Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FIFA Carrière

Mvdv

Aanbevolen berichten

Ik speel gewoon op professioneel nog steeds. Hoewel het steeds minder een uitdaging is ;c

1e seizoen kampioen geworden met Newcastle United in 2e seizoen helaas maar 6e. Ik simuleerde vaak maar dat leverde zelfs thuis nederlagen op :(

Dit zijn mijn transfers na 2 zomer en 2 winter periodes:

Uit:

Santon > Inter 5.5 miljoen

Sissoko > Everton 7.5 miljoen

Cabella > Crystal Palace 37.5 miljoen (13.5 waard) :r

Janmaat > Stade Rennais 8 miljoen

Isgrove > Watford 6 ton

Tiote > Frankfurt 3.8 miljoen

In:

Gundogan 19 miljoen

Aurier 11 miljoen heeft nu 82 en is echt ziek goed als RM en RB en pas 23 jaar

Alvarez Balanta 10.5 miljoen en al van 76 naar 79 gestegen

Jovetic 19 miljoen heeft 82

Badstuber 10.5 miljoen 80

Ward- Prowse 1.1 miljoen + Siem de Jong die 9 miljoen waard is. Maar James is pas 21 en heeft al 74 en kan CM/RM en Cam

En verder Depay voor 17 mil plus Jonas

en Reus voor 29 en Riveire. Oh ja en ook Jack Butland en John Stones.

Hoop 4e te worden en kwartfinale CL te halen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben nu aan het begin van seizoen 3 met m'n Everton carriere. Dit is m'n beste opstelling:

Howard; Clyne/Coleman Caulker Jagielka Baines; Ward-Prowse/Van Ginkel McCarthy; Lallana Barkley Sterling; Sturridge :<

Op de bank nog Delph, Arnautovic, Jay Rodriguez, Mc Geady, Townsend, Richards. Ben er zelf erg tevreden over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Omdat ik me online alleen nog maar aan het frustreren was heb ik twee dagen geleden ook een carrière gestart. Ajax, wereldklasse, niet gespeeld met de sliders. Sta na 22 wedstrijden eerste, twee punten voor Feyenoord. De rest staat op ruime afstand. Champions League in een spannende poule met PSG, Chelsea en Besiktas op de slotdag de eerste plek gepakt door te winnen van PSG. Volgende ronde tegen Sporting Lissabon, uit met 1-0 verloren. Thuiswedstrijd komt er nog aan. Had in de zomer niemand gekocht, in de winter Muriel omdat ik niet echt tevreden was over mijn aanval. Paar potjes mee gespeeld en speelt erg lekker. Schöne is helaas verkocht door het bestuur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik speel gewoon op professioneel nog steeds. Hoewel het steeds minder een uitdaging is ;c 1e seizoen kampioen geworden met Newcastle United in 2e seizoen helaas maar 6e. Ik simuleerde vaak maar dat leverde zelfs thuis nederlagen op :( Dit zijn mijn transfers na 2 zomer en 2 winter periodes: Uit: Santon > Inter 5.5 miljoen Sissoko > Everton 7.5 miljoen Cabella > Crystal Palace 37.5 miljoen (13.5 waard) :r Janmaat > Stade Rennais 8 miljoen Isgrove > Watford 6 ton Tiote > Frankfurt 3.8 miljoen In: Gundogan 19 miljoen Aurier 11 miljoen heeft nu 82 en is echt ziek goed als RM en RB en pas 23 jaar Alvarez Balanta 10.5 miljoen en al van 76 naar 79 gestegen Jovetic 19 miljoen heeft 82 Badstuber 10.5 miljoen 80 Ward- Prowse 1.1 miljoen + Siem de Jong die 9 miljoen waard is. Maar James is pas 21 en heeft al 74 en kan CM/RM en Cam En verder Depay voor 17 mil plus Jonas en Reus voor 29 en Riveire. Oh ja en ook Jack Butland en John Stones. Hoop 4e te worden en kwartfinale CL te halen :)

Ik had Jovetic bij mijn Chelsea carrière tot 90 algemeen gekregen, speelde heerlijk :<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook een carrière gestart, dit jaar met RB Leipzig.

Seizoen 1 tweede geworden achter Nurnberg en nu het eerste seizoen in de Bundesliga met dit team:

Doelman: Hammershoj, een keeper met een potentie van 90

Achterin: Bernat (gehuurd van Bayern), Compper, Demme en Blackett (gehuurd van Man. Utd)

CVM: Hojbjerg (gehuurd van Bayern) LM: Igboun (eerste seizoen voor 2 miljoen gekocht) RM: Hoffmann (gehuurd van Dortmund) en CAM: Bruno (kwam terug van huurperiode van Salzburg)

Spitsen: Yussuf Poulsen en Julian Green (gehuurd van Bayern)

Op de bank zitten nog onder andere Daniel Frahn, Boyd, Öztunali (gekocht voor 1,8 miljoen van Leverkusen) en Sabitzer (kwam terug van huurperiode van Salzburg)

Alleen niet tevreden met Demme. Had eigenlijk voor 1,8 miljoen Tah binnen van HSV alleen de financiële middelen niet om zijn salaris te kunnen betalen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik begin er nu wel moe van te worden dat ik niet van club kan veranderen met mijn virtuele prof. Ik heb al tweemaal een transferverzoek ingediend, maar het wordt gewoon telkens afgeslagen. Ik ben veel te goed (84) voor een club als Zwolle, maar ze laten me gewoon niet gaan. Iemand die daar ook last van heeft?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben een tijdje terug een carrière begonnen met West Ham United. De eerste seizoenshelft zit er nu op, gaat echt bijzonder goed tot nu toe. Speel op wereldklasse, met aangepaste sliders.

Transfers UIT:

Carlton Cole -> QPR (1.7M)

Jaanal Gordon -> Drogheda United (50k)

Paul McCallum -> Dundee United (160k)

Sebastian Lletget -> Partick Thistle (90k)

John O'Brien -> Leicester City (1.2M)

Ricardo Vaz Te -> Hull City (1M)

Transfers IN:

Grimaldo -> Barcelona B (3.5M)

Matt Besler -> Kansas City (4.5M)

Adam Matthews -> Celtic (4M)

Virgil van Dijk -> Celtic (4.5M)

Roberto -> Barcelona (Gehuurd)

Pierre-Emile Hojbjerg -> Bayern (Gehuurd)

Gael Bigirimana -> Newcastle United (Gehuurd)

*Ravel Morisson teruggeroepen van zijn verhuurperiode

Basisopstelling (4-3-1-2):

Adrian, Matthews, Van Dijk, Reid ©, Creswell, Amalfitano, Song, Sergi Roberto, Stewart Downing, Mauro Zarate, Enner Valencia.

Resultaten 1e speelronde:

Grootste verrassing: Chelsea - West Ham United 1-3 (Capital One Cup), Manchester United - West Ham United 1-2 (BPL), West Ham United - Manchester City 3-2 (BPL).

Grootste blamage: Burnley - West Ham United 3-1.

Met name de overwinningen op de toppers zijn natuurlijk heerlijk. Vooral de wedstrijd tegen Chelsea was prachtig waarin we ze echt helemaal kapot counterden. Tegen Burnley zat echt alles tegen. Burnley scoorde fabelachtige goals, een penalty mee waarbij Adrian rood kreeg etc.

Stand na 19 wedstrijden:

1. Manchester City - 37 pnt.

2. Chelsea - 36 pnt.

3. West Ham United - 36 pnt.

4. Liverpool - 36 pnt.

5. Manchester United - 35 pnt.

6. Stoke City - 33 pnt.

7. West Bromwich Albion - 30 pnt.

8. Arsenal - 29 pnt.

9. Spurs - 28 pnt.

10. Leicester City - 28 pnt.

Onderste drie zijn momenteel Newcastle, Southampton en Crystal Palace.

Uitblinkers:

Doelpunten - 1. Enner Valencia (19 goals), 2. Mauro Zarate (8 goals), 3. Diafra Sakho (5 goals)

Assists - 1. Stewart Downing (8 assists), 2. Mauro Zarate (7 assists), 3. Diafra Sakho (3 assists)

Tot op heden dus een heerlijk seizoen. Toch moet er nog wel heel wat werk verzet worden voor deze selectie echt goed genoeg is om op alle fronten mee te kunnen doen. Hier en daar zijn er wat spelers die me totaal niet bevallen en daarnaast hebben we een hoop huurlingen. Dat maakt het wel uitdagend :).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nice! Carroll reserve?

Fijne speler in FIFA vind ik, vooral met Valencia ''er om heen'' en Downing/Zarate er achter.

Carrol vrijwel direct na mijn post verkocht voor 9M. Ik heb helemaal niets met die trage logge spitsen. Carrol heeft bij maar een keer of twee mee gedaan. Ik heb hem vervangen voor Kokorin. En ook Nolan en Noble weten te verkopen, daarvoor heb ik Will Hughes terug gehaald. Volgend seizoen krijgen we Fabian Delph er gratis bij _O_.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had een tijdje terug iets uit de catalogue gekocht dat je club wordt overgenomen door een rijke oliesjeik oid. open ik net de carrière weer even, staat er 45 miljoen op de bankrekening van mijn Blackpool :-D. Kan ik mooi wat talentjes kopen die in potentie de tachtig kunnen halen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Everton 2017/2018 (5-3-2)

Aangezien het in een 4-3-3 systeem te makkelijk ging in aanvallend opzicht en ik hierdoor kampioen werd en de Champions League won, heb ik besloten een ander, nog nooit door mij gehanteerd systeem te gaan gebruiken. Verdedigend staat het als een huis en aanvallend loopt het behoorlijk, maar dat kan beter. Lukaku was een flinke tijd geblesseerd, maar die is nu weer terug en vormt een dodelijk duo met Jese.

Basisopstelling

DM: Domingues* (71)

RVV: De Sciglio (82)

RCV: Süle (80)

CV: Lucas* (81)

LCV: Umtiti (78)

LVV: Garbutt (78)

RCM: Verratti (82)

LCM: Kramer (79)

CAM: Morrison (82)

RS: Jese Rodriguez (80)

LS: Lukaku (85)

* Talenten uit de jeugdopleiding

Wisselspelers

Howard (85); Coleman (81); Lascelles (80); Oviedo (72); Gibson (79); Insigne (82); Zivkovic (80)

Tribune

Stones (77); Martins Indi (77); Browning (65); Besic (76); Ledson (71); Vanaken (80); Belluschi* (76)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Seizoen met West Ham United zit er hier op. Had in de winterstop Will Hughes en Alexandr Kokorin gehaald en Fabian Delph gratis vastgelegd voor het volgende seizoen. Uiteindelijk met 10 punten verschil kampioen geworden :r. Daarnaast de Capital One Cup gewonnen en de kwartfinale FA Cup gehaald. Best een heerlijk team hoor dat West Ham United. Enner Valencia echt een bazen seizoen gedraaid met 30 goals in BPL _O_.

Voor het komende seizoen heb ik 17.5M transferbudget en 80k loonbudget gekregen. Met name dat laatste is echt irritant weinig. Ik ben huurlingen Alex Song, Sergi Roberto, Gael Bigirimana, Pierre-Emile Hojbjerg en Carl Jenkinson nu kwijt. Dat houdt in dat er van het middenveld vrijwel niets meer over is en de focus dus met name daarop zal liggen. Echter, gezien de transfertargets die ik in mijn hoofd heb zal er ook nog het nodige verkocht moeten worden om dat voor elkaar te krijgen. Bij aanvang van het nieuwe seizoen krijgen we natuurlijk alleen Fabian Delph erbij.

Mijn transfertargets waren onder andere Nathaniel Chalobah, Sergi Roberto, Joao Cancelo, John Anthony Brooks, Alex Song. Maar ik wist al dat deze niet allemaal haalbaar zouden zijn. Er moesten in ieder geval middenvelders en een rechtsback gehaald worden. Ben inmiddels bij de Community Shield aangekomen en heb al het nodige werk op de transfermarkt verricht.

Transfers UIT:

Modibo Maïga -> Aston Villa (3.9M)

Mauro Zarate -> Manchester United (12.5M)

Stewart Downing -> Reading (6M)

Reece Burke -> Kilmarnock (90k)

Leo Chambers -> Onbekend (70k)

Maïga, Burke en Chambers waren gewoonweg niet goed genoeg en hebben ook geen potentiële waarde. Het was niet direct de bedoeling om Downing en met name Zarate te verkopen, maar om mijn selectie toch te kunnen versterken had ik het geld hard nodig. Ook vanwege het salaris wat de beide heren opstreken. Ze waren beide op leeftijd en daarvoor moeten jonge jongens terug komen. Door de verkoop van Zarate moest ik wel nog op zoek naar een nieuwe spits.

Transfers IN:

Fabian Delph -> Aston Villa (gratis)

Nathaniel Chalobah -> Burnley (12.5M)

Sergi Roberto -> Barcelona (8M)

Breel Donald Embolo -> FC Basel (4M)

Joao Cancelo -> Benfica (5.5M)

Ryan Gauld -> Sporting (2.2M)

Vitinho -> CSKA Moskou (4M)

Met name erg blij met de komst van Sergi Roberto, Delph, Cancelo en Chalobah. Het middenveld hebben we wel staan voor de komende seizoenen. Ik ben nog bezig om Matt Jarvis en Morgan Amalfitano te verkopen. Dat moet samen nog zo'n 8 à 9 miljoen opleveren, waarvoor ik dan nog een keeper en/of John Anthony Brooks wil halen.

Basisopstelling:

Adrian (76), Cancelo (74), Van Dijk (78), Reid © (76), Creswell (73), Sergi Roberto (78), Chalobah (74), Delph (78), Morisson (78), Kokorin (80), Valencia (75).

Reserve-team:

Jääskeläinen (72), Matthews (75), Tomkins (73), Besler (74)*, Grimaldo (68), Amalfitano (76)*, Kouyaté (74), Hughes (73), Vitinho (73), Sakho (71), Embolo (71)

Tribune

Gauld (67), Jarvis (77)*, Poyet (63)*.

* = Transferlijst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bezig met 2 carrières, speel op legendarisch met aangepaste sliders: [spoiler=link]http://news.futhead.com/posts/fifa-15/29766-fifa-15-gameplay-sliders-guide

Met Tottenham begonnen aan het 2e seizoen. In het eerste seizoen kampioen met 1 punt voorsprong op Chelsea en de Europa League gewonnen. Mijn team op dit moment:

Lloris, Walker - Dier - Vertonghen - Davies, Malanda - Bentaleb, Eriksen, Lamela - Sturridge - Januzaj (Vorm, Fazio, Redmond, Brooks, Yedlin, Rose, Stambouli, Embolo, Hughes, Dembélé)

Met Anderlecht kampioen geworden en de Champions League gewonnen. Mijn team op dit moment:

Casteels, Vanden Borre - Mbemba - Kongolo - Acheampong, Tielemans - Defour, Praet, Januzaj - Mitrovic - Suarez (Roef, Bazoer, Najar, Bongonda, N'Sakala, Heylen, Kabasele, Colin, Alvarez, Nuytinck)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als Millwall-supporter wil ik graag beter doen dan het de voorbije seizoenen gegaan is.

Hiervoor ben ik naar het verleden getrokken en begin ik met FIFA 12 en probeer die drie rampzalige seizoenen in de Championship te vergeten.

Ik heb Neil Harris (onze legende) aangesteld als trainer. Hij is all-time topschutter en is MR. Millwall.

Dit is het team in de zomer van 2011:

Doelmannen:

Forde (31j / 67)

Mildenhall (33j / 61)

Allsop (19j / 61)

Smithies (21j / 66)

Verdedigers:

Mkandawire (28j / 69)

Purse (34j / 66)

Ward (32j / 66)

Robinson (29j / 67)

Barron (25j / 60)

Stewart (29j / 63)

Craig (26j / 64)

Smith (27j / 62)

Dunne (28j / 63)

Middenvelders:

Gallagher (18j / 53)

Trotter (22j / 68)

Abdou (26j / 64)

Racon (27j / 65)

Bouazza (26j / 68)

N'Guessan (23j / 66)

Hackett ( 28j / 60)

Feeney (25j / 64)

Batt (25j / 62)

Henry (22j / 68)

Aanvallers:

Simpson (22j / 67)

Alabi (17j / 54)

O'Brien (17j / 53)

McQuoid (21j / 64)

Marquis (19j / 63)

Henderson (29j / 69)

[spoiler=Transfers zomer 2011]

IN:

Smithies (DM) 21j - 66

Flanagan (RB) 18j - 68

[spoiler=Wedstrijden]

FR: Millwall 1-0 Santa Catarina

29' 1-0 Simpson - A: Dunne

Smithies, Dunne, Robinson, Mkandawire, Craig, Henry, Trotter, Bouazza, N'Guessan, Henderson, Simpson

bewerkt door Going up
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanavond eens starten met Feyenoord. Zou dit haalbaar zijn in seizoen 1?

Kazim/Manu Te Vrede/Immers

Boëtius/Vilhena Chery/Achahbar Clasie/El Ahmadi Bilal/Toornstra

Nelom/Woudenberg Kongolo/Dammers van Beek/Boularouz van Anholt/

Vermeer/Mulder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jaa, waarom niet? Zijn allemaal spelers van Feyenoord.

Heb laatste dagen toevallig ook veel carrière gespeeld omdat het internet op mijn nieuwe kamer nog niet heel goed is. Na 1 seizoen is mijn Ajax team echt veel te goed.

Depay/Brandt - Mitrovic/Zivkovic - Deloufoe/Kishna

Sinkgraven / Klaassen / Andersen / Fer (3 van de 4, rest vergeten)

Riedewald - Kongolo - Zouma - v Rhijn

1 of ander italiaans talent op goal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inmiddels ook weer bezig met de Career Mode. Om het allemaal een beetje af te kunnen wisselen ben ik er 4, ja 4, tegelijk gestart. In vier verschillende competities, dat wel. Gestart met Spurs, Dortmund, Inter en Valencia. Op Dortmund na eigenlijk allemaal clubs waar nog veel aan te sleutelen valt, waar financieel wel iets mogelijk is en ieder team heeft één of meerdere grote talenten. In alle vier de Careers zal ik in een 3-4-1-2 formatie spelen. Waarbij ik bij alle vier de ploegen een linksback op de LM positie zal opstellen. Wel één met veel aanvallende kwaliteiten uiteraard.

Spurs - Basiselftal/Wissels + Reserves

Lloris/Vorm

Walker/J.M. Giménez - Fazio/Dier - Vertonghen/Alvarez Balanta

Lamela/Townsend - Paulinho/Capoue - Dembélé/Bentaleb - Willems/Davies

Eriksen/Fékir

Dybala/Berahino - Kane/Ings

Friedel - Stambouli - Mason - Roberts - Chadli - Khumalo (TL) - Lameiras (TL) - Winks (TL)

Spurs - Transfers

In: Willems (7M - PSV), Dybala (16M - Palermo), Berahino (9M - WBA), Ings (5M - Burnley), Giménez (7M - At. Madrid), Alvarez Balanta (6M - River Plate), Fékir (10M - Lyon), Roberts (2.9M - Fulham)

UIt: Chiriches (8M - QPR), Kaboul (7.5M - Parma), Soldado (11M - Genoa), Adebayor (6M - Hertha), Rose (3M - Everton)

Spurs - Informatie

Best een aardige selectie al nu. Veel talent met een hoge PA. Fazio wil ik nog vervanger voor iemand anders, maar ik ben er nog niet helemaal uit wie. Ook centraal om het middenveld zal er nog wel een keer wat gaan veranderen, maar daar is voor dit seizoen geen haast mee. Voorin wil ik graag Lacazette nog aan de selectie toevoegen, waardoor Ings waarschijnlijk weer mag vertrekken. Maar Lacazette zal pas volgend seizoen weer haalbaar zijn.

------------------------------------------------------------------

Dortmund - Basiselftal/Wissels + Reserves

Weidenfeller/Langerak

Subotic/Schär - Hummels/Süle - Sokratis/Ginther

Kuba/Kampl - Gündogan/Mkhitaryan - Sahin/Bender - Rodriguez/Großkreutz

Reus/Kagawa

Aubameyang/Embolo - Immobile/Werner

Alomerovic - Sarr - Durm - Kehl - Jojic - Ramos (TL) - Amini (TL)

Dortmund - Transfers

In: Süle (3M - Hoffenheim), Schär (6M - Basel), Embolo (8M - Basel), Werner (8.5M - Stuttgart)

Uit: Piszczek (12.5M - Chelsea), Schmelzer (8M - Gladbach), Kirch (750k - Hertha)

Dortmund - Informatie

Natuurlijk al een super team, hoeft in principe weinig aan te gebeuren. Verdediging alvast verbetert en verder hebben we niet acuut iets nodig. Timo Werner begon uitstekend aan het nieuwe seizoen. Immobile raakte in de voorbereiding geblesseerd dus gaf Werner de kans. Werner maakt al 5 goals in de Bundesliga en ook nog eens 4 in de Champions League.

---------------------------------------------------------------------------

Inter - Basiselftal/Wissels + Reserves

Handanovic/Carrizo

Nkoulou/Ranocchia - Vidic/Andreolli - Juan Jesus/Campagnaro

Shaqiri/? - Guarin/Medel - Hernanes/Ozyakup - Santon/Murru

Kovacic/?

Icardi/Osvaldo - Palacio/Podolski

Costa (TL) - Dodo - Brozovic - Kuzmanovic - Nagatomo - Obi - Bonazzoli - Bahlouli

Inter - Transfers

In: Murru (3.5M - Cagliari) - Nkoulou (16M - Marseille), Özyakup (14M - Besiktas), Bahlouli (Gehuurd - Lyon)

Uit: Jonathan (4M - Genoa)

Inter - Informatie

Hier is er echt nog heel veel werk te verzetten. Voor zowel Shaqiri als Kovacic heb ik eigenlijk geen vervanger. Kovacic wil ik eigenlijk op de positie van Hernanes gaan gebruiken en Shaqiri op de CAM. Maar aan gezien ik voor beide posities geen ander alternatief heb moet het voorlopig op deze manier. Ik heb ook nog niet echt een idee wie ik op de RM en CAM (achter Shaqiri) wil halen. Daarnaast bevat de selectie nog een aantal bejaarden die ik de loop der tijd vervangen zullen moeten worden.

----------------------------------------------------------------------

Valencia - Basiselftal/Wissels + Reserves

Diego Alves/Yoel

Mustafi/ J.M. Gímenez - Otamendi/Vezo - Umtiti/?

Feghouli/Carrillo - Pérez/Lucas Romero - Parejo/Gomes - Gaya/?

Piatti/De Paul

Rodrigo/? - Alcacer/Negredo

Jaume - Orban - Filipe Augusto - Fuego - Cancelo

Valencia - Transfers

In: Umtiti (8M - Lyon), Lucas Romero (10M - Velez), GÍmenez (8M - At. Madrid) - Carrillo (4.5M - Sporting)

Uit: Barragan (5M - Sunderland),

Valencia - Informatie

Voor Valencia geldt eigenlijk hetzelfde als voor Inter, nog veel werk te verzetten. In de verdediging ontbreken nog een aantal spelers, het middenveld kan een stuk sterker en ook in de spits hebben we nog iemand nodig. Het komende seizoen gaan we uit vinden wie we daarvoor willen halen.

bewerkt door Michaelinho*
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zit nu in mijn vijfde seizoen met Deportivo La Coruña.

Het team is behoorlijk doorgeëvolueerd gedurende de afgelopen seizoenen. Nu heb ik de moeilijkheidsgraad maar op legendarisch gezet, omdat ik vorig jaar de Champions League won.

Basis:

DM: Courtois (87)

RV: Janmaat (82)

RCV: Hummels (86)

LCV: Sakho (82)

LV: Jordi Alba (84)

RCM: Blind (79)

LCM: Eriksen (85)

CAM: Quintero (82)

RB: Hulk (83)

SP: Negredo (84)

LB: Ronaldo (92)

Bank:

Mandanda (86, DM), Azpilicueta (80, RV), Ambrose (77, CV), Willems (76, LV), Bernard (82, CAM), Clasie (77, CM), Depay (LB, 80)

Reserves:

Fabricio (70, DM), Douglas (76, CV), Agger (74, CV), Emanuelson (75, LV), Juan Dominguez (76, CAM), Bicho (71, CAM), Cuenca (77, RB), Huntelaar (80, SP), Luis Fernandez (65, SP)

In de eerste seizoenen speelde ik met nog veel meer Nederlanders (o.a. Vlaar, Toornstra en Narsingh), maar ik wilde een wereldelftal bouwen en dat is me al aardig gelukt... :]

Link naar opmerking
Deel via andere websites