Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FIFA Carrière

Mvdv

Aanbevolen berichten

Ben voorbij de winterperiode in mijn 1e seizoen met Newcastle.

Krul

Simpson/Montoya - Coloccini/Taylor - Ogbonno/Zouma - Santon/Montoya

Ben Arfa/Obertan - Tioté/Anita - Belhanda/Gosling - Sterling/Jesé Rodriguez

Ba/Ranger - Cissé/Guidetti

Heb ik nog reservespelers aka jeugdspelers van Newcastle die als reserve staan of verhuurd zijn. Ook nog paar huurlingen om geen te dunne selectie te hebben. Begin volgend seizoen nog wel een nieuwe rechtsback halen om te rouleren met Simpson. Clyne of Montoya wordt dat waarschijnlijk dan. Verder zal er alleen maar gekocht worden als er spelers worden verkocht off course, zoals ik Jesé heb gekocht na een goed bod (en omdat hij "al" 29 is) op Jonas die ook "maar" op de bank zat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dus ik denk, laat ik eens zo'n overname kopen en jawel, ik open m'n carrière met Gladbach aan het begin van het tweede seizoen en bam, 75 miljoen :)

Heb nu dus een lekker team:

4-4-2

Rafael

Dani Alves

De Vrij

Martins Indi

Willems

Herrmann

S. de Jong

Maher

Wildschut

Balotelli

Gameiro/Bony, ik twijfel nu wie basis komt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn eerste Europese wedstrijden met Swansea City zitten erop. Het gaat heel behoorlijk in de Champions League. Eerst 1-0 thuis winnen van Schalke 04 en daarna met 2-0 thuis winnen van Real Madrid. Had daarin de mazzel dat ik met de eerste aanval gelijk op voorsprong kwam en Butland alles, maar dan ook echt alles pakte. Toen Madrid Casillas mee naar voren stuurde tijdens een corner counterde ik heerlijk naar de 2-0. Ook daarna Galatasaray aan de zegekar gebonden met 0-1. Opstelling in het tweede seizoen:

4-3-3:

GK: Butland

LB: Taylor

CB: Williams

CB: Rugoni

RB: Angel Rangel

LM: Ocampos

AM: Maher

RM: Redmond

LV: Mertens

SP: Graham

RV: Beerens

Sta in de competitie overigens 4e nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met be a pro mezelf bij Rochdale neergezet, Engelse League Two. ;c Na 16 wedstrijden 1e met 38 punten (nog geen nederlaag), 18 voor en 3 tegen. In de League Cup Liverpool eruit geknikkerd na penalty's, maar de ronde daarna (achtste finale) helaas met 1-0 bij Chelsea verloren. Beide teams speelden met behoorlijk wat 1e elftal spelers. Zelf 5 keer gescoord en ook 5 assists geloof ik, als VM.

Oh en die 3 tegendoelpunten waren 2 penalty's (waarvan 1 onterechte: http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/138334496) en 1 in een wedstrijd waarin ik niet meedeed omdat ik nog te moe was van de vorige wedstrijd. ;c

bewerkt door Edwin
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zit nu in het 2de seizoen met Liverpool.

Team:

Cilissen

Kyle Walker

Toby Alderweireld

Mahamadou Sakho

Daniel Agger (Jetro Willems)

Nuri Sahin

Christian Eriksen

Cesc Fabregas

Lucas Andersen

Luis Suarez

Viktor Fischer

Veel jong talent verder Locadia, Depay..

Andersen en Fischer die groeien echt heel erg hard En spelen ook heel erg goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Carrière gestart met Tottenham. Isco gehaald en wat overschot verkocht. Maar damn die Isco, zooo belangrijk voor mijn ploeg. Scoort en laat scoren langs alle kanten, heerlijk om mee te spelen.

GK: Lloris

RB: Walker

CV: Kaboul

CV: Caulker

LB: Vertonghen

RCM: Sandro

LCM: Dembele

RAM: Isco

CAM: Sigurdsson

LAM: Bale

SP: Adebayor

Verder nog jongens als Umtiti, Praet, Raman, Casteels gehaald

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helaas in de winter Suarez met liverpool moeten verkopen voor 57.5 miljoen. Neymar als vervanger gehaald en Hummels er extra bij voor de verdediging

DM Cilissen (Rat: 79)

Walker (Rat: 82)

Sakho (Rat: 81)

Hummels (Rat: 87)

Agger (Rat: 80)

Eriksen (Rat: 83)

Sahin (Rat:88)

Fabregas (Rat: 88)

Lucas Andersen (Rat 75 alweer)

Neymar (Rat : 85)

Viktor Fischer (Rat: 77 alweer)

Als Andersen Neymar en Fischer zich doorblijven ontwikkelen word dat echt een hele dodelijke aanval.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met mezelf als Pro begonnen bij Ajax, als spits. Natuurlijk het eerste seizoen uitgeleend aan Dagenham, npower league 2. Ondanks een blessure van 3 maanden toch 23 goals en 11 assists.

Na 1 seizoen rating van 73 en weer terug naar Ajax. Hier kreeg ik in de voorbereiding geen kans waardoor ik me heb laten verhuren aan Club Brugge. Inmiddels halverwege seizoen 2. 13 goals en 8 assists in de competitie. Inmiddels m'n debuut voor Oranje gemaakt, rating 76 nu.

Het enige wat niet lukt is scoren met m'n hoofd. Voorzetten komen vrijwel nooit bij mij....

Andere vraag, kun je van je pro nog een verdediger/middenvelder maken of moet je dan opnieuw beginnen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net ook weer drie wedstrijden weten te winnen, allen met 1-0 (West Bromwich Albion, Everton en Middlesbrough) waarbij die laatste echt een Duitse overwinning was met een goal in de laatste minuut. Aanval op koploper Manchester United is geopend. Maher is inmiddels 82 en ook Butland ontwikkelt zich als een beest!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In de winterstop van seizoen 1 bij Arsenal, Gervinho verkocht voor 17 miljoen aan Real Madrid, heb ik voor hem in de plaats Victor Ibarbo gekocht, wat een held!

Direct alle 6 wedstrijden gespeeld(ivm blessures), 5 doelpunten 2 assists, 3 punten in het algemeen omhoog. Is 22, kopsterk, goed schot en heeft snelheid. Supporters zijn nu al weg van hem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kampioen geworden met Newcastle in m'n eerste seizoen. Heleboel aanbiedingen gekregen op vooral Tiote, Belhanda, Ba en Cisse. Cisse heb ik na tegenbod dan als enige moeten laten gaan na een bod van 43 miljoen van Real Madrid. Cisse is 28 jaar en had een waarde van 23 miljoen dus kon ik niet weigeren. In zijn plaats Rodrigo gehaald voor weer een heleboel geld. Na Rodrigo had ik ook nog een rechtsback nodig en daarvoor heb ik natuurlijk Clyne gehaald. Daarnaast nog een pak talenten gekocht zoals Masi, Grimaldo en Pogba. Pogba is dan met z'n rating (77) al wel een pak verder dan de rest.

Net begonnen met Juve! Iemand misschien wat tips voor aankopen? Liefst Italiaans natuurlijk! :)

Masi, Destro, Imobile, Verratti, Paloschi en nog een heleboel zieke talenten.

bewerkt door Ozan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Halverwege seizoen 1 met FC Twente nu. Zit een beetje in een dubio. Heb 2 leuke Bondscoach mogelijkheden. Colombia of Nederland. Nu vind ik het in principe leuker om wat 'kleiner' te beginnen en dan is Colombia ideaal. Aan de andere kant heb ik een carriere in Nederland, dan is het wel tof om het Nederlands elftal te nemen en mijn clubhelden als Castaignos, Fer en Douglas te laten debuteren.

What to do, what to do..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Halverwege seizoen 1 met FC Twente nu. Zit een beetje in een dubio. Heb 2 leuke Bondscoach mogelijkheden. Colombia of Nederland. Nu vind ik het in principe leuker om wat 'kleiner' te beginnen en dan is Colombia ideaal. Aan de andere kant heb ik een carriere in Nederland, dan is het wel tof om het Nederlands elftal te nemen en mijn clubhelden als Castaignos, Fer en Douglas te laten debuteren.

What to do, what to do..

Colombia, dan kan je eventueel wat Colombianen kopen , probleem opgelost? :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites