten naar jouw maatstaven. ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Modern Family S04E08 - 8.5

TBBT S06E08 - 8

TAAHM S10E08 - 7.5

Parks & Rec S05E07 - 7.5

Happy Endings S03E03 - 6

New Girl S02E07 - 6.5

HIMYM S08E06 - 6.5

Voor toelichting, zie Vinny.

90210 S05E05 - 7, vond het wel een vermakelijke episode. Sowieso tof om Peyton List weer eens te zien, herkende haar gelijk weer uit ATWT :D

Boardwalk Empire S03E09 - 9, constant niveau, vermakelijk en hoog niveau dus. Hoe meer Yip Rosetti, hoe beter. Nu nog hopen dat ze Gilian uit de serie schrijven.

Dexter S07E07 - 8, zie Boardwalk, en vervang Yip voor Isaac ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor mij niet heel veel gezien. Ik beperk het tot wat ik per week kijk en dan loopt. Anders moet ik er 30 gaan doen :P

Boardwalk Empire S3 E9 8.5 mooie aflevering. Sterk einde en Rosetti blijft een baas.

Homeland S2 E7 Iets wat minder dan de vorige episode maar nog steeds goed 7.5

Dexter S7 E7 dat ik er nu nog weinig van weet zegt wel iets. Maar nu herinner ik het me ook weer. Zat best goed in elkaar 7

Link naar opmerking
Deel via andere websites

New Girl 2x7: 7,5, stukje met Nick was hilarisch. De [tekst]menstruatie[/tekst] van Jess en Winston was vrij matig.

Sons of Anarchy 5x10: 8,5 Shit is going to hit the fan. Mooie ontwikkeling met Clay. Daar gaat zeker gezeik mee komen :D

Modern Family 4x8: 8, Phil was wederom hilarisch. Geweldig personage. Ook de andere storylines waren meer dan prima.

The Big Bang Theory 6x8: 7,5, Sheldon saves the day. Lennard was voorspelbaar en knudde.

Two and a Half Men: 6, meeeeh. Wel aardig.

The League: 7, heb ik ook wel eens sterker gezien. Vooral het [tekst]apen-commentaar[/tekst] was niet erg origineel.

How I Met Your Mother 8x7: 5,5 Een nipte voldoende.

Happy Endings 3x4: 7 Te veel Dave. [tekst]The Real World: Sacramento[/tekst] was wel tof bedacht en grappig. Alex was ook wel weer leuk. Maar dat is ze altijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites